Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben nu online via me nieuwe flaptop die 3x opnieuw geformateerd is omdat ie iederekeer vastliep maar nu is het probleem opgelost en werkt ie super! @ dankzijn super tip van Lars en mijn broertje voor het uitvoerende werk. typt stukken makkelijker kan ik je zeggen. 
)
:
super emotioneel zijn..
Zit er echt over na te denken me huisje op te zeggen, en voor wat anders te kijken desnoods anti kraak waar ik nog ingeschreven sta maar blijft ook lastig met me 2 zwarte aapjes.
Ik wouw oprecht dat ik deze jongen nooit was tegen gekomen. Wat doet ie mij en de mensen om mij heen toch veel pijn.
het gaat langzaam de goeie kant op en ben alles uit mijn tijd met hem nu aan het afsluiten. En nu wat nieuws weer aan het opbouwen. Vind het alleen heel moeilijk om het contact te verbreken met zijn familie, ik sta op hele goeie voet met hun en naar mijn inzien hun ook met mij en hun weten gewoon precies hoe en wat echter ben ik gewoon veel te bang om zometeen veraden te worden oid. Wel een mijlpaal ik heb wel geteld al 2 dagen niks meer van hem gehoort! laten we hopen dat de boodschap duidelijk is offff.... dat de politie in gegrepen heeft en hij nu in een hokje zit... neh dat zal wel te postief denken zijn denk ik. Anyways laten we hopen dat ie enigzin meewerkt in de overzetting van alles van het huis en anders kwaadschiks. Kreeg al te horen van water leverancier dat als hij zich niet als nieuwe afnemer kenbaar maakt binnen nu en een maand dat ze gewoon de water meter weghalen
blijkbaar gaat dat dus zo in belgie ... hahaha Achja nu hopen dat UWV meewerkt mbt mijn ziekmelding het is voor die man in iedergeval wel gerechtvaardigd maar er daarmee was de strijd nog niet gewonnen ben blijkbaar ook daar een speciaal geval! And all i wanna be is normal... damn