Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik was toen een jaar of 5, 6 denk ik. M'n ouders hebben het toen zelf opgeruimd en een serveerster had me toen even naar het toilet gebracht en daarna nog helpen opruimen. Verder waren er geen gasten geloof ik. Schaam me nog steeds dood als ik eraan denk, terwijl het al bijna 14 jaar geleden is
labyrinth schreef:Zwitsal schreef:ik vind het trouwens zelf een beetje onbeschoft om de dweil kar zo zonder pardon door te schuiven naar de eigenaar.
ik ben absoluut van mening dat de eigenaar degene is die het op moet ruimen. maar het personeel moet (vind ik) zo beleefd en service gericht zijn om het direct aan te bieden (of nee: gewoon beginnen met opruimen), hondeneigenaar moet dan aanbieden om t over te nemen
Oh, maar er is een verschil tussen de kar naar iemand toeschuiven of iemand duidelijk maken dat jij het niet gaat doen. Ik zeg dan ook gewoon "Oh, wat vervelend, ik haal even een sopje voor u". Lijkt me duidelijk genoeg. Ik zit vervolgens met mijn handen weer in de buurt van eten dergelijken. We hebben het hier wel over braaksel, niet over een omgevallen bak popcorn oid. Dat is gewoon erg vies en ik vind het onbeschoft als je als hondeneigenaar verwacht dat iemand anders voor jou zoiets gaat opruimen.
mylittlejoy schreef:@Jolien: Ik krijg nu toch wel een heel vreemd beeld bij hoe jij dat opruimt, als alles vervolgens onder de kots zit....
Ik zou het niet opruimen.
spatter schreef:nog een tip voor mensen die kotst, poep of pies moeten opruimen
met een stoffer en blik als eerste de meeste zooi opvegen werkt echt super makkelijk, ook op vloerbedekking
xJolien schreef:mylittlejoy schreef:@Jolien: Ik krijg nu toch wel een heel vreemd beeld bij hoe jij dat opruimt, als alles vervolgens onder de kots zit....
Ten eerste: nietIk zou het niet opruimen.
Ten tweede: lijkt me logisch dat niet alles onder de kots zit, maar het lijkt me ook wel erg logisch dat je in dit geval je gehele kleding gaat verwisselen.