Welke man is onweerstaanbaar .. (geniaal/creatief)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:07

hé, jammer dat je ze waarschijnlijk niet meer hebt. Had ze graag een keertje gezien. Ik moet bekennen dat ik vaak toch val op mannen van het type ruwe bolster, blanke pit. Helaas nog geen enkele gevonden. Misschien moet ik het eens in canada proberen tussen de cowboys daar. Zou nl graag eens familie daar opzoeken maar met 4 paarden om voor te zorgen en binnenkort een nieuwe stal en sedert begin dit jaar een nieuwe wei zit dat er in de eerste jaren waarschijnlijk niet in.

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:09

SuperPepeijn schreef:
justin timberlake en consorten zien er schoon, frisjes en gezond uit. dat is iets waar elke vrouw van nature op valt.


Als dat zo was, dan zou de natuur de in jouw ogen foute mannen al gauw door seksuele selectie hebben uitgeroeid. En ze zijn er nog steeds Kwijl ! Haha!

Imre

Berichten: 14220
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:14

Deze paardjes zijn gebruikt in de clip van Funeral of Hearts
Afbeelding

Deze is ook mjammie!
Afbeelding

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:32

Wat een creepz maar ook wel apart...
Nee dan ga ik liever voor een Robbie Williams of ja hij is al op leeftijd maar Sean Connery......

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:40

dus "evil" is "stoer"... vaag.

gaby dat heet nu natural selection. als jij op een onbewoont eiland je hele leven had gewoond en een schoon, frisse en fysiek goed uitziende man komt naar je toe met daarnaast zo'n halve zombie als deze in dit topic, zou je voor de eerste kiezen. ik vind jullie smaak nogal pervers.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 31-10-03 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:40

Ah, de Sean Connery. Ja die man heeft wel iets ook al is hij al wat ouder. Oja, vind Sully van Dr. Quin Medicine women ook wel om in te bijten Tong uitsteken of wel Jon Bon Jovi.

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:44

SuperPepeijn schreef:
dus "evil" is "stoer"... vaag.

gaby dat heet nu natural selection. als jij op een onbewoont eiland je hele leven had gewoond en een schoon, frisse en fysiek goed uitziende man komt naar je toe met daarnaast zo'n halve zombie als deze in dit topic, zou je voor de eerste kiezen. ik vind jullie smaak nogal pervers.


Dat mag je gerust vinden. Ik en met mij anderenhebben een andere mening. Dus tot op de dag van vandaag lopen er nog steeds zulke 'zombies 'rond.

SP, jij kunt het weten; vallen mannen ook standaard op een type vrouwen ?

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:47

Kais"]
[quote="orri"][quote="xcynthiax"]
[quote="Barb schreef:
hoe kan iemand dit nou lekker vinden Verward


dat snap ik nou ook niet Verward
[/quote]

Hoe iemand Justin Timberlake of Matt Damon lekker vind begrijp ik weer niet Scheve mond
[/quote]

I think I'm going to be sick Misselijk Wat dacht je van Jim? Gatver, iel, bah.
[/quote]

jim is cker wel lekkah:P:P

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:49

natuurlijk, maar daar gaat dit topic niet over.

welke mening is precies anders? want als je het eens bent met mijn voorbeeld, betekent dat je het ook eens bent met mijn conclusie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 12:59

Kais"]
[quote="Gaby schreef:
Orri heeft wel smaak vind ik Vork . Kais ook wel, howel ik de muderdolls meer intressant, dan llekker vind.

Hoe zou MM er nou zonder make-up uitzien ? Verward Lachen


Laten we 't erop houden dat hij met make-up veel schattiger is Haha!
[/quote]

Hahaha. Yep Haha! Cole is idd ook een lekkerdje in zijn evil way,
Mel Gibson in Brave Heart, Brad Pitt in Legends of the Fall, Fight Club, Interview with a Vampire ...
Craig in ATWT...

Maar ik heb het nu over mannen die een extra diepte en kwaliteit bezitten Haha!

En ja, SP, ik zou voor de 'zombie' gaan als de keuze viel tussen Justin Timberlake en Marilyn Manson Haha!

Maar als Justin Timberlake er als 'zombie' rondliep moest ik hem niet Haha!

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:05

Jij zegt dat de gemiddelde vrouw op gezonde jongens, die er fris, gespierd, bruin etc. uit zien. Zoals Justin Timberlake dus.
Een deel van de vrouwen vind Justin Timberlake niet ehm ... mooi, en kijkt liever tegen een persoon met andere trekken aan. Hun mening over mooi/aantrekkelijk is dus anders.

Mooi is een kwestie van smaak, iets wat bij iedereen anders is. Mening is in feite smaak.

Fantastisch uitgezocht door de natuur rtoch , het hebben van smaak ? Anders zouden sommige mannen nooit aantrekkelijk gevonden worden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:11

petraaken schreef:
Er vroeg iemand van wat vind je van Cole? Als er met Cole bedoeld wordt degene uit Charmed OK dan! .


Die bedoelde ik ja Haha!


Afbeelding

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:13

JAMMIE......

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:13

we hebben het hier over mensen die er niet gezond uitzien (bleek, accent op ingevallen ogen, onverzorgd haar, etc.). ook al kan ik me goed voorstellen dat vrouwen enigzins verschillen qua smaak, kan een vrouw van nature nooit tot een man aangetrokken zijn als hij er halfdood uitziet. dat is daarom onnatuurlijk/pervers.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:14

SuperPepeijn schreef:
dus "evil" is "stoer"... vaag.

gaby dat heet nu natural selection. als jij op een onbewoont eiland je hele leven had gewoond en een schoon, frisse en fysiek goed uitziende man komt naar je toe met daarnaast zo'n halve zombie als deze in dit topic, zou je voor de eerste kiezen. ik vind jullie smaak nogal pervers.


Mwah mag het er ook tussenin? Ik vind zowel Justin als MM niks

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:16

SuperPepeijn schreef:
we hebben het hier over mensen die er niet gezond uitzien (bleek, accent op ingevallen ogen, onverzorgd haar, etc.). ook al kan ik me goed voorstellen dat vrouwen enigzins verschillen qua smaak, kan een vrouw van nature nooit tot een man aangetrokken zijn als hij er halfdood uitziet. dat is daarom onnatuurlijk/pervers.


Diep jouw stelling maar eens verder uit. Ik wil er graag meer over horen. Al kan ik me niet voorstellen dat ik na jouw betoog opeens JT lekker vind.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:18

En nu we het toch over Charmed hebben, Paige heeft wat met MM Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 13:25

Gaby"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
we hebben het hier over mensen die er niet gezond uitzien (bleek, accent op ingevallen ogen, onverzorgd haar, etc.). ook al kan ik me goed voorstellen dat vrouwen enigzins verschillen qua smaak, kan een vrouw van nature nooit tot een man aangetrokken zijn als hij er halfdood uitziet. dat is daarom onnatuurlijk/pervers.


Diep jouw stelling maar eens verder uit. Ik wil er graag meer over horen. Al kan ik me niet voorstellen dat ik na jouw betoog opeens JT lekker vind.
[/quote]

Maar het zijn geen mensen die er niet gezond uit zien Haha!
en dat halfdode is ook zeker jouw mening.... Daarbij blijft Trent Reznor mijn numero uno
Het zijn mannen met een 'rough edge', John de Wolf vond ik ook altijd een leukerdje ik hou nou eenmaal niet van mannen die langer voor de spiegel staan dan ik dat doe Tong uitsteken die zo opgaan in hun uiterlijk omdat het innerlijk weinig inhoudt heeft....

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:31

Pipo schreef:
Oh my god, gelukkig past op ieder potje een deksel, want als ik hier uit zou moeten kiezen.....................yek!!!

Wil er nog niet dood onder gevonden worden...........


Ik wil er in een straal van 100 km nog niet dood NAAST gevonden worden. Als dit de enige mannen op aarde was ik wel maagd gebleven!!!
In een woord GADVERDAMME! Misselijk

Maar goed ieder zijn ding hé Verward

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:42

Mijn god! Je zou haast aan necrofilie gaan denken!

Kan me echt NIET voorstellen dat mensen dit onweestaanbaar kunnen vinden! Eerder afschuwelijk en weerzinwekkend!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:46

Jaiks Nagelbijten / Gniffelen
Dit zouden nou de enige mannen zijn waarbij 's nachts het licht aan moest blijven Haha!
Je zou ze toch in het donker tegenkomen Scheve mond
Niet mijn smaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:46

Barb schreef:
hoe kan iemand dit nou lekker vinden Verward


Dat vraag ik me ook af... Vind het echt een stelletje ongelofelijke creeps bij elkaar. Maar smaken verschillen.

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:58

Ik moet ook geen vent die uren voor de spiegel staat. (ik doe dat trouwens ook niet) maar dit wil niet zeggen dat ze er goed kunnen uitzien en heel erg aantrekkelijk. Ze kunnen er wat ruig uitzien maar dan wel niet als een stelletje zombies zoals de foto's hierboven geplaatst. (behalve Cole dan, die is echt Kwijl )

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:02

SuperPepeijn schreef:
dus "evil" is "stoer"... vaag.


Nee, maar sommige vallen gewoon op softie's en anderen vallen gewoon op wat 'minder softie' types Haha!
Ik vond die duivelachtige foto van jou ook helemaal geweldig

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:08

Minder soft? Na een tijdje gaat die make-up toch behoorlijk uitharden volgens mij.