Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:40

Ik vind het ook allebei prima, al vind ik extreem warm en benauwd vreselijk, maar dat vind ik ook van heel veel sneeuw... Dan kun je bijna niks... Daarom vind ik lente en herfst gewoon de fijnste seizoenen :P

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:41

JAA! Hier nog een......... of ik het schrijf :)
Zo heerlijk he, lekker met een warme kop chocolademelk genieten van de sneeuw, paardjes op stal, heerlijk :):)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:42

Ik ook hoor, laat maar komen die vrieskou en sneeuw :D

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:43

Iepoetjuh schreef:
Ik vind het ook allebei prima, al vind ik extreem warm en benauwd vreselijk, maar dat vind ik ook van heel veel sneeuw... Dan kun je bijna niks... Daarom vind ik lente en herfst gewoon de fijnste seizoenen :P

ik ook! Dan is het niet te koud of te warm en heb je de heerlijkste kleuren in de natuur..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:43

Ik HAAT kou! Vreselijk die winter, mag van mij wel afgeschaft worden. Doe mij maar lekker zomers weer, zelfs als het zo heet is als van 't weekend. Heerlijk!

Silence

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:45

Maar dat is het niet als je net als ik flinke zonne allergie hebt en dan verplicht binnen moet zitten.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:45

Ik vind dit wel grappig om te lezen, als mensen nu al klagen met "30"graden denk ik pfff mag voor mij nog wat warmer.. het erge is ik heb deze zomer nog niet 1x een korte broek aan gehad want ik vond het niet warm genoeg ik heb het ook altijd koud geef mij maar een graad of 45.. alles er onder is koud:( en aangezien ik best dun ben heb ik het dus ook altijd koud!!:P Maar vind het wel leuk om hier te lezen dat zoveel mensen de winter zo lekker vinden haha

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:46

Silence schreef:
Maar dat is het niet als je net als ik flinke zonne allergie hebt en dan verplicht binnen moet zitten.

Ik heb ook zonne energie krijg allemaal blaren bij te veel zon, alleen heb ik nu creme wat er erg goed tegen werkt:)

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:47

Froukjeloves schreef:
Ik vind dit wel grappig om te lezen, als mensen nu al klagen met "30"graden denk ik pfff mag voor mij nog wat warmer.. het erge is ik heb deze zomer nog niet 1x een korte broek aan gehad want ik vond het niet warm genoeg ik heb het ook altijd koud geef mij maar een graad of 45.. alles er onder is koud:( en aangezien ik best dun ben heb ik het dus ook altijd koud!!:P Maar vind het wel leuk om hier te lezen dat zoveel mensen de winter zo lekker vinden haha

Heb je ook afgelopen weekend een lange broek aangehad?

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:48

zuske schreef:
Froukjeloves schreef:

Heb je ook afgelopen weekend een lange broek aangehad?

Jep vond het niet warm hoor! vond het wel lekker:-) Ik moet zeggen ik heb ook nog geen korte broek gekocht dit jaar, die van vorig jaar pas ik allemaal niet meer ( 10 kilo kwijt:P)

was hhier ook maar 35,5 graden he!

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:53

Dat vind ik dus warm!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:54

Hoe overleef jij de winter als je dat al te koud vindt? :+

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:54

Nou het was afgelopen weekend 38 graden bij ons.. En dat vind ik wel warm hoor, ookal ben ik een kou kleum.... Vind nog warmer overdreven... Maar alles onder de 20 vind ik te koud... Het mag van mij altijd tussen de 20 en 30 graden zijn hoor....

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:55

xAlice schreef:

_O- _O- _O-

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:55

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:56

Froukjeloves schreef:

Grappig, ik heb vandaag voor het eerst in weken weer eens een lange broek aan.
Ik loop altijd vanaf maart ofzo al op slippers, vind ik heerlijk en zodra het kan lekker in korte klere hoor. Die warme dikke broeken en truien.... neuh...

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:57

Ja slippers heb ik ook... Heerlijk, zodra het weer er een beetje na is, trek ik mijn slippers aan..

Simone_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:59

Ik ben ook echt een winter mens.
De winter is altijd zo gezellig en knus.
Die zweterige zomer is niks voor mij.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:59

ik ben zo blij dat het niet meer zo belachelijk warm is *\o/*
Vind de winter ook heerlijk, tenminste, als het zonnig is en een beetje vriest. Maar mijn grote favoriet is wat ze in Amerika de "indian summer' noemen. Dat heerlijke weer aan het eind van de zomer, begin herfst, als het nog mooi en warm is maar je de herfst al kunt 'ruiken'. Hoop heel erg dat we weer zo'n periode krijgen.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:05

xAlice schreef:

in de winter heb ik altijd 2 paar leggings onder me broek aan 2 paar sokken, :o
Hele dikke truien owja en heb bijna altijd me jas aan :o Zelfs voor in huis heb ik een winterjas die ik dan aan heb in huis haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:06

Froukjeloves schreef:
xAlice schreef:

in de winter heb ik altijd 2 paar leggings onder me broek aan 2 paar sokken, :o
Hele dikke truien owja en heb bijna altijd me jas aan :o Zelfs voor in huis heb ik een winterjas die ik dan aan heb in huis haha

No offence, maar lijkt me erg ongezond voor je lichaam.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:07

Beter dan altijd koud hebben hoor pfff in begin wilde ik er niet aan toegeven, toen zette ik de kachel op 25 graden+ alleen leden de kids eronder dus toen maar jas aan gaan doen, want kids hebben het niet snel koud haha

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:08

Volgens mij is je gevoel wat betreft temperatuur dan idd volledig ontregeld ofzo. :P heel apart.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:08

Of ben gewoon in het verkeerde land geboren hahahah

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:09

Je hebt het juist koud omdat je je lichaam 'zwak' maakt en went aan die 100 lagen kleding. Erg ongezond.
Je hoeft je echt niet onnodig duns te kleden, ik ben overigens zelf ook een koukleum eerste klas, maar leggingen en jassen in huis heeft een lichaam echt niet nodig.
En zo wel is een bezoekje aan een huisarts misschien slim, want dan lijkt me er meer aan de hand te zijn. Niet banketstaaf bedoeld, was een serieuze opmerking.