Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iepoetjuh schreef:Ik vind het ook allebei prima, al vind ik extreem warm en benauwd vreselijk, maar dat vind ik ook van heel veel sneeuw... Dan kun je bijna niks... Daarom vind ik lente en herfst gewoon de fijnste seizoenen
Froukjeloves schreef:Ik vind dit wel grappig om te lezen, als mensen nu al klagen met "30"graden denk ik pfff mag voor mij nog wat warmer.. het erge is ik heb deze zomer nog niet 1x een korte broek aan gehad want ik vond het niet warm genoeg ik heb het ook altijd koud geef mij maar een graad of 45.. alles er onder is koud:( en aangezien ik best dun ben heb ik het dus ook altijd koud!!:P Maar vind het wel leuk om hier te lezen dat zoveel mensen de winter zo lekker vinden haha
zuske schreef:Froukjeloves schreef:Ik vind dit wel grappig om te lezen, als mensen nu al klagen met "30"graden denk ik pfff mag voor mij nog wat warmer.. het erge is ik heb deze zomer nog niet 1x een korte broek aan gehad want ik vond het niet warm genoeg ik heb het ook altijd koud geef mij maar een graad of 45.. alles er onder is koud:( en aangezien ik best dun ben heb ik het dus ook altijd koud!!:P Maar vind het wel leuk om hier te lezen dat zoveel mensen de winter zo lekker vinden haha
Heb je ook afgelopen weekend een lange broek aangehad?
Froukjeloves schreef:Ik vind dit wel grappig om te lezen, als mensen nu al klagen met "30"graden denk ik pfff mag voor mij nog wat warmer.. het erge is ik heb deze zomer nog niet 1x een korte broek aan gehad want ik vond het niet warm genoeg ik heb het ook altijd koud geef mij maar een graad of 45.. alles er onder is koud:( en aangezien ik best dun ben heb ik het dus ook altijd koud!!:P Maar vind het wel leuk om hier te lezen dat zoveel mensen de winter zo lekker vinden haha
Froukjeloves schreef:xAlice schreef:Hoe overleef jij de winter als je dat al te koud vindt?
in de winter heb ik altijd 2 paar leggings onder me broek aan 2 paar sokken,![]()
Hele dikke truien owja en heb bijna altijd me jas aanZelfs voor in huis heb ik een winterjas die ik dan aan heb in huis haha