Maar als je de tijd had zou ik het echt wel proberen, dat je in een soort spilt komt gebeurt bijna nooit!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aah en bij de kleintjes vind ik die keepertjes altijd zo zielig als ze dan omvallen en niet meer overeind komen door het pak 
Lente schreef:Ik stond meestal linksmid
Ik ben namelijk een pusher en als ik loop ben ik eerder geneigd om de bal mee te nemen dan om hem voor me uit te duwen. Sta je dan op rechts dan moet je dus nog die hele bal van achter je naar voren brengen voor je kan afspelen en dat werkt dus niet.
Linksvoor heb ik ook nog wel gestaan maar ik had destijds niet echt een geweldige conditie dus meestal ging ik niet snel genoeg mee naar voren
Als ik nu weer zou gaan spelen zou ik denk ik het beste op doel kunnen omdat ik vrij lang ben. Enige nadeel; ben zo stijf als een plank
Niet helemaal mijn sport dus
Overigens ben ik meer een pingelaar. Ik sprint een heel stuk naar voren met de bal aan m'n stick en als ik hem dan niet kwijt kan dan ga ik gewoon naar voren proberen te pingelen. Ohja en ik houd altijd teveel af, vinden scheidsrechters niet zo leuk 

en een keer had de scheids het verkeerd gezien (Zelfs de tegenstanders gaven dat toe..
)

!
ik ben benieuwd morgen naar onze prestatie :p we hebben echt super weinig getraind 

Lijkt me ook best frustrerend!
bij welke club?