Wat geven jullie graag uit aan oorbellen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:18

imd schreef:
260 euro per stuk?? Nou ben ik wel heeel benieuwd naar een plaatje of foto :))

Ik zal vanavond even kijken, denk dat mijn collega's me raar aankijken als ik mn oor op de foto zet.

Het zijn goude ringen maar er zit op een hele aparte manier een draad ding opheen gevouwen..

:+ ik maak wel een foto..

imd

Re: Wat geven jullie graag uit aan oorbellen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:23

Ik wacht af, ben heel benieuwd :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:26

Wisselt, voor de oorbellen voor dagelijks dragen zo'n 20 euro en voor formele zaken en feestjes heb ik ook meerdere setjes oorbellen die 60 euro hebben gekost. 1 duur setje met daarbij ook een ketting, gemaakt door de juwelier :)

Ik draag enkel zilver.

xhoppa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:07

Nooor_ schreef:
Ik zou persoonlijk niet zulke oorbellen kopen voor mezelf, maar als cadeautje wel en dan zou ik er denk ik max. 7,50 voor geven. Maar dan ook echt geen cent meer :')

Dat vind ik ook!

Hou zelf ook niet echt van zulke oorbellen, niks voor mij.. Een vriendin van mij zou ze wel helemaal geweldig vinden, dat weet ik haast wel zeker..! Haha.

Ik koop meestal mn oorbellen bij de lucardi in de aanbieding. Raak ze altijd kwijt en vind het dan zonde om er meer dan €10,- aan uit te geven.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:17

Ik haal vaker swarovski ( ook omdat ik ze vaak kwijt raak helaas :Y) )en die kosten rond de 60 euro.

Ik keek gister een realitie show op tv en mijn ogen plofte wel even uit toen mevrouw ging zwemmen en moest huilen toen haar 75000 dollar kostende oorbel in de oceaan was gevallen haha.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:21

Maximaal 10 euro. Ik draag altijd zilveren knopjes. Ik zoek altijd de uitverkoop op sieraden bij de Chicoree, of bij de Sixt en dan kan ik altijd wel een paar leuke zilveren knopjes vinden, soms heel simpel maar heb er ook een paar met een figuurtje. (een mini hartje of strikje)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:38

Buffelo schreef:
Ik denk voor een leuk paar, max 7.00. Ik heb dan ook genoeg keus maar heb bijna altijd de zelfde in , saai ha ha :) ik kan niet tegen nikkel, dus altijd zilver of chirurgs staal. Hou persoonlijk niet van goud

Pssst in chirurgisch staal zit ook nikkel, in titanium niet.

Maar voor oorbellen echt max 5 euro. En op die van de foto max 3 euro.
Voor plugs ligt het wel hoger, dat ligt rond de 60 euro. Maar ik geloof dat je echt alleen oorbellen bedoeld van 0,8 mm?

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:53

Meestal zo'n 10-20 euro :)

Ik ben gek op sieraden maar draag nooit echt zilver oid. Ik koop ze eigenlijk altijd bij de Accessorize, Kruidvat, Hema, Bijou Brigitte of H&M.
Echte diamanten of parels vind ik prachtig, maar anderen zien niet of je nu echte in hebt of dat het plastic is.
Daarom zal ik niet snel heel dure oorbellen kopen :)