Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Discreet vreemdgaan is een enorm lucratieve markt! Meer dan de helft van alle mannen gaat (discreet) vreemd.
Als ik merk om me heen hoeveel bezette/getrouwde mannen met en zonder kinderen stiekeme dingen doen zonder dat vrouwlief het weet, dat is ongelooflijk.
Lente schreef:Zoveel mensen gaan vreemd.
Kan je er beter open en eerlijk over zijn toch?
Dan is het ook niet eens meer vreemdgaan in mijn ogen, maar dan komen we weer in de open-relatie discussie van een tijdje geleden
Kana schreef:Ik snap het probleem niet zo. Er is blijkbaar vraag naar en iemand speelt daar slim op in. Je hoeft je niet aan te melden hoor...
RusselNuwell schreef:Kana schreef:Drugs en sex zijn natuurlijk ook compleet vergelijkbaar..
Dus het is compleet normaal om proberen mensen te lokken om hun partners ontzettend pijn te doen?
RusselNuwell schreef:Als ik vreemdga met jouw partner, terwijl ik weet dat jullie een relatie hebben, en ik weet dat jij heel veel om hem geeft, is mij dan niets kwalijk te nemen?
Want de makers van zo'n site weten echt wel dat er iemand thuis zodanig veel om die partner geeft dat hij/zij niet bij diegene weggaat. Dan vind ik echt wel dat dat geen porum is.
Kana schreef:Drugs en sex zijn natuurlijk ook compleet vergelijkbaar..
Lente schreef:Ik weet inderdaad wel wat goor betekent.
Dat je een open relatie ook vies vindt doet mij afvragen hoe je dat dan voor je ziet. Maar ik geloof dat ik deze discussie eerder met je gevoerd heb?