Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:03

Denk persoonlijk eerder dat de oprichter erg commercieel is aangelegd ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:14

Suzanne F. schreef:
Discreet vreemdgaan is een enorm lucratieve markt! Meer dan de helft van alle mannen gaat (discreet) vreemd.
Als ik merk om me heen hoeveel bezette/getrouwde mannen met en zonder kinderen stiekeme dingen doen zonder dat vrouwlief het weet, dat is ongelooflijk.

Niet alleen mannen denk ik, vrouwen zullen er vast ook wel wat van kunnen. Maar idd, het is gewoon de realiteit dat het overal om je heen gebeurd, alleen is het meestal zo dat alles in het geniep gebeurd en er niet over gesproken wordt. Vandaar ook eerder mijn vraag: Zijn we met zijn allen teveel aan het ideale plaatje gebonden, waarin je iemand tegenkomt, trouwt en 'they live happily ever after' en 'accepteren' we het daarom niet? (en blijft het daarom 'stiekem'?)

Lente schreef:
Zoveel mensen gaan vreemd.

Kan je er beter open en eerlijk over zijn toch?

Dan is het ook niet eens meer vreemdgaan in mijn ogen, maar dan komen we weer in de open-relatie discussie van een tijdje geleden :D

Idd, zoveel mensen gaan vreemd. Maar dat moet geen excuus zijn toch?

Vreemdgaan, affaires hebben etc. zijn imo allemaal dingen die je doet buiten het medeweten van je partner om. En dat vind ik een 'probleem', vanwege normen en waarden die vervagen en zaken die 'normaal' gevonden worden waarvan je kunt afvragen of je wilt dat het normaal wordt (liegen, bedriegen, anderen kwetsen etc). En zeker of je dit soort dingen ook wilt meegeven aan je kinderen.
Om het dan ook nog eens te stimuleren via reclame spotjes, vind ik persoonlijk discussiewaardig of dit bijv. door een reclame-code-commissie zou moeten worden (her)beoordeeld.

Maar ik denk dat het 'stiekeme' en het 'geheimzinnige' ook meteen de vinger op de zere plek legt, want dat veroorzaakt spanning. Terwijl als je een open relatie hebt en je partner dus afweet van je plannen, zal er een hele andere spanning meespelen als je eens een ander snoepje hebt. (lijkt me iig :+ )

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:23

Ik snap het probleem niet zo. Er is blijkbaar vraag naar en iemand speelt daar slim op in. Je hoeft je niet aan te melden hoor... :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:27

Kana schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Er is blijkbaar vraag naar en iemand speelt daar slim op in. Je hoeft je niet aan te melden hoor... :+

Dat klopt, maar dat er ergens een markt voor is, betekent (imo) nog niet dat er reclame voor hoeft te worden gemaakt..

Er is een markt voor softdrugs, wordt er reclame gemaakt voor coffeeshops waar je een jointje kunt halen? Nee toch!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:29

Drugs en sex zijn natuurlijk ook compleet vergelijkbaar.. :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:31

Zo'n reactie had ik al verwacht..

Gaat erom: soft drugs zoals weed is gedoogd, niks illegaals aan, net als sex, ook niets illegaals aan. Het gebruik van weed is dagelijkse realiteit, het wordt gebruikt, er is een markt voor, maar er wordt geen reclame voor gemaakt.

Vreemd gaan en affaires zijn dagelijkse realiteit, het gebeurt, dat is wel duidelijk en er is idd een markt voor, maar waarom moet hier dan wel reclame voor worden gemaakt?

edit: mensen die op zoek zijn naar iets dergelijks, weten het toch wel te vinden, daar is ook geen reclame voor nodig..
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 05-09-12 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:32

Kana schreef:

Dus het is compleet normaal om proberen mensen te lokken om hun partners ontzettend pijn te doen?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:38

RusselNuwell schreef:
Kana schreef:

Dus het is compleet normaal om proberen mensen te lokken om hun partners ontzettend pijn te doen?

Dat beslissen die mensen uiteindelijk altijd nog zelf. Zoals ik al zei; je hoeft je niet aan te melden ;)
Mensen die vreemd gaan of willen gaan doen het wel. Je kunt bijvoorbeld ook even gaan stappen in een andere stad waar niemand je herkent.. Deze site is enkel een reactie op de vraag die er is. Makkelijker kun je de euro's niet verdienen..
Je partner pijn doen omdat je vreemdgaat is niet de schuld van deze site.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:40

Als ik vreemdga met jouw partner, terwijl ik weet dat jullie een relatie hebben, en ik weet dat jij heel veel om hem geeft, is mij dan niets kwalijk te nemen?
Want de makers van zo'n site weten echt wel dat er iemand thuis zodanig veel om die partner geeft dat hij/zij niet bij diegene weggaat. Dan vind ik echt wel dat dat geen porum is.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:07

Je zou je maar aanmelden en je eigen partner tegenkomen _O-

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:13

F_Orumster schreef:
Je zou je maar aanmelden en je eigen partner tegenkomen _O-

is alsnog je relatie kapot :Y)
of in iedergeval wat uit te leggen aan elkaar...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:14

RusselNuwell schreef:
Als ik vreemdga met jouw partner, terwijl ik weet dat jullie een relatie hebben, en ik weet dat jij heel veel om hem geeft, is mij dan niets kwalijk te nemen?
Want de makers van zo'n site weten echt wel dat er iemand thuis zodanig veel om die partner geeft dat hij/zij niet bij diegene weggaat. Dan vind ik echt wel dat dat geen porum is.

daarom vind ik de makers ook echt heeeel hersenloos... het doel ervan is gewoon echt pijnlijk..

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:18

Het doel ervan is geld verdienen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:31

Kana schreef:

met drugs maak je jezelf kapot, of nouja, dat is de visie van de overheid waarom er geen reclame voor gemaakt mag worden denk ik dan maar.

Met seks buiten de deur, maak je iemand anders 'kapot' in de zin dat je iemand er gewoon ongelooflijk mee kwetst. Dus ja, in dat opzicht wel enigszins vergelijkbaar... Aangezien in het allebei de gevallen over het welzijn van een persoon gaat :Y)

Wil niet zeggen dat die reclames verboden moeten worden ofzo... Maar achterlijk is het wel, en laten we alsjeblieft hopen dat dit soort dingen utisterven omdat er geen markt voor is :') ........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:22

Met drugs maak je jezelf kapot, met vreemdgaan anderen..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:45

Gadverdamme :r

Wat een goor idee dat zoveel mensen vreemd gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:48

Goor? :?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:55

Pfff...

goor
smerig, vuil onsmakelijk
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/goor

:)*

Moet ik serieus gaan uitleggen waarom ik het goor vind? Is het zo raar dat je vreemd gaan vies vind? Gadverdamme zeg, eerst de een erin, dan de ander..

Open-relatie vind ik dus ook vies.

En dat in combinatie van liegen/verzwijgen, dat maakt voor mij vreemdgaan GOOR.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:06

Ik weet inderdaad wel wat goor betekent.

Dat je een open relatie ook vies vindt doet mij afvragen hoe je dat dan voor je ziet. Maar ik geloof dat ik deze discussie eerder met je gevoerd heb?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:30

Lente schreef:
Ik weet inderdaad wel wat goor betekent.

Dat je een open relatie ook vies vindt doet mij afvragen hoe je dat dan voor je ziet. Maar ik geloof dat ik deze discussie eerder met je gevoerd heb?

Zou best kunnen ja :j Met wie heb ik daar geen discussie over gehad..

Ik vind het sowieso vies om met meerdere mensen seks te hebben in dezelfde periode. Maar dat is nogal off topic lijkt mij. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:18

Hmm... minder off-topic dan of drugs en sex te vergelijken is in mijn ogen :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:30

Het is toch te ernstig dat hier een markt voor is hè.. Ik denk dat ik mijn vent onverdooft zou castreren! :P

Maar goed, reclame op de radio vind ik ook wel erg ver gaan! Heb hem zelf nog niet gehoord.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:37

Ja, dat hier een markt voor is inderdaad! Ik kan dat echt niet snappen, heb vol ongeloof de radiospotjes aan zitten horen...
Vreemdgangers heb je toch wel, maar om dat nu net een beetje extra aan te moedigen? Dan kun je beter open relatie's/polygamie aanmoedigen... Dan is het in ieder geval niets stiekems...

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:50

Op de site staat, zeer schreeuwerig, "Europa's nr. 1 datingsite voor discreet overspel" aangegeven. Die 1,3 miljoen leden komen dus uit heel Europa, niet enkel uit Nederland. Daarvan zal een deel "nieuwsgierigheids-lid" zijn, die niks met zijn/haar account doet. Ook denk ik dat een groot deel van de gebruikers niet eens een relatie heeft, maar gewoon op zoek is naar gratis seks (het 'vieze ouwe vent-cliché). Ik denk dat maar een heel klein deel van de gebruikers Nederlands, actief op de site en in een relatie is.

Wat het niet minder 'erg' maakt natuurlijk, maar ik denk niet dat er meer mensen met een relatie op de site van Victoria Milan zit, dan dat ze op webcamsex.nl, chatten.nl en al die andere ellende zitten. Enige verschil is dat Victoria Milan de mensen in een relatie aanspreekt, en bijvoorbeeld webcamsex.nl alle mensen, ongeacht relatiestatus.

Vreemdgaan via internet is nou eenmaal heel gemakkelijk, vanwege de anonimiteit die het geeft. Via televisie word het ook gepromoot, zet maar eens RTL, SBS of zo'n zender aan midden in de nacht.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:03

Ik vind het ook een vrij onsmakelijk idee dat er blijkbaar zoveel mensen buiten de pot piesen dat er een markt is voor dit soort websites. Ben het dus met Geryon eens.. :j