Raponsje schreef:Nadat ik heerlijk op de bank met een kop thee Gooische vrouwen heb gekeken ben ik begonnen met me af te vragen wat rijke vrouwen de hele dag doen.
Wat zou jij doen als er miljoenen op de bankrekening stonden en deze toch wel binnen bleven komen, hoe zou jouw dag er dan uit zien?
Wat voor hobbies en activiteiten zou je dan hebben?
Het eerste wat ik zou willen is een stuk of 8 stallen op een luxe pension stal waar ik mijn paarden kwijt kan.
Uiteraard begint dan mijn eigen klopjacht op een nieuwe Totilas.
Op de ochtenden dat ik bij mijn paarden ben heb ik graag dat de schoonmaakster het huis van onder tot boven uitsopt want badkamertegels schoon schrobben doe ik dan natuurlijk niet meer.
Ik zou minimaal 2 keer per week lekker mijn haar laten doen, mijn nagels laten doen, me laten masseren met vriendinnen en gezichts maskertjes en zo. Lekker Gooisch.
Verder zou ik winkelen tot ik er bij neer zou vallen en overal gaan lunchen en wat gaan drinken.
Ik zou een grote tuin willen waar ik lekker kan joggen al is het maar van de ene kant van de tuin naar de andere kant van de tuin en natuurlijk een zwembad want ik zou dan elke ochtend voor het ontbijt even lekker gaan joggen en zwemmen.
Uit bezigheids therapie zou ik waarschijnlijk zelf een tijdschrift uitbrengen.
Heel veel reizen, ik zou kijken of er een mogelijkheid is om een suite in het Disneyworld hotel te kopen zodat ik daar lekker een weekendje heen kan jetsetten.
Ik zou een doggy daycare openen voor rijke mensen uit de buurt zodat ik een leuk zakcentje verdien met het oppassen op hun snoezige viervoeters. Uiteraard heb ik dan wel personeel wat mijn daycare runt, ik kom zelf alleen inrichten en knuffelen.
Hoe zou jullie dag of week besteding er uit zien als je oneindigveel geld op je rekening had staan?
Dan bedoel ik qua activiteiten en hobbies en geen lijst met spullen die je zou kopen.
Eigenlijk..... heb ik hier niets aan toe te voegen, behalve dat ik ook een personal trainer zou inhuren.
Kunnen we geen buren worden ofzo?