het hoogste dat ik ooit heb gewonnen is 2000 euro, met zo'n belspelletje van RTL 4.... ging nog wel kansspelbelasting vanaf, maar goed... ik hield nog een leuk zakcentje over...
En een keer 250 euro met het GTST sms-spel (ook RTL 4)... en afgelopen 1 januari heb ik 60 euro gewonnen in de Staatsloterij...
Ik zit te azen op de hoofdprijs deze keer... mijn droomhuis is te koop gekomen en ik kan het nu (nog) niet betalen...
Geplaatst: 26-08-12 22:30
Een kleurboek met stiften ofzo toen ik heeeeeel klein was met ballonnen-oplaten en een paar jaar geleden een keer gastenlijst plaatsen voor een feest, verder kom ik niet!
Misschien toch eens een kraslot kopen, of is dat weggegooid geld?
Fu_Qi
Geplaatst: 26-08-12 22:37
.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-07-25 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
CM_
Geplaatst: 27-08-12 07:32
0152141488 schreef:
1x 50 euro gevonden op straat 1x 20 euro gewonnen met poolen op school 1x 25 euro met een weddenschap
Ik doe niet aan gokken en krasloten of de loterij
Ah fijn dat je hem gevonden hebt, ik was hem al kwijt
Toen een collega met pensioen ging, trakteerde hij op een dagje London. Ondanks dat NL toen een belangrijke wedstrijd moest spelen een heel leuk kado natuurlijk. Helaas was ik vergeten te kijken of mijn paspoort verlopen was en moest ik voor 80 gulden een noodpaspoort laten maken. Gelukkig won ik toen de voetbalpoul van 90 gulden en had ik zelfs nog "winst".
Mijn oma heeft wel eens 1000 gulden gewonnen bij de staatloterij. Iemand hier in het dorp miljoenen. Een oud collega 10.000 gulden met een gekregen lot. Zelf kom ik niet verder dan enkele tientallen euro's.
Altijd alleen maar ijs en rookworst en een keertje soep...
Ik heb ook ooit een keer ergens gelezen, dat de kans dat je aangereden word, op weg naar het kopen van een lot (of iets dergelijks) nog groter is, dan dat je de hoofdprijs ervan wint
Mijn moeder heeft een keer 100.000 gulden gewonnen bij de neckermann
Anoniem
Geplaatst: 27-08-12 13:35
Ik doe gewoon niet mee aan loterijen omdat het geld wat je aan de loten kwijt bent altijd hoger is dan de kans dat je een keer de jackpot wint. en de kansspelbelasting vind ik idioot hoog. En bij de hoge bedragen komt het er ook nog eens bij bij je inkomen en draag je er ook nog eens inkomensbelasting over af. Dus of je er nou zo gelukkig van moet worden..
Zelfs een gewonnen auto wordt bij je inkomen opgeteld.
5 euro bij de staatsloterij op een kado gekregen lot. heb alleen het lot nooit ingeleverd, was teveel moeite
Fu_Qi
Geplaatst: 27-08-12 17:09
CM_ schreef:
0152141488 schreef:
1x 50 euro gevonden op straat 1x 20 euro gewonnen met poolen op school 1x 25 euro met een weddenschap
Ik doe niet aan gokken en krasloten of de loterij
Ah fijn dat je hem gevonden hebt, ik was hem al kwijt
Sorry uit geven aan het paard xD
moonsparkle
Geplaatst: 27-08-12 17:15
een collega van mij heeft gewoon 's 35.000 gewonnen. Alleen na een flinke verbouwing aan het huis en nog een aantal losse dingen, was het geld toch heel snel ook weer op...en dat valt dan echt tegen.
Mijn moeder heeft een keer 250 euro gehad met de staatsloterij. Ik heb de afgelopen 2 jaar niet eens m'n lot terug gewonnen
M'n vader wint wel altijd met radio spelletjes. Zo hebben we onder andere de volgende dingen gewonnen: 538 kerstshoppen in london met zakgeld en concert een 8 daagse reis naar griekenland musicalkaartjes concertkaartjes bioscoopkaartjes en we hebben iets van 6 bordjes van de tweespraak op de muur hangen jammer alleen dat hij het geluk niet doorgeeft aan mij...
ik hoorde laatst ook iets dat de kans dat je echt de hoofdprijs (of jackpot, weet het niet meer zeker) wint, ongeveer vergelijkbaar is met dat je naar china gaat, een willekeurig persoon aanwijst, je buurman naar china gaat, en dat die dan dezelfde persoon aanwijst.... dit leek me wel heel vergezocht? of ligt dat aan mij?
EllyC
Geplaatst: 27-08-12 18:04
er is laatst een artikel in een krant geplaatst met de winkansen per loterij naast elkaar gezet. Zal eens even kijken of ik die kan vinden.
edit, niet helemaal wat ik zocht maar wel zoiets http://www.loterij.net/ staatloterij keert dus 65 procent uit en postcodeloterij maar 35 procent. Dat zegt natuurlijk nog niet alles over de winkansen maar toch wel iets.
Mijn ouders zelfs twee keer.. eerst 100.000 GULDEN toen met een andere loterij 30.000 EURO.. Laatst hebben we weer twee mini laptops (met kleurenprinter) van samsung gewonnen met de straatprijs.. Ik zeg lekker niet welke postcode wij hebben
Ik weet nog wel toen we 100.000 euro wonnen mijn vader me direct van mijn bed heeft gelicht en ik de volgende dag vrij was van school. Mijn ouders waren dolgelukkig, ik was 8 en had geen idee hoeveel geld dat was.
Laatst liep mijn moeder in de hoogvliet en kreeg ze een I-pad omdat ze een kraslot had gekrast gewoon voor de lol. Belt ze me op op werk zegt ze ik heb iets van een ijswrap ofzowiets gewonnen zo'n grote telefoon.. Bij thuiskomst lag er een I-pad op me te wachten.. Danku mam
sallandval
Geplaatst: 27-08-12 22:03
Nant schreef:
ik heb iets van een ijswrap ofzowiets gewonnen zo'n grote telefoon..
_helga_
Geplaatst: 27-08-12 22:07
Nant schreef:
ik heb iets van een ijswrap ofzowiets gewonnen zo'n grote telefoon..