Toch nog vriendelijke mensen in ons landje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Toch nog vriendelijke mensen in ons landje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:11

Wat gaaf joh, dat je 'm na zo'n lange tijd nog terug hebt! :)

Ik heb ook een keer een Samsung Galaxy S gevonden, in de modder, iemand verloren tijdens het mountainbiken.
Nou die man toonde echt het minste stukje dankbaarheid, gadver, wilde toen bijna dat ik 'm zelf had gehouden. :=

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 09:14

Oh ik had geen idee! Achja is niet anders.

@Marrieleen: Echt frustrerend! Onbegrijpelijk zijn dat soort mensen. :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:25

Super vriendelijk :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 16:23

Oh leukkkkk!!! Fijn is dat he? Eerlijke mensen.

Ik heb een paar weken terug een portemonnee teruggevonden. Na wat speurwerk het telefoonnummer van die mensen gevonden en de portemonnee persoonlijk terug gebracht. Er zat nog geld in een achtervakje maar de rest bleek gestolen te zijn. Maar mevrouw heeft nu in ieder geval wel haar passen terug.
We hebben hem bij haar thuis afgeleverd, 20 km rijden.
Mw. beloofde nog wat leuks naar ons adres op te sturen, nooit ontvangen -O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:28

Willeke_ schreef:
OhMw. beloofde nog wat leuks naar ons adres op te sturen, nooit ontvangen -O-

Das ook een domper.
Zeg dan niets...

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:41

Super toevallig! Gisteren (na ruim 3 weken dus) hebben we een kaartje gekregen met een bloemenbon :-)

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 14:04

Ah toch nog reactie! Dat is fijn. :)

Ben vanmorgen langsgegaan! Schaamde me echt vanwege sommige foto's, wat zal hij gelachen hebben. Haha.

Heb hem een speciale editiefles Hertogh Jan bier gegeven en een envelop met daarin een bedankje en €50.

Achteraf misschien een beetje veel geld maar hij heeft er zoveel moeite voor gedaan! Trouwens een veeeel leukere jongen in het echt dan wat ik op internet heb gezien. }>

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:07

haha, dus ook alvast weer wat afgesproken?? ~~}> :+

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:16

ik heb trouwens gister ook enorm mazzel gehad. op weg naar paardrijden even bij broer langsgegaan en wat geld opgehaald, en vervolgens naar manege gefietst, daar erachter gekomen dat ik mijn portemonnee kwijt was geraakt :oo .. direct dus weer teruggefietst om te kijken of die nog ergens lag, maar natuurlijk nergens meer te bekennen :n .
weer teruggefietst naar manege en daar m'n ouders gebeld of zij mijn pasjes konden laten blokkeren. ondertussen helemaal in de stress omdat ik ook binnenkort op vakantie ga. zo'n 5 min later belt m'n vader op dat ze gebeld zijn en dat portemonnee weer terecht is met alles er nog in *\o/* :)
heb t meisje wat hem gevonden had 10 euro gegeven als bedankje, zij helemaal verbaast :P

maarja, anders was ik véél meer geld kwijtgeweest, en veel meer stress gehad.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:52

Bastin schreef:
Ah toch nog reactie! Dat is fijn. :)

Ben vanmorgen langsgegaan! Schaamde me echt vanwege sommige foto's, wat zal hij gelachen hebben. Haha.

Heb hem een speciale editiefles Hertogh Jan bier gegeven en een envelop met daarin een bedankje en €50.

Achteraf misschien een beetje veel geld maar hij heeft er zoveel moeite voor gedaan! Trouwens een veeeel leukere jongen in het echt dan wat ik op internet heb gezien. }>

Haha :)) Ga je er nog wat mee doen ? :P

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 15:35

Rintah schreef:
ik heb trouwens gister ook enorm mazzel gehad. op weg naar paardrijden even bij broer langsgegaan en wat geld opgehaald, en vervolgens naar manege gefietst, daar erachter gekomen dat ik mijn portemonnee kwijt was geraakt :oo .. direct dus weer teruggefietst om te kijken of die nog ergens lag, maar natuurlijk nergens meer te bekennen :n .
weer teruggefietst naar manege en daar m'n ouders gebeld of zij mijn pasjes konden laten blokkeren. ondertussen helemaal in de stress omdat ik ook binnenkort op vakantie ga. zo'n 5 min later belt m'n vader op dat ze gebeld zijn en dat portemonnee weer terecht is met alles er nog in *\o/* :)
heb t meisje wat hem gevonden had 10 euro gegeven als bedankje, zij helemaal verbaast :P

maarja, anders was ik véél meer geld kwijtgeweest, en veel meer stress gehad.

Wat een geluksvogels zijn we ook he!

Heb het ook een keer gehad. Portemonee verloren op buitenrit. Inmiddels een paar dagen portemonee kwijt. Komt mijn moeder thuis, zegt ze: Ben je niet iets kwijt? Mmmm nee mam? (haha tuurlijk wist ik het wel }> ) Kwam ze met mijn portemonee aanzetten! Iemand in de supermarkt had hem aan haar gegeven omdat de mevrouw mijn moeder herkende van de foto die in mijn portemonee zat! Haha, helaas wel alles eruit..

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 15:37

@Cher:

Nee, heb niets van hem gehoord. Hij zal wel denken na alle foto's! ECHT NIET! Die is gek, hahaha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:27

Bastin schreef:
@Cher:

Nee, heb niets van hem gehoord. Hij zal wel denken na alle foto's! ECHT NIET! Die is gek, hahaha

Nou ben ik wel benieuwd wat voor een foto's dat waren :P
Je bent een leuke meid, ook al trek je eens een gekke bek! Dus denk niet dat hij dat zo snel zal denken :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:30

Wat lief van hem! :D
Wou dat ze zo lief voor mij waren, er zijn er al 2 diehard gejat.

Mijn vader had een paar jaar terug een nokiatje gevonden, toen hij zocht naar een nummer of zo,
en toen vond hij filpjes met allemaal hele racistische moppen en opmerkingen, toen heeft ie hem zelf gehouden :')

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:07

Haha super dat je hem weer terug hebt! *\o/*
Inderdaad echt een doorzetter dat hij het zo lang heeft geprobeerd! +:)+