En ohja die seeuwballen die kinderen naar je gooien ook verschrikkelijk, soms weleens een ijsbal en die doet pijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelyne79 schreef:Ik verlang nog niet eens zo zeer naar de zomer, geef mij maar de lente, het hele jaar lekker lente, oeh, dat zou niet verkeerd zijn, hihi
net zoals hierboven gezegd ijskoud weer maakt me niet zo heel veel uit, maar dat gure en natte bah en dat het zo verekkes vroeg donker is, en als laatste niet te vergeten de spinnentijd.............ieks!!!! dat ze toch buiten blijven
NathalietjeB schreef:de enige dagen die ik echt haat zijn die verschrikkelijke verplichte lief doe dagen met kerst vreselijk...uren bij familie leden hangen enzo bleg kijk er echt niet naar uit gewoon![]()
kou etc doet mij verder niet zo heel veel vind t wel wat hebben
hoi schreef:Evelyne79 schreef:Ik verlang nog niet eens zo zeer naar de zomer, geef mij maar de lente, het hele jaar lekker lente, oeh, dat zou niet verkeerd zijn, hihi
net zoals hierboven gezegd ijskoud weer maakt me niet zo heel veel uit, maar dat gure en natte bah en dat het zo verekkes vroeg donker is, en als laatste niet te vergeten de spinnentijd.............ieks!!!! dat ze toch buiten blijven
Nouja spinnen eten mugjes en vliejes op
Shirley schreef:Kou, regen, wind, vorst, hagel, winteronweer, sneeuw, ijzel, harde oostenwind .... kom maar op![]()
Maar ik HAAT die zogenaamde gezellige "feestdagen"