M_ariskaa schreef:Ik studeer al een jaar in Leiden, dus ken de stad op zich al.Maar ga volgend jaar uni erbij doen, dus leek me wel leek om dan de EL CID mee te doen. En vond de intro van HS Leiden vorig jaar echt super!
Ik woon al 20 jaar in Leiden, en ga volgend jaar ook beginnen op de uni, en ik heb ook besloten om mee te doen, gewoon voor de gezelligheid enzo.
Maar ga volgend jaar uni erbij doen, dus leek me wel leek om dan de EL CID mee te doen. En vond de intro van HS Leiden vorig jaar echt super!
Denk van augustinus, daar zaten mijn oude huisgenootjes bij, en hun jaarclub kwam regelmatig bij ons thuis, en dat was altijd gewoon gezellig. Wel balen dat ik dus niet met de EL-CID alles af kan gaan, want dat zou wel leuk geweest zijn om alles een beetje te leren.
. En heuu,... als ik bier op heb ben ik best sociaal
. Mocht je zeker zijn van Augustinus, dan inderdaad heeeel snel inschrijven; er is een bepaald aantal vrouwen wat per jaar kan worden aangenomen en die stop is meestal al heel snel bereikt 
). Maar vorig jaar was ik net 2 dagen terug uit Australië en was Lowlands, EL-CID er ook nog bij trok ik echt niet, dus dan maar dit jaar. Sowieso wel raar want ik zit al op kamers enzo
. Maargoed, ken helemaal niemand in Leiden en verveel me der altijd dood. 

) dus een oude rot in het vak
Heb afgelopen jaar Farmacie gestudeerd in Groningen. Ik kon vanwege vakantie geen El-Cid lopen dus zit nog niet bij een vereniging. Nu zit ik er wel aan te denken om lid te worden van het SIB (want dat zat ook in Groningen en ik ben daar een aantal keren langsgeweest, leek me erg leuk), heeft iemand hier toevallig ervaring met het Leidse SIB?