Heb laatst 3 broeken voor 40 euro gekocht terwijl ze samen 150 euro waard waren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PanniePannie schreef:Zelfde probleem hier. Ik heb me ook lange tijd beholpen met G-star, maar lengtemaat 34 is dan inderdaad vaak twijfelachtig. Ik vind sommige G-star broeken overigens van goede kwaliteit en andere minder, ligt aan de dikte.
Toevallig zag ik laatst op de webshop van Esprit dat ze broeken hebben tot en met lengtemaat 36, ook skinny jeans. Ze zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan G-star.
Edit: je kunt ze ook terugsturen als ze niet passen, kost niks dacht ik.
Wat ik ook wel eens doe als ik bv een kleur wil die ik nergens kan krijgen in een lengtemaat, dan koop ik een 7/8 broek of 3/4, die ik dan enkel draag met hoge laarzen erover.
Weet er iemand waar je het beste terecht kunt voor een damespak als je dit probleem hebt? Ik heb een tijd geleden eentje gevonden bij Mexx (broek was ook te kort, maar was beneden breed omgenaaid dus die kon wat langer gemaakt worden). Heeft me helaas wel 260 euro gekost, maar voor mijn gevoel had ik geen keus (had er al zeker 50 gepast die dag). Als iemand tips heeft daarover, dan ben ik benieuwd
Nachtlampje schreef:ik ben ook 1.88 lang en ik vind eigenlijk bijna altijd mijn kleding in Shoeby Fashion en Lake Side..
Heb laatst 3 broeken voor 40 euro gekocht terwijl ze samen 150 euro waard waren
probabeest schreef:voor de wat casual kleding kijk ik altijd bij http://www.allabouteve.nl
SummerLess schreef:met paardrijbroeken boeit het me niet.
ik pas altijd wel even en kijk hoe het staat met rijlaarzen.
maar ik heb een rijbroek die halve wegen me kuit en merk geen verschil met de gene die langer is..
Hoe doe jij dat dan? TinePine schreef:SummerLess schreef:met paardrijbroeken boeit het me niet.
ik pas altijd wel even en kijk hoe het staat met rijlaarzen.
maar ik heb een rijbroek die halve wegen me kuit en merk geen verschil met de gene die langer is..
Bij mij zit hij dan vaak daar wel te strakHoe doe jij dat dan?
Dus ik ben wel blij met de duitse lengtematen. Ook rij ik graag met jodphurbroek.
TinePine schreef:Dan heb je mazzelZitten dan niet de kniestukken halverwege je bovenbenen? Ik ben gewoon nieuwgierig hoor hoe anderen dat oplossen.
afgelopen voorjaar was er bij divoza bijvoorbeeld niet 1, echt niet 1 rijbroek waar ik in pastte. Ik heb maat 42 ,maar dus wel hele lange benen.
En die is niet duur. Succes!

lilydj schreef:Hoe werkt dat dan? Ik heb maat 36 en ben 1.71 lang en 36 past prima dus als ik 1,80 ben past 36 toch niet meer? Of werkt dat anders? Sorry ts maar dit vraag ik me heel erg af
Lilydj, maat 36 is iets anders dan lengtemaat 36. Ik neem aan dat jij geen problemen hebt met te korte broeken. Ik las meerdere keren over paardrijbroeken. Ik vind de mondoni rijbroeken erg lang vallen maar dan nemen ik ze wel een maatje te groot. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn wel altijd te kort maar een paar lange sokken erover en het probleem is opgelost. Ik rij ook op een brede haflinger. Persoonlijk vind ik het geen probleem en als ze klagen dat ik te lang ben dan lach ik maar gewoon leuk, lief en aardig. Ik ga morgen denk ik even langs de Shoeby die zit hier vlakbij! Bedankt voor alle suggesties!
(en kan je ook een keer kleurtjesbroeken aan, als je dat leuk vindt)