Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjors schreef:StonedRomy schreef:en het eerste wat je doet is het op bokt zetten?
arme jij, heb ooit in een vliegtuig opgesloten gezeten.... nog nooit zo hard geschreeuwd en niemand die wilde komen. uiteindelijk heeft een aardige piloot me bevrijd ( nog altijd een trauma, zit hele vluchten van 14 uur met een volle blaas )
Oh mijn broertje durft ook nooit de deur op slot te doen. Dan vraagt die of ik ma of pa er voor wilt gaan staan.
En dan trekt die door en dan vliegt die eruit omdat dat geluid zo eng is![]()
Cayenne schreef:Gelukkig ben je uit je benarde situatie bevrijdt
Ik had dit afgelopen winter op een NS station. Normaal gesproken ga ik nooit naar een openbare wc (en zeker niet op een station) maar ik moest wel heel nodig. Dus hoppa, zo'n wc in met automatisch vergrendelde deur. Wilde die deur dus ook niet meer open. Noodknopje om de deur te openen werkte ook niet.
Normaal gesproken ben ik een zenuwpees met dat soort dingen, maar bleef nu gelukkig rustigGelukkig stonden er aan de andere kant mensen die er juist in wilden en na een kwartier kon ik er dus weer uit. Kon er later wel om lachen maar no way dat ik nog een keer zo'n wc in ga
Voor hetzelfde geld zit je uren vast