Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:zolang het maar niet die "hoeveel eieren zitten er in een dozijn" is
RusselNuwell schreef:lifaya schreef:zolang het maar niet die "hoeveel eieren zitten er in een dozijn" is
Ben ik nu de enige die aan de jensen aflevering denkt waarin die vraag ook aan iemand werd gesteld, die vervolgens heel zeker wist dat het eraan lag of het een doosje van 6 of 10 waren
Bij mij kunnen mensen zich vaak niet voorstellen dat ik echt op het vwo zit, ik kwak ook alles uit mijn mond wat in me opkomt.
xJitskee schreef:Zelfs met stampen lukte topo bij mij niet. Mijn leraren hebben me nogal vaak raar aangekeken om mijn domme opmerkingen qua topografie. Denken dat Den Ham in Duitsland ligt bijvoorbeeld (ojee,en den Ham blijkt dus nog dicht bij mijn huis te liggen ook) Of dat ik tijdens een excursie verdwaalde op weg van bezoekerscentrum naar een ander informatiepunt. Je moest fietsen langs een gewone weg (hoe heet zo'n ding,zo'n weg waar je 80 mag rijden) en dat was telkens rechtdoor tot je in het dorp kwam,daar stonden bordjes. Nouja,waren we ergens verdwaald omdat ik dacht dat mijn richtingsgevoel (niet dat ik die heb ofzo) zei dat ik naar links moest i.p.v. rechts....
ietjelover schreef:Oja heel herkenbaar!
Vriendlief zit al te lachen van hoe kan je zoiets nou zeggen, toewel ik dan denk van ja da is toch O wa ze zeggen? Da dacht ik ook altijd!
Of moppen over domme blondjes,
9 van de 10 keer herken in m'n eige dr in
Vuurneon: jij verdwaald in je eige stad, ik in een dorpje van amper 5000 inwoners