[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 16:22

wat geven jullie je vriend als je cadeautje voor tussendoor, gewoon iets liefs?
maar dan geen pruldingen.. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 16:25

Een leuk shirt ofzo, die je toevallig tegen kwam bij het winkelen.

Persoonlijk val ik niet zo op jongens die zich bezig houden met cadeautjes etc. Dus dat zou zijn wat ik mijn vriend zou geven, als ik er eentje zou hebben. :D

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 16:58

Inderdaad een shirt of overhemd, of misschien een geurtje/aftershave als die van hem op is. Misschien een armband als hij dat draagt (mijn vriend draagt bijvoorbeeld een leren armband).

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:14

Ik zie wel is iets leuks in de kledingwinkel, dat neem ik dan mee :) Of idd een geurtje ofzo en als er deo of gel in de aanbieding is die hij gebruikt, koop ik dat ook. Of leuke boxers!

Laatst kwam de cd van zijn favo artiest uit, maar hij wist niet wanneer dat was en toen heb ik de cd bij Bol.com besteld. Kwam op de releasedatum in zijn brievenbus :D Vond ie een hele leuke verrassing!

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:40

Ik heb ook wat ik wil mijn ouders groots bedanken voor alles wat ze over hebben voor mij en mijn sport.
Het moet iets speciaal zijn zo rond de 25 euro.

Wie weet iets leuks? Je mag ook reageren via pb
groetjes xsarinax

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:53

milou123 schreef:
Een vriendin van mij gaat in januari promoveren.
Nu wil ik haar natuurlijk een cadeau geven wanneer ze haar proefschrift heeft verdedigd.
Meestal ben ik wel goed in cadeautjes, maar ik heb nu echt geen idee wat ik haar moet geven.
Dus ik hoop heel erg dat jullie een idee hebben wat ik haar cadeau kan geven.
Dus, heeft er iemand een idee? :D :o

Waarin heeft ze haar proefschrift geschreven (welk onderwerp) misschien is het leuk om je cadeau daar op aan te passen?

Als ik gewoon iets wil geven tussen door kom ik meestal uit op een kaartje of iets waar ik toevallig tegen aan loop of iets waarvan ik weet dat ze het graag wil hebben en wat niet duur is.

Nu mijn 'probleem' mijn vriendin heeft binnenkort haar EP release (EP is een kleine CD voor de mensen, net zoals ik, die niet weten wat het is). Ze heeft dan ook een optreden, het is iets heel groots voor haar en waar ze al jaren naar toe leeft. Nu wil ik haar graag iets toepasselijks geven maar ik weet dus gewoon echt niet wat :=
Optreden bij een radiozender ga ik niet proberen te regelen, ze is onlangs bij 3fm geweest en bovendien kan ze dat beter zelf regelen _O-

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:24

Een gouden microfoon oid? :))

Ze promoveert in de informatica, maar ze is nu ook begonnen aan Pedagogiek. Dat vind ze leuker. :)
Het is trouwens geen januari, maar december geworden! Dus de tijd is nog korter om iets te bedenken haha.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:17

Hmm lastig, als ze pedagogiek leuker vind is het misschien niet heel leuk om iets in de trant van haar huidige proefschrift te doen. Even denken hoor, misschien iets leuks wat jullie met z'n 2e kunnen doen?

Zoiets valt eigenlijk ook een beetje af, ze heeft al van meerdere eerder optredens van mensen dat soort dingen gekregen, oa. een plastic gitaar met 'you rocked the stage'. Iets met muziek zou wel leuk zijn, of iets wat we samen kunnen doen of zij kan doen qua muziek.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:31

mmm.. Een kaartje van een concert oid? Van iemand die haar inspireert?
Met z'n 2e iets gaan doen is leuk. :j Maar ik wil ook iets geven wat ze kan bewaren, al is het heel klein.
Een ketting met een hangertje waarop de datum gegraveerd staat vond ik ook leuk, maar ik vind dat meer een cadeautje van haar moeder dan van mij.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:04

Ik heb even een idee nodig voor een cadeautje voor een 2jarig meisje.
Gewoon speelgoed is geen optie, daar heeft ze al zoveel van en alles laat ze liggen want wasknijpers zijn veel leuker (alles is leuk voor 2 weken en dan is ze het beu :D ) Kleren zijn ook geen echte optie want die doet de mama toch niet aan..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 13:19

Misschien wat dingen om te knutselen? Bijvoorbeeld een kussensloop en t-shirt-stiften ofzo. En zo een pakketje maken zodat ze blijvende dingetjes kan maken. Of leerdingen. Dat vind ik zelf altijd leuk om te geven.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:52

Misschien heeft hier iemand een leuk idee voor een kado? :) Het is voor een vriendin die 26 wordt, komt uit litouwen, houdt van reizen, is net begonnen met fitness. Ik heb echt geen flauw idee!

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 16:43

Ik zoek een cadeau voor mijn vriendin van 17. Ik vind zelf een fotoschoot een heel leuk idee, maar ik ben nog zoekende. Iemand een leuk idee ?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:42

Ik ben ook opzoek naar een cadeau voor een vriendin. Ze wordt 20 en ik wilde iets geven wat met New York te maken heeft, dat vindt ze namelijk erg leuk.. Maar ik heb totaal geen inspiratie.. Iemand met ideeën? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:39

De ene poster van die bouwvakkers op een spant ergens in de lucht? Is heel erg bekend.
Of een andere foto/poster van de NY skyline?

Misschien vind ze Gossip Girl leuk (speelt zich af in New York, is daar ook opgenomen), kan je haar daar een seizoen van geven?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:59

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 02:18

Iemand nog een leuke cadeautje voor mijn moeder? Ik heb al een aantal dingen, maar wil graag nog wat leuke (kleine) dingen erbij doen. :)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:35

Ik heb hulp nodig, mijn zusje is vandaag 13 geworden. Maar ik zie haar volgende week pas en moet nog een cadeautje! Ik ben totaal inspiratie loos. Weten jullie iets origineels? Ze houdt van paarden. Alvast bedankt!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:03

Ik meld me hier ook!

10 Oktober is me lieve vriendje jarig, heb opzich al wel wat leuke ideeen.
Wil nu toch een keer wat speciaals doen in al die 7 jaar dat we met elkaar gaan,
eerder had ik altijd een beperkt budget van rond de 20,- a 40,-.

Dit jaar is mijn budget 150,- een nog niet al te groot bedrag maar kan het gelukkig een keer wat beter uit gaan pakken dan voorgaande jaren.
Mijn vriend neemt een snipperdag, ik zelf ben eerst werken van 7 tot en met 11 vriendjelief zal grotedeels van de tijd nog wel lekker in bedje door brengen.
Voor dat ik naar me werk ga wil ik hem al feliciteren en een klein cadeautje geven (denk aan een geurtje o.i.d) wanneer ik terug kom van me werk wil ik een lekkere lunch maken.

Nu komt er een momentje waar ik weer erg twijfel, na de lunch wil ik een leuke middag met hem weg.
Hij is helemaal fan van oude americaanse auto's nu leek het mij leuk om een a 2 uren zo auto te huren, aangezien deze auto's al redelijk veel brandstof verbruiken vind ik 20,- excl een mooi bedrag (vind het anders weg gegooid gekd om een uur in een auto te rijden) al iemand in mijn omgeving gemaild die zo auto via marktplaats gemaild maar dit zal het waarscheinlijk niet worden heb ik zo idee.

Verder vind ik het erg lastig om iets te bedenken, dacht aan een dierentuin maar dan word het voor mij wel heel moeilijk om mijn camera thuis te laten liggen.
Vriendjelief zal daar wel geen bezwaar tegen hebben, maar het is gewoon zijn dag.
Misschien nog meer suggesties voor een middagje weg? Graag in de omgeving van Nijmegen ik wil rond 6uur weer thuis zijn om het avond eten te bereiden.
Budget voor een middagje weg graag onder de 50,-

Wanneer we dan weer thuis komen wil ik een 3 gangen menu gaan maken, en de tafel versieren met rozen blaadjes.
Gerecht kom ik wel uit! :)

S'avonds neem ik hem nog mee naar de film (moet nog kijken wat er dan draait)

Natuurlijk wil ik hem die dag van het resterende bedrag nog een cadeautje geven, maar weet dus totaal niet wat!
In iedergeval geen kleding, hier komt zijn familie meestal mee aan zetten en is hij totaal niet van onder de indruk daarnaast zie ik mij zelf verplicht om dit gewoon het gehele jaar voor hem te kopen aangezien hij de woon lasten op zich neemt.
En wat zou een mooi moment op de dag zijn om hem het cadeau te overhandigen?

Hoop dat jullie leuke tips hebben! :)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:16

Ik ben zelf in november jarig en er wordt nu al aan mij gevraagd wat ik wil hebben. Maar ik heb sus geen idee. Het mogen grote of kleine dingen zijn. Oa mijn vriend wil graag weten wat hij voor mij moet kopen. Ik word 24.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:28

Ik heb ook weer een maand vol verjaardagen!
Hoop dat jullie ideeen hebben!

- eigenaar verzorgpony, man, is niet van het uiteten ofzo. Dus een eetbon zit er niet aan.

- schoonzusje, wordt 19, hockeyt, draagt geen make-up of is van het shoppen. Ook erg lastig altijd!

- en mijn eigen zusje, wordt 17 en daar zoek ik gewoon een heel leuk origineel cadeautje voor!

Brandt los!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:35

Misschien is dit een leuke tip voor iemand, http://www.facebook.com/#!/fimio.nl?fref=ts
Ze maakt ook dingen op aanvraag speciaal naar je wensen. Eerst kadootje voor vriendinnetje heb ik al besteld. Nu nog de rest verzinnen *grom

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:44

renskep schreef:
Ik heb ook weer een maand vol verjaardagen!
Hoop dat jullie ideeen hebben!

- eigenaar verzorgpony, man, is niet van het uiteten ofzo. Dus een eetbon zit er niet aan.

- schoonzusje, wordt 19, hockeyt, draagt geen make-up of is van het shoppen. Ook erg lastig altijd!

- en mijn eigen zusje, wordt 17 en daar zoek ik gewoon een heel leuk origineel cadeautje voor!

Brandt los!

- foto lijstje met een foto van die pony

- hockeytas???

- boek, dvd, kaartjes voor de bioscoop

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:49

LillLady: kan je niet op vakantieveilingen een mooie auto huren voor een uur? Daar staan ook vaak leuke dingen op. Let wel op wanneer je bied; snachts is er minder animo en kan je het goedkoper krijgen :+

Ik vond het voor mijn vriend ook erg moeilijk..Heb hem uiteindelijk 2 kaarten voor Ajax - Real Madrid gegeven en FIFA 13...Hij heeft geen seizoenkaart en was toevallig vrije verkoop (hij is vandaag ook jarig dus extra leuk op z'n verjaardag :D )

Ik moest het eigenlijk redelijk budget houden omdat we net 2 maandjes een huis hebben gekocht, toch wel weer wat duurder maar voor hem heel speciaal haha.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:36

Ik heb hulp nodig met het bedenken van een cadeautje. Mijn broer gaat emigreren en ik wil hem graag iets mee geven. Al gedacht aan een foto, maar dit vind ik toch niet zo leuk. Iemand ideeën?