miss_lizje schreef:Jorienn schreef:De post is inderdaad verschrikkelijk slecht. Wacht nu ook al een tijdje op een brievenbuspakketje, vandaag de bezorger erop aangesproken. Hij is niet zo heel slim, maargoed hij bezorgd verder altijd netjes. Hij heeft maandag geprobeert dat pakketje door mn brievenbus te doen, maar dat ging niet. Hij herft het dus weer teruggebracht en ik hoorde het dinsdag via de pakketpost te hebben... Ik heb nog geen pakketje gezien. Ben benieuwd of dat nog gebeurt. Vind het niet erg als het wat langer duurt omdat het niet door de bus kon, maar het is nu vrijdag en de pakketpost is al geweest. Vind dat niet netjes..
Klopt ja, als het niet door de brievenbus past moeten wij er een sticker op plakken en weer inleveren bij het depot. Dan word het bezorgt via pakket. Echter, gewoon even aanbellen en kijken of de mensen thuis zijn is veel handiger. Dat scheeld ook weer wachten voor de mensen, want voordat het dus bij de pakket ben je vaak al een paar dagen veder.
Met mijn eigen collega pakket bezorger heb ik wel eens een aanvaring gehad.(hij wist niet dat ik zijn collega was).
Ik zat op de eerste verdieping en dan sta je echt niet binnen 3 tellen bij de deur. Dus toen ik open deed stond hij al bij de buren te bellen. Hij was behoorlijk geïrriteerd dat ik niet gelijk open deed. Maar nu kan hij ineens wel wachten toen hij erachter kwam dat ik zijn collega was.
Ja zeg maar halloooowwww.... dan duurt je rondje wel ineens 5 minuten langer hoor

(sarcastisch uiteraard)