Ik heb vorige week nog 2 ice-watches binnen gekregen, met logo en al haha. Gelukkig wel goed gegaan
Donkerblauw
Geplaatst: 11-09-12 13:54
Tja, het kan inderdaad ook gewoon goed gaan, maar het is wel een gok die je moet nemen. Of je krijgt je horloges gewoon binnen, of je krijgt een boete van minimaal 60 euro.
Skessa_ schreef:
Ik had Enchanted Beautyspot een mailtje gestuurd met de vraag of ze Miss Conduct nog zouden gaan verkopen, maar krijg geen antwoord
Balen dat je nog geen antwoord heb gekregen. Echt irritant dat sommige mensen daar zo lang over doen.. Miss Conduct staat trouwens wel gewoon op TD. Als CC nou eens opschiet met hun holo-collectie kunnen we misschien wel weer eens een groepsbestelling doen..
Skessa_
Geplaatst: 11-09-12 14:11
Haha jamaar dr komt voorlopig nog geen zicht op CC En ik moet ook nieuwe SV hebben, vandaar dat ik dacht dan maar op Ebay
Ik heb die Icewatches die niet zo lang geleden in dit topic stonden van 3 dollar besteld, maar die zijn helaas zonder logo's. Nou ja hij is toch wel leuk. Eerder wel twee met icelogo gekregen.
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 06-06-24 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
KimD
Geplaatst: 11-09-12 17:29
Je kunt ook normale nagellak ermee drogen, gaat net zo goed. Mijn schoonmoeder zet gelnagels en heeft zo'n lamp die steel ik ook altijd voor de nagellak.
stom, dacht dat als je het linkje aanlikte je kreeg welke ik had besteld, de wit/grijze, dus foto 4. Het is een maat S, ik heb normaal XS en deze zit te groot, het is wel een stretchie stofje, maar vind hem gewoon net wat te los. oohja, wil er 5,- voor, net iets goedkoper dan waarvoor ik hem heb gekocht!
iemand had trouwens toch van die oordopjes bij elkaar houd dingetjes bestelt? en zo'n botje waar je snoertje omheen kan. heeft iemand daar nog een linkje van?
ik ben ook aan het kijken voor een schouderband voor mijn canon vond een aantal leuke nu de bieding afwachten.. anders ga ik voor buy it now een iets andere maar ook erg leuk!