Het "Ik haat de winter/kerst" topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:32

Hier ook een. Ik haat het als het zo koud is en glad. Sneeuw is wel mooi als het voor een dag ligt,maar als het een paar dagen blijft liggen en het gaat weg, dan wordt het zo modderig en glad. Ook moet je je heel warm aankleden en dat is veel gedoe voor mij en dan als nog koud krijgen. Nee dank je. dit seizoen kan mij gesloten worden.
En ohja die seeuwballen die kinderen naar je gooien ook verschrikkelijk, soms weleens een ijsbal en die doet pijn. -O-
Laatst bijgewerkt door hoi op 17-09-12 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:35

kou maakt me niet heel veel uit, daar kan ik me op kleden..

sneeuw ect wel :S t is mooi, maar onhandig
onze bak is dan niet begaan baar..dus hij kan niet lopen ..
op de landweggetjes word niet gestrooid..dus ik kan amper weg..
en dat t zo vroeg donker wordt is ook niet fijn..moet alles gehaast doen elke dag omdat ik zo goed als nachtblind ben -.-

Def

Re: Het "Ik haat de winter/kerst" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:40

Oh ik zeik ook even mee...
Kerst vind ik nog wel leuk... maar kou en donker en slecht weer.. BAH!
Ik zou het liefst een winterslaap doen :D
Ieder jaar in het voorjaar ben ik weer blij dat het voorbij is!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:49

Nog iemand die acuut ziek wordt bij het denken aan de winter.
Korte dagen, lange avonden, geen kant uitkunnen met je paard.
Het gevoel dat je hele dagen ploetert, dat je meer tijd kwijt bent aan de verzorging van de paarden.
Gezeul met emmers, bevroren bakken, bevroren waterleidingen.
Grote kosten omdat je moet verwarmen, meerdere lagen kleding moeten dragen.
Mag ik een fast forward naar Maart of zo?
Kerst mogen ze van mij ook afschaffen...

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 06:58

Kunnen we kerst niet gewoon naar de zomer verschuiven en dan gezamelijk een winterslaap doen? :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:01

That's a lovely idea Yontheke :')

Gisterenavond heb ik me écht moeten inhouden om mijn houtstoof niet aan te steken!
Koud!!!!!! Hier is het maar 12° op het moment en heb géén verwarming op het werk :n

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:23

Een koude winter, met vriezend weer en een zonnetje kan ik nog best waarderen... maar die ein-de-lo-ze takkeregen en dat vieze grauwe donkere weer... dát vind ik echt verschrikkelijk!!! Bah, dan verlang ik zooo naar de zomer, die er helaas ook niet echt geweest is. Ben wat dat betreft echt geboren in het verkeerde land

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:55

Ik verlang nog niet eens zo zeer naar de zomer, geef mij maar de lente, het hele jaar lekker lente, oeh, dat zou niet verkeerd zijn, hihi
net zoals hierboven gezegd ijskoud weer maakt me niet zo heel veel uit, maar dat gure en natte bah en dat het zo verekkes vroeg donker is, en als laatste niet te vergeten de spinnentijd.............ieks!!!! dat ze toch buiten blijven

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:40

Evelyne79 schreef:
Ik verlang nog niet eens zo zeer naar de zomer, geef mij maar de lente, het hele jaar lekker lente, oeh, dat zou niet verkeerd zijn, hihi
net zoals hierboven gezegd ijskoud weer maakt me niet zo heel veel uit, maar dat gure en natte bah en dat het zo verekkes vroeg donker is, en als laatste niet te vergeten de spinnentijd.............ieks!!!! dat ze toch buiten blijven

Nouja spinnen eten mugjes en vliejes op :P

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:04

Doe mij ook maar lente & zomer. Ik haaat kou en ik haat vooral sneeuw en gladheid! Ben altijd bang om te vallen. Ben ook een echte koukleum, lig nu al in bed met bedsokken en een warm dekentje over mn voeten, ze worden gewoon niet warm!

Pff en dat gedoe met de auto, mensen die bang zijn om te rijden en het andere weggebruikers dan alleen maar moeilijker maken. Ik heb winterbanden, dus weer eens een ritje naar de garage voor de boeg om ze eronder te laten knallen, hoppaaa weer een rib uit mn lijf. En verder, tjah, de korte dagen, om gek van te worden, in het donker naar het werk & in het donker weer naar huis. Ik haat het als ik alleen in het donker op pad moet. Winter is niet voor mij weggelegd....

Heeeeeerlijk zo'n klaagtopic!

Het zeulen met water op stal vind ik dan nog niet eens zo erg, krijg je het lekker warm van haha! En verder hou ik wel van de gezelligheid om de winter heen. Kaarsjes, warme choco, kerst enz!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:06

Ik meld me!

Ik heb het echt te koud in de winter en ga dan ook ontzettend slecht op school omdat ik mij kan concentreren.. Ik word echt niet goed van die kou en val dan ook af enz.

Het is hier 24 graden binnen en nu pas heb ik het gewoon warm.

Vandaag zat ik al te bibberen in mijn 3 hempjes + trui + winterjas.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:08

de enige dagen die ik echt haat zijn die verschrikkelijke verplichte lief doe dagen met kerst vreselijk...uren bij familie leden hangen enzo bleg kijk er echt niet naar uit gewoon -O-
kou etc doet mij verder niet zo heel veel vind t wel wat hebben

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:11

NathalietjeB schreef:
de enige dagen die ik echt haat zijn die verschrikkelijke verplichte lief doe dagen met kerst vreselijk...uren bij familie leden hangen enzo bleg kijk er echt niet naar uit gewoon -O-
kou etc doet mij verder niet zo heel veel vind t wel wat hebben

Heb ik gelukkig geen last van. Zie mijn familie al 24/7 dus wij doen geen kerstdingen met z'n alle :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:34

hoi schreef:
Evelyne79 schreef:

Nouja spinnen eten mugjes en vliejes op :P

van mij hadden ze alles met meer dan 4 poten helemaal niet uit hoeven vinden ^)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:41

Vreselijk, Winter! BahBah!

Ik heb de afgelopen jaren wel een paar keer op de grond gelegen of vliegles gehad..
Heb zo'n hekel aan de winter.. Geef mij maar een warm bed dan maar..

En geef mij maar het hele jaar Zomer rond de 25 graden. :z

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 15:10

[quote="Evelyne79"]
[quote="hoi"]
[quote="Evelyne79"]

Achja dan plet je ze toch met een bezem :+

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:41

Ja hoor...de ellende is begonnen! voorlopig de eerste paar dagen een heeeeerlijke hoeveelheid regen, dat.in combinatie met grauw weer en veel wind en het is compleet..bah! ik heb er écht een hekel aan!

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:46

Doe mij ook maar lente/zomer. Kunnen we de herfst en de winter niet gewoon overslaan? Bah heb helemaal niks met regen, kou en sneeuw. Vroeg donker ook al niet leuk. Wil gewoon door de week 's avonds na mijn werk buitenritjes kunnen maken. Dus nee ben absoluut geen fan van herfst/winter.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:51

Ik heb ook liever lente en zomer.
Nu heb ik al koude handen en voeten en die hou ik voor de rest van de herfst en de winter. :')

En met kerst moet ik werken, 2 avonddiensten dus daar heb ik dit jaar ook niks aan.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 23:11

hoi schreef:
Evelyne79 schreef:
en als laatste niet te vergeten de spinnentijd.............ieks!!!! dat ze toch buiten blijven

Achja dan plet je ze toch met een bezem :+

Uhm, je heb mijn profiel zeker nog niet bekeken, ik ben net zo'n held op sokken als het paard wat ik rijd....... :o -O- :D

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 23:39

oh hier nog iemand!!

de donkere koude dagen, sneeuw en ijzel waardoor ik geen kant op kan , zeiknat thuis komen omdat iemand het grappig vond om sneeuw op me te gooien en dan de troep die het met zich mee brengt als het gaat smelten!!!!!!!!!

geef mij maar gewoon elke dag 25 graden met zon en een licht briesje ;) als ik sneeuw wil zien ga ik wel naar de alpen :D

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 11:41

Shirley schreef:
Kou, regen, wind, vorst, hagel, winteronweer, sneeuw, ijzel, harde oostenwind .... kom maar op *\%/*

Maar ik HAAT die zogenaamde gezellige "feestdagen" _-:(

My thoughts! _/-\o_

Begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn familie en vrienden heel graag om me heen en vind het heel gezellig om met een grote kliek bij elkaar te zitten en samen te eten, maar dat moeten spontane momenten zijn, omdat iedereen er zin en behoefte aan heeft, maar zo'n verplichte activiteit als kerst mag voor mij gestolen worden...

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 11:45

Ik haat het ook. Ik ben geen familie persoon en ik heb een hekel aan op de bank zitten als ik wat anders kan doen. Kerst stelt voor mij toch niets voor en mijn verjaardag wordt altijd soort van overgeslagen omdat het toch kort bij kerst is. En dan de paarden nog die dan de hele dag opgehokt staan en ik pas super laat thuis ben van school en die dan nog moet gaan verzorgen als alles bevroren is en ik met water emmers kan gaan slepen enz.
En dan de spinnen nog en de kou in dit stomme huis.
En dan sta ik op in het donker en kom ik thuis in het donker voor maanden lang.

Bah bah.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 19:38

Uhm, je heb mijn profiel zeker nog niet bekeken, ik ben net zo'n held op sokken als het paard wat ik rijd....... :o -O- :D[/quote]

Nou ik zie toch wel dat je dapper bent. Je durft wel te springen dat durf ik weer niet.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:07

Ik meld me ook!
Kan niet wachten tot het weer lente is!
Winter... Blegh... Kortere dagen, al "het gezeur" rondom sint en kerst. Yak!
En dan niet te vergeten de winterbenen... Van die gruwelijke pijnlijke plekken op je benen, die of zwart zijn of vuurrood met bulten....
Daarnaast krijg ik ook altijd last van mijn gewrichten zodra het koud word.
Nee ik vind er geen lol aan! :n