Ben ik nou echt zó dom??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:02

Je blijft ook nog steeds mensen die moeite hebben met de bordjes 'ausfahrt'. Gekke plaatsnaam toch telkens :') en overal komt het weer terug!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:02

Ik weet ook écht niet al die namen van die rivieren in Nederland die door heel het land zwemmen..

Gianti

Re: Ben ik nou echt zó dom??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:02

zwemmen???

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:03

Alane schreef:
Smee__ schreef:
Ik moet dit jaar examen doen in Aardrijkskunde.. ^)

ehm ben je dan niet wat te laat? de examens zijn onlangs geweest.

Pff, dit jaar als in dit schooljaar natuurlijk, duhh :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:03

Gianti schreef:
zwemmen???

o grapje.. hoe noem je dat ook alweer?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:04

jij kan ook niet klok kijken smee, je zou een half uur geleden slapen omdat het anders te laat voor je werd ^^

moelly

Re: Ben ik nou echt zó dom??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:04

Ja ik moet ook nodig naar bed!!
Tjuuuuuus!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:04

lifaya schreef:
zolang het maar niet die "hoeveel eieren zitten er in een dozijn" is :')

Ben ik nu de enige die aan de jensen aflevering denkt waarin die vraag ook aan iemand werd gesteld, die vervolgens heel zeker wist dat het eraan lag of het een doosje van 6 of 10 waren :')

Bij mij kunnen mensen zich vaak niet voorstellen dat ik echt op het vwo zit, ik kwak ook alles uit mijn mond wat in me opkomt.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:05

Ik flap er ook altijd vanalles uit. En 1 seconde daarna denk ik ohnee. Maar dan is het al gezegt.
Andere zouden daar eerst over na gedacht hebben.

´Mam, het eigeel is toch het witte gedeelte van het ei?´
:')

Maar ik weet wel dingen, dus die opmerkingen van die wijfen zou ik niet zo snel maken. Zoals die blonde die niet wist hoeveel eieren er in een doos van een dozijn zitten..

edit; Oh ik ben weer spuit 11
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 18-08-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:05

RusselNuwell schreef:
lifaya schreef:
zolang het maar niet die "hoeveel eieren zitten er in een dozijn" is :')

Ben ik nu de enige die aan de jensen aflevering denkt waarin die vraag ook aan iemand werd gesteld, die vervolgens heel zeker wist dat het eraan lag of het een doosje van 6 of 10 waren :')

Bij mij kunnen mensen zich vaak niet voorstellen dat ik echt op het vwo zit, ik kwak ook alles uit mijn mond wat in me opkomt.

Ja nu je het zegt!!
Die aflevering heb ik ook gezien!!

Die laatste zin: herkenbaar!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:06

:= Wat ik dan niet kan uitstaan is dat zij dan waarschijnlijk toch wiskunde op de HAVO langer gesnapt heeft.... Ik ging de mist al in bij het verschuiven van berg en dalparabolen met vectoren enzo. De toepassing daarvoor was mij niet duidelijk.

:D maar ik weet wie Nelson Mandela is, waar Dubai ligt en zonder TomTom kom ik van waar ook in Europa altijd thuis zonder hele lange omwegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:06

Zelfs met stampen lukte topo bij mij niet. Mijn leraren hebben me nogal vaak raar aangekeken om mijn domme opmerkingen qua topografie. Denken dat Den Ham in Duitsland ligt bijvoorbeeld (ojee,en den Ham blijkt dus nog dicht bij mijn huis te liggen ook :oo ) Of dat ik tijdens een excursie verdwaalde op weg van bezoekerscentrum naar een ander informatiepunt. Je moest fietsen langs een gewone weg (hoe heet zo'n ding,zo'n weg waar je 80 mag rijden) en dat was telkens rechtdoor tot je in het dorp kwam,daar stonden bordjes. Nouja,waren we ergens verdwaald omdat ik dacht dat mijn richtingsgevoel (niet dat ik die heb ofzo) zei dat ik naar links moest i.p.v. rechts....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:07

Herkenbaar!
Mijn vriend zei net: waar slaat het eigenlijk op dat je niet rechts mag inhalen?
Ik: ja dat kan toch niet, want je slaat af naar rechts dus dan ist het gevaarlijk.
*stil*
Oh wachy je slaat ook weleens af naar links natuurlijk!

in mn hoofd was t zo logisch :p

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:08

Of: de eerste 6 letters van een 'QWERTY'-toetsenbord..
Dan ga ik eerst kijken vanaf welke rij je begint met tellen..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:09

xJitskee schreef:
Zelfs met stampen lukte topo bij mij niet. Mijn leraren hebben me nogal vaak raar aangekeken om mijn domme opmerkingen qua topografie. Denken dat Den Ham in Duitsland ligt bijvoorbeeld (ojee,en den Ham blijkt dus nog dicht bij mijn huis te liggen ook :oo ) Of dat ik tijdens een excursie verdwaalde op weg van bezoekerscentrum naar een ander informatiepunt. Je moest fietsen langs een gewone weg (hoe heet zo'n ding,zo'n weg waar je 80 mag rijden) en dat was telkens rechtdoor tot je in het dorp kwam,daar stonden bordjes. Nouja,waren we ergens verdwaald omdat ik dacht dat mijn richtingsgevoel (niet dat ik die heb ofzo) zei dat ik naar links moest i.p.v. rechts....

een N weg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:09

Ja dat ook nog! hadden we laatst een discussie over in de auto. Een brommer haalde ons via het fietspad (dat rechts ligt,ja dat is mij verteld :') in. Mijn pa helemaal boos dat dat niet mocht enzo. Ik begin zo. "Maar hij haalde toch niet in,hij reed alleen harder dan wij,en dan mag hij er toch gewoon aan die kant langs?"
er zijn 3 mensen voor nodig geweest om mij ervan te overtuigen dat dat dus het inhalen is. Maar ik geloof nog steeds in mijn eigen gelijk eigenlijk

edit: oooh heet dat zo Gianti? Ik noemde het altijd snelweg. Ik woon in een boerengehucht en ze kijken je nogal raar aan als je het hebt over de snelweg van Raalte naar Nijverdal -O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-08-12 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:10

Ik ben gezakt op economie omdat ik geen idee had wat een negatief verband was. Positief kende ik wel, maar negatief??? Dat kon niet! Daar heb ik nog bijles in moeten krijgen voor de her.
Doe je vwo eindexamen en mis je daardoor 3 vragen omdat je die basale kennis niet hebt.
(en ja het zit nog steeds hoog! :') )

Verdwalen doe ik nog in mijn eigen stad, heb totaal geen richtingsgevoel. Aardrijkskunde was mijn favoriet, maar op excursie een drama want ik was altijd de weg kwijt haha

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:10

Oja heel herkenbaar!
Vriendlief zit al te lachen van hoe kan je zoiets nou zeggen, toewel ik dan denk van ja da is toch O wa ze zeggen? Da dacht ik ook altijd!
Of moppen over domme blondjes,
9 van de 10 keer herken in m'n eige dr in

Vuurneon: jij verdwaald in je eige stad, ik in een dorpje van amper 5000 inwoners
Laatst bijgewerkt door ietjelover op 18-08-12 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:12

Gianti schreef:
jij kan ook niet klok kijken smee, je zou een half uur geleden slapen omdat het anders te laat voor je werd ^^

I know _O- Ik slaap wel op het strand :D

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:13

Kaartlezen=Drama!

Bij mij dan.
Waren we opweg naar een wedstrijd, had ik keurig, netjes de routebeschrijving uitgeprint.

Chauffeur: moeten we hier rechts?
Ik: Ik denk van wel..
Ik lees de route beschrijving voor.
Chauffeur: Maar die de kerk weg hebben we net gehad.. Daar zitten we nu op! Zijn we al te ver?
Ik: Ik denk het wel ja..
Chauffeur: Maar als we hier naar links gaan komen we op de leekweg aan.
Ik: Ja maar die moeten we ook hebben!!!

Straatnamen zijn verzonnen :P

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 00:15

ietjelover schreef:
Oja heel herkenbaar!
Vriendlief zit al te lachen van hoe kan je zoiets nou zeggen, toewel ik dan denk van ja da is toch O wa ze zeggen? Da dacht ik ook altijd!
Of moppen over domme blondjes,
9 van de 10 keer herken in m'n eige dr in

Vuurneon: jij verdwaald in je eige stad, ik in een dorpje van amper 5000 inwoners

Nog zoiets: Hoeveel inwoners heeft jouw woonplaats?
Ik: eehm.. ik denk tussen de 50-100 ofzo?

Bleek het dus een kleine 2000 te zijn..

EDIT: hier het filmpje van de eieren:
http://www.youtube.com/watch?v=XkQR3fhOeFY

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:16

Ik heb wat reacties terug gelezen maar herken me echt in alles wat jullie zeggen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:17

Ik vergeet altijd waar de auto staat! Ja zelfs in de eigen straat wil ik nog wel eens blokje om lopen :=

Maar nee, ik verdwaal niet in een klein dorp gelukkig :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:18

Haha, moet weer aan die actie van mij vriendin denken _O- had met typex ren water vaste stif op haar rekenmachine geschrevevn en om het schoon te maken, besloot ze maar om haar rekenmachine in water te weken _O- ze was nog verbaast ook dat die EN niet schoon was EN het niet meer deed _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:18

Ik was er toch heel zeker van vorige week dat de auto naast ons aan het verkeerde kant van 't stuur zat .... ^)