Woningruil word lastig aangezien hij er nog inzit.... Ben nu bezig met adhoc waar ik al ingeschreven stond en zag dat Camelot ook in Belgie zit zijn 2 anti kraak stichtingen, het maakt mij niet uit waar ik momenteel naar toe ga zolang het omgeving Antwerpen is of brabant. het liefst een beetje in de buurt maar als het iets verder is dan vind ik het ook prima. Toch koos werkeloos momenteel en alles nu aan het regelen met UWV aangezien ik ziek uit dienst ben. Wat overigens niet compleet de schuld is van me ex maar ook mijn werkgever of althans nu ex werkgever is een grote T...lijer. De stress en het onredelijke van hun is ook een rede pffff. Zometeen een schone lei met alles op elk vlak. Tja en hoe het nu met de Narcist is ik denk dat ie eindelijk door begint te hebben hoe erg hij mij gesloopt heeft en dat ik tijd en heel veel tijd nodig heb en dat er voor hem gewoon geen ruimte is in mijn leven. Hoop het echt op een normale manier te kunnen afsluiten. En ik denk dat de weg van de minste weerstand momenteel is zelf een nieuw stekkie zoeken. Gelukkig heb ik familie waar ik op kan terug vallen met de ruimte om mij op te vangen. Ben hier heel dankbaar voor. Je kiest je familie niet maar als ik het relativeer heb ik het lot uit de loterij. Iedereen is er voor me en geeft een veilig gevoel zo een vangnet om je heen. Zag op Camelot ook huizen in engeland en ierland staan! jeetje trekt me wel maar denk dat die stap een beetje te groot is 
En dan sluit ik af met: Jessie J - Who You Are ->