Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:04

een fransman belt me net voor mijn wii 16 spelletjes en meer dan 20 accesoires. leg ik uit dat we er minimum 200 euro voorwillen, zegt ie in gebrekkig engels (ik spreek geen geweldig frans) dat hij het voor 120 wel komt ophalen. wat dacht ie nu zelf??

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:09

ik lees ook weer mee...mooie OP goed gedaan...

ik heb momenteel ook weer een aantal dingen op MP staan zo ook een partij kleding volwassen en tassen vol kinderkleding verschillende maten...nu word er verwacht dat ik alles ga tellen jaja het zijn zeker 6 a 7 boodschappen tassen vol, tja vraagprijs word er dan gevraagt heb liever dat mensen gaan bieden zou niet weten wat ik er voor vragen moet..
zit nog in de nadenk stand.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:12

Waaaah, jullie gaan veeeeel te snel!!!
Leuke OP!

Er was iemand die vroeg of ik echt meer dan 100 advertenties op MP had staan... jup :j Echt waar. Ververs ze iedere twee weken zo'n beetje en bied echt vanalles aan. Van complete toiletten, tot douchebakken, tot tv's en flipflops :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:13

haha jeetje waar haal je het vandaan :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:27

Nou... mijn vader heeft een eigen klus- onderhoudsbedrijf en als ie dingen tegenkomt die nog netjes zijn krijgen ze een tweede leven op MP ;)
Verder krijg ik van familie en buren veel dignen ( 'jess, de schuur is opgeruimd, kom je ff kijken of je er nog wat van wil hebben?') en soms kook ik het zelfs op MP om daarna te verkopen (voornamelijk witgoed).

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:28

MarvanTom schreef:
Als het echte Shabbies zijn, heb je niets te vrezen.

Laarzen zijn origineel en splinternieuw. Heb een mailtje teruggestuurd dat ik de laarzen niet terugneem en heb het maar naast me neergelegd. Ik weet wat ik heb verkocht en het zijn prachtige laarzen.

Zooo, dan ben je wel even bezig! Ik vind 21 advertenties al veel om bij te houden :+
Laatst bijgewerkt door Shanel op 18-09-12 20:56, in het totaal 2 keer bewerkt

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:30

Hoe het komt weet ik niet maar bij mij komen al die ophalers altijd te vroeg! Het begon met 10 minuten, nu is het al een halfuur :')
Op zich geen probleem hoor, maar als ze de volgende keer een uur te vroeg zijn kan ik toch echt niet garanderen dat ik thuis ben.

Maar de dekjes zijn opgehaald en ik heb m'n centjes! Vlotte afhandeling :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:34

antje_vip schreef:
Ik heb laatst een haantje weggegeven, omdat ik het zo sneu vond dat hij hier helemaal alleen zat (was een opvangertje). Het hok kon erbij overgenomen worden maar daar vroegen we €150 voor. Kwamen er mensen die de boel oplaadden, wilden vertrekken, toen zeiden wij: euh, zullen we eerst nog even afrekenen? Wij: de haan is gratis, het hok kost €150. Zij helemaal over de zeik want er stond heel duidelijk dat alles gratis was en zij wilden alles gratis meenemen. Gingen wij niet mee akkoord dus ze hebben alles afgeladen en zijn boos vertrokken. Later de advertentie nog gecontroleerd, daar stond toch echt duidelijk vermeld dat het hok niet gratis zou zijn. :roll:

Dit heeft in het vorige topic ook al een keer gestaan :=

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:46

Ik lees weer mee. Spullen van me vriend erop staan, hopelijk verdien ik wat voor hem.

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:52

"prachtige" broek zou t zijn.....bovenbenen bijna tot op de draad versleten. Niet te geloven dat mensen t op durven te sturen. Bij mij zou die niet eens naar t leger de heils gaan, maar regelrecht de afvalbak in. Ik rijd western dus ga er maar mee rijden -:(- }:) _-:( _-:( _-:(

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:53

ik lees ook even mee, sommige dingen zijn best herkenbaar :P

maar iemand nog tips voor mij om spullen op marktplaats te verkopen? ik heb dingen na 2 jaar nog niet verkocht.. krijg alleen veel onzin biedingen

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:01

Whaa jullie gaan veeels te snel om bij te houden ;(
@hiphorse:
Vooral een goede titel en GOEDE foto's. Veel mensen zetten er een beetje onduidelijke foto bij en een onduidelijke omschrijving.
En maak het vooral niet te duur. Als het te duur is haken (sommige, andere totaal niet) meteen af.
Hoop dat je er wat aan hebt!

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:04

@ Ladonna1
oke foto's moet ik dan wel verbeteren
maar wat is niet te duur? want de reactie's die ik krijg zijn mensen die alles het liefst gratis willen hebben..

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:05

leuke OP :D
ik lees ook weer mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:08

Ik ken iemand, die had een silo op mp staan. Iemand bood 200, alles onderhandeld, man had geld over gemaakt. Hij zou nog mailen wanneer hij hem op kon halen, nooit gedaan. Ze hebben het adres gemaild maar nooit wat van weer gehoord...

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:09

hiphorse schreef:
@ Ladonna1
oke foto's moet ik dan wel verbeteren
maar wat is niet te duur? want de reactie's die ik krijg zijn mensen die alles het liefst gratis willen hebben..

Als iets intensief gebruikt is halveer ik de nieuwprijs ongeveer om een prijs te bepalen :)
Om te weten hoeveel iets gemiddeld kost (moest je de huidige nieuwprijs niet weten) zoek je gelijkaardige producten op op webshops oid.

Edit: Je kan je prijs dan verder bepalen door bv bij een slechte staat de prijs nog iets te laten zakken, of bij bv een unieker product de prijs iets te verhogen.
Laatst bijgewerkt door xHaithi op 18-09-12 21:14, in het totaal 2 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:10

ohh niek das poedersuiker wat voorn broeken zoek je ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:12

Heel raar: ik reageer op een paar advertenties op marktplaats. Twee advertentie's krijg ik een reactie terug, van ene Harry en ene Alex. Okay, ze geven tegelijk antwoord, drie keer achter elkaar. En ze bieden hetzelfde aan, alleen de ene drie keer dezelfde en de ander hetzelfde product één keer.
Dus ik heb gereageerd: 'Dan en dan kan ik komen kijken, hetzelfde geldt voor Harry'. :')

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:15

+:)+ :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:16

Ik heb mijn bod op de telefoon weggehaald, en daar de verkoper ook over gemaild nadat ik de foto van de achterkant had gekregen: grote weggesleten plek erop, staat als 'lichte gebruikssporen' en bij de advertentie staat 'zo goed als nieuw'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:17

Ja dat snap ik. Je verwacht dan inderdaad: 'zo goed als nieuw', maar voor iedereen is dat anders, om het zo maar te zeggen. :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:18

Paar kleine krasjes had ik niet erg gevonden, maar dit vond k wel erg veel. Wel heel erg jammer, voor de rest wassie perfect, doosje er nog bij, alle kabeltjes, voorkant zag er héél netjes uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:19

Ja, dat is vaak zo, daarom vraag ik zeker bij mobieltjes een foto erbij. Slim van je dat je daarnaar gevraagd hebt.

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:20

@ LB nou in ieder geval die NIET versleten zijn :( }:) 8)7 _-:( -:(- ~~}> :r |( :n

T was n indian rose......mooie bovenkant, maar daar heb je dan zo lekker veel aan als de onderkant... -:(- -:(- -:(- -:(- ok heb t verwerkt.....ga ermee rijden. Voor mn lessen gebruik ik nu een mooie replay en das eigenlijk zonde.......heb thuis mn skinny aan met rijden, maar op zo'n ranch staat dat een beetje heel erg suf....met je westernboots eroverheen :=

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:21

:') hahahaha lekker is dat :+