heel veel sterkte vandaag echt balen, denk dat je daar wel een tijd mee zoet bent.
ellepel
Geplaatst: 23-07-12 06:35
ohw wat ontzettend balen zeg! word het eindelijk een beetje mooi weer en dan gebeurd je dit! "gelukkig"is het je been en nog niet je rug geweest,je kan soms echt zo naar van die paarden afknallen .
Jeetje meid wat een nare stuiter heb je gemaakt! Mag ik je aanraden om na de operatie heel veel vitamine C te gebruiken (die lekkere zure tabletjes ) daar mag je rustig een overdosis van nemen, dat zorgt dat het bot sneller geneest Die tip kreeg ik in het ziekenhuis toen ik mijn pols brak. Sterkte straks!
Ik volg altijd je toppics en toen ik deze opende hoopte ik op een happy end... Maar helaas. Ik wens je heel veel succes vandaag en ik hoop dat je heel snel hersteld.
_JTM
Geplaatst: 23-07-12 08:29
Bah wat heb je een nare val gemaakt! Hopelijk word je snel geopereerd en genees je snel.
Wat een ellende zeg. Heel veel sterkte de komende tijd!
Een meisje bij ons op de manege is onder een Belg gekomen in februari en die kan inmiddels alweer zonder krukken uit de voeten. Die had haar bekken gebroken en nog meer beschadigd en ze dachten dat ze minstens een jaar bezig zou zijn alvorens ze weer iets zou kunnen. Ze heeft iedereen verbaasd doen staan door zo snel(eigenlijk met 3 maanden) alweer mobiel te zijn. Dus wie weet genees jij ook zo snel!
Eliine
Geplaatst: 23-07-12 08:35
Ojeetje wat een nare val zeg wat kun je soms dan ongelukkig terecht komen. Heel erg veel sterkte ook straks na de operatie, dat zal nog wel even heel erg niet prettig gaan zijn de komende tijd. Hopelijk kunnen ze de pijn een beetje onder controle houden voor je met goede medicatie, en gaat het herstel voorspoedig.
Heel veel sterkte! lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk allemaal..hopelijk voel je je snel wat beter.
Aukelizzy
Geplaatst: 23-07-12 08:46
Heel veel sterkte. Dat zul je de komende tijd heel hard nodig hebben. Hopelijk opereren ze je snel dan heb je de eerste stap op weg naar herstel alvast gezet. Kom maar lekker veel "Bokken" dan slepen we je er wel doorheen. Beetje morele steun doet altijd goed.
Warboel
Geplaatst: 23-07-12 08:47
Heel erg veel sterkte TS! Hoop dat je snel niet zo veel pijn meer hebt. En veel succes met de operatie!
Ooit heb ik 2 pinnen in de stukken elleboog die nog over waren gehad; die zijn toen gewoon tijdens de operatie in het bot in geboord en staken ook uit. Geen schroef aan te pas gekomen. Nadeel was wel dat ze ze er zonder verdoving uitgetrokken hebben :/
_Lente_
Geplaatst: 23-07-12 08:49
Pff, ik had verwacht nu wel gehoort te hebben wanneer je de ok in zou moeten (had eigenlijk gedacht dat je er rond dit tijdstip al zou liggen zelfs..) Had ik toch nog van te voren wel langs kunnen komen Als het goed is houd Lars me op de hoogte, dus ik hoor het wel. Zodra je er weer uit bent (of er voor, als het nog lang duurt voor je moet) kom ik je stalken hoor