Sterkte voor iedereen die morgen vroeg op moet Ik ga ook naar bed toe, vriend is er pas rond 2 uur, dat trek ik echt niet, wekker stond vanochtend om 5.10.
Truste!
Anoniem
Geplaatst: 21-07-12 23:58
Normaal ga ik meestal weg met mijn vriend. Of lekker saampjes tv kijken.
Maar morgen ga ik naar Zwarte Cross, en vriend gaat niet mee. Dus helaas konden we niet bij elkaar slapen. En ik heb geen flauw idee waar die nu uithangt en zijn beltegoed is op. En ik vind het maar 10 x niks. Want hij zou nieuwe beltegoed halen.
Dus nu lig ik in mijn eentje op bed, gezellig met kaarsjes en een glas cola malibu. En heb zin om te stappen. Maar dat is niet verstandig denk ik Want kwart over 8 gaan we weg.
Het verschilt. De ene keer wat met een groep vrienden wat doen, soms met een stel en soms gezellig een avondje samen. Het varieert van film kijken tot lezen, van poolen tot naar de kroeg, net waar we zin in hebben!
Gucci_
Geplaatst: 22-07-12 21:16
In ieder geval geen tv of film kijken (ik kan niet lang stilzitten ) meestal ga ik te wandelen of een eind fietsen. Muziek luisteren en dansen of even oefeningen doen.
Nell_
Geplaatst: 22-07-12 21:29
Bij ons is het elke week wat anders. Of naar vrienden, of met vrienden wat leuks doen, samen avondje film kijken, buiten kletsen etc. We gaan nog maar zelden stappen
Meestal heb ik zaterdagavond een rustig avondje aangezien ik op zaterdag de hele dag werk en het best wel zwaar werk is. Maar soms ook gezellig afspreken met vrienden, filmpje kijken en af en toe stappen maar ik ga liever op donderdag stappen dan op zaterdag
Ik werk altijd tot 18 uur, daarna thuis eten en 's avonds met mijn vriend mee naar zijn huis en dan lekker bij hem op de bank hangen en een film/serie kijken
Op zaterdag ben ik ook smiddags meestal bij de paardjes te vinden. Daarna ook een paar uurtjes werken in een restaurant. en daarna ga ik eigenlijk elke week wel uit, de stad in met vrienden. Als ik niet hoef te werken gaan we eerst ergens voor zitten. (En nee dat is niet gelijk indrinken, er komt vaak wel alcohol bij kijken maar dan gewoon als 'lekkernij' en niet om te zuipen en aangeschoten de stad in te gaan :p )