Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SunxLove schreef:Die jassen zeggen zoveel over de persoon die ze aan heeft (de lelijke glanzende bedoel ik)
Personen die die jas aan hebben, hebben meestal ook een laag make-up op hun gezicht etc.

_AlMaraam_ schreef:SunxLove schreef:Die jassen zeggen zoveel over de persoon die ze aan heeft (de lelijke glanzende bedoel ik)
Personen die die jas aan hebben, hebben meestal ook een laag make-up op hun gezicht etc.
SunxLove: Ik heb zelf ook zo'n soort van jas van Moscow, maar dan moet je me wel eens uitleggen waarom ik dan in godsnaam een laag make-up op mijn gezicht zou doen. Ik draag bijna nooit make-up wegens mijn luiigheid, en als ik dan een minder luie dag heb hou ik het bij mascara.
Snap niet waarom jullie gelijk aan aso's denken bij zulke jassen.
SunxLove schreef:SunxLove schreef:Die jassen zeggen zoveel over de persoon die ze aan heeft (de lelijke glanzende bedoel ik)
SunxLove: Ik heb zelf ook zo'n soort van jas van Moscow, maar dan moet je me wel eens uitleggen waarom ik dan in godsnaam een laag make-up op mijn gezicht zou doen. Ik draag bijna nooit make-up wegens mijn luiigheid, en als ik dan een minder luie dag heb hou ik het bij mascara.
Snap niet waarom jullie gelijk aan aso's denken bij zulke jassen.

Geryon schreef:Nou wasbeer is een stuk minder erg.. NOT. Ooit een filmpje gezien hoe die wasberen gedood worden? Nickelson jassen zijn geloof ik best goedkoop dus zou me niets verbazen als die wasbeerbont daarvandaan komt.