Narcisme, voor je het weet zit je in het web...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

skysari

Re: Narcisme, voor je het weet zit je in het web...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:13

Niet alleen bij jullie... ook bij me andere vriendin uit Tilburg... die belde mij vanochtend ook al... Hun zijn ook helemaal klaar met hem... hij snapt gewoon niet dat er dingen zijn gebeurd die niet gelijmd kunnen worden dat met sorry zeggen dat ie nu te laat is en ook dat dat zijn acties niet goedmaakt... wat had ie precies richting Lars gestuurd dan? want ik geloof niet dat hij jou wat gestuurd heeft na Lars zijn duidelijke taal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:15

Ja, naar Lars! Maar die heeft duidelijk gemaakt dat hij te ver gegaan is :)
En nu is het weer stil!

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:19

Heb hem 1,5 week geleden ook verteld dat het verstandig is dat hij NOOIT meer contact met jullie moet opnemen ... Sorry dat je er nu last van hebt... :') :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:22

Maakt niet uit, kun jij niets aan doen!
Je hebt app trouwens, of we elkaar morgen kunnen ontvoeren ;)

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:25

owwww!!! gaat telefoon pakken :) Ben nu online via me nieuwe flaptop die 3x opnieuw geformateerd is omdat ie iederekeer vastliep maar nu is het probleem opgelost en werkt ie super! @ dankzijn super tip van Lars en mijn broertje voor het uitvoerende werk. typt stukken makkelijker kan ik je zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:25

Haha snap ik! Ik lees het zo wel!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:00

verschrikkelijk verhaal zeg :o

heeel veel sterkte ermee en pas goed op je zelf.
als hij je ooit nog komt opzoeken, zorg voor een goede waakhond oid.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:10

Oef, kan me voorstellen dat het erg moeilijk is met een stortvloed aan "lieve" sms-jes enzo. Goed van jou dat je sterk bent gebleven...het zal vast nog vaker lastig zijn, maar hopelijk wordt het elke keer iets makkelijker voor je om er niet op in te gaan. Maar vandaag op stap met Robijntjah geloof ik, veel plezier met z'n tweetjes (of wie dan ook ;))

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 13:30

Uhm ik heb 2 afgerichte rottweilers maar ik denk dat die onstabiliteit bij hem ook voelen en bij voorkeur kiezen die eieren voor hun geld omt zo maar te zeggen.. tenzij hij inderdaad op hun afgaat, dat accepteren ze niet. Ze weten dat ze 1 baas hebben en dat ben ik dus van een anders op hun donder krijgen is een risico voor die persoon... maargoed ook ik zit niet te wachten op een stel knoestjes die bij het minste en geringste iemand aanvliegen... ik zou ook graag gewoon bezoek over de vloer krijgen waarbij ze zich dan wel weten te gedragen.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:55

Meid wat heftig een vriendin van mij heeft ook zo gezetten met haar ex. NIet leuk! Zelfde manieren afentoe. NIet normaal. Is het niet dezelfde jongen waar je over praat denk ik bijna.

Hoop dat je snel je normale leven weer krijgt. En he...tip als je nu niet in de verleiding wil komen om te reageren waarom doe je dan geen nieuw telefoonnummer nemen? Zodat hij je niet kan bellen, sms enz? Dan is de verleiding voor jou om er terug op te reageren ook minder en krijg je meer ruggegraad.

En als je je post wil hebben kan je pa niet langs het huis? Bedoel hij moet er toch uit? Hoogwaarschijnlijk heeft hij heel de boel gesloopt dan en heb je niets meer over.

Kan niet iemand de rekeningen zoals jou vader ophalen voor je/ Zodat dat blijft lopen? Of bel die instanties is die willen toch graag betaald zien:)

En voor de rest...hou vol er komt ooit een eind aan die ellende en het gemis.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:40

TS ik moest door jouw topic een beetje denken aan de lyrics van Lie to me van Rhianna ft Eminem :o :

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well, that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Heel veel sterkte.

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 21:21

Ben zelf verslaafd aan dat nummer van Major lazer - Get free heerlijk nummer dat!

Vandaag echt een dag dat ik aan het pieken en het dalen ben zo vervelend dat ;( super emotioneel zijn..
Gewoon even met mezelf geen raad weten en dan is het verstandigste niks doen... -O- Zit er echt over na te denken me huisje op te zeggen, en voor wat anders te kijken desnoods anti kraak waar ik nog ingeschreven sta maar blijft ook lastig met me 2 zwarte aapjes.

Iedereen bedankt voor alle steun! ik stel het echt op prijs en stiekem geeft het mij wel zetje in de goede richting.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:37

Heb het nummer weer even opgezocht, is inderdaad zo heerlijk. Luister weinig radio en dan hoor ik m niet heel vaak. En als je het even niet weet is even niets doen toch ook prima ok? Je huisje opzeggen...lijkt me best moeilijk...misschien wel verstandig, ook al zal je het onwijs missen...maar misschien ook juist een goed nieuw begin. Ik zou zeggen, misschien woningruil, maarja, da's in dit geval misschien sort van erg ingewikkeld heh...nou succes ermee...

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 13:35

Woningruil word lastig aangezien hij er nog inzit.... Ben nu bezig met adhoc waar ik al ingeschreven stond en zag dat Camelot ook in Belgie zit zijn 2 anti kraak stichtingen, het maakt mij niet uit waar ik momenteel naar toe ga zolang het omgeving Antwerpen is of brabant. het liefst een beetje in de buurt maar als het iets verder is dan vind ik het ook prima. Toch koos werkeloos momenteel en alles nu aan het regelen met UWV aangezien ik ziek uit dienst ben. Wat overigens niet compleet de schuld is van me ex maar ook mijn werkgever of althans nu ex werkgever is een grote T...lijer. De stress en het onredelijke van hun is ook een rede pffff. Zometeen een schone lei met alles op elk vlak. Tja en hoe het nu met de Narcist is ik denk dat ie eindelijk door begint te hebben hoe erg hij mij gesloopt heeft en dat ik tijd en heel veel tijd nodig heb en dat er voor hem gewoon geen ruimte is in mijn leven. Hoop het echt op een normale manier te kunnen afsluiten. En ik denk dat de weg van de minste weerstand momenteel is zelf een nieuw stekkie zoeken. Gelukkig heb ik familie waar ik op kan terug vallen met de ruimte om mij op te vangen. Ben hier heel dankbaar voor. Je kiest je familie niet maar als ik het relativeer heb ik het lot uit de loterij. Iedereen is er voor me en geeft een veilig gevoel zo een vangnet om je heen. Zag op Camelot ook huizen in engeland en ierland staan! jeetje trekt me wel maar denk dat die stap een beetje te groot is :)

En dan sluit ik af met: Jessie J - Who You Are -> <3

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 21:18

Bah! het is weer zover.. Moeilijk... het gezijk is gewoon weer bezig! 1 goed ding van mezelf is dat ik net de verhuurder bericht heb dat ik van mijn kant uit de huur opzeg... Ik trek het niet en met de bedreigingen die ik ontvang het sloopt me gewoon... Durf echt oprecht te zeggen dat dat jong nu op de rand van krankzinnigheid loopt... En iederereen kan zeggen blokkeer dan... en dan dan staat ie voor de deur bij me familie en gaat ie daar stennis schoppen... Dat kan ik me ouders toch ook niet aan doen die zijn ook al over de 60 heen. feeling so crapy.. |( Ik wouw oprecht dat ik deze jongen nooit was tegen gekomen. Wat doet ie mij en de mensen om mij heen toch veel pijn.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:58

Hoe moeilijk het ook is; volhouden! Ja, dit gaat nog veel tijd kosten voordat je helemaal van hem af bent, en waarschijnlijk ook veel energie en tranen. Maar zet je nu niet door, dan kom je er nooit meer van af, daar zijn zowel jij als je familie ook niet bij gebaat :(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:29

Jeetje wat heftig allemaal zeg, jammer dat hij van geen ophouden weet..... sterkte en hou vol!!!!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 03:20

Wat een heftig verhaal.. Hoe gaat het nu?

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 23:39

Ik kan momenteel eigenlijk niet te veel posten ivm veiligheid en alles flinke situatie geweest toen ik me spullen ben wezen ophalen afgelopen maandag wat nogal een behoorlijk staartje heeft gekregen dus momenteel probeer ik zo min mogelijk teken van leven te laten zien. Maar ik kan zeggen ik zie weer een sprankje licht aan het einde van die tunnel :) het gaat langzaam de goeie kant op en ben alles uit mijn tijd met hem nu aan het afsluiten. En nu wat nieuws weer aan het opbouwen. Vind het alleen heel moeilijk om het contact te verbreken met zijn familie, ik sta op hele goeie voet met hun en naar mijn inzien hun ook met mij en hun weten gewoon precies hoe en wat echter ben ik gewoon veel te bang om zometeen veraden te worden oid. Wel een mijlpaal ik heb wel geteld al 2 dagen niks meer van hem gehoort! laten we hopen dat de boodschap duidelijk is offff.... dat de politie in gegrepen heeft en hij nu in een hokje zit... neh dat zal wel te postief denken zijn denk ik. Anyways laten we hopen dat ie enigzin meewerkt in de overzetting van alles van het huis en anders kwaadschiks. Kreeg al te horen van water leverancier dat als hij zich niet als nieuwe afnemer kenbaar maakt binnen nu en een maand dat ze gewoon de water meter weghalen _O- blijkbaar gaat dat dus zo in belgie ... hahaha Achja nu hopen dat UWV meewerkt mbt mijn ziekmelding het is voor die man in iedergeval wel gerechtvaardigd maar er daarmee was de strijd nog niet gewonnen ben blijkbaar ook daar een speciaal geval! And all i wanna be is normal... damn :o

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:05

Jeetje meis, heftig hoor, ik hoop dat je snel opnieuw kan beginnen, want dit is echt vreselijk.....

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 15:54

Op dit moment denkt hij te kunnen vluchten... en mij voor alle kosten te laten opdraaien.... Wat een HELD!!!! _-:( _-:( _-:( :r

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 16:22

Pffff fijn dat je bent gestopt met die malloot, sterkte.....

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 16:26

Ja ik ga het nodig hebben. Tnxs! xxx.