Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mymy schreef:Inderdaad net alsof een 4 jarige dat begrijpt??
mymy schreef:Inderdaad net alsof een 4 jarige dat begrijpt??
ik vind trouwens ook wel dat je als ouder je kind beter in de gate moet houde :S zeker als ze 4 zijn! juist vanwege dat ze het nog niet goed begrijpen
vinos schreef:Ik leef met je mee, ik heb dit de godganse-dag, om doodziek van te worden, als de hond niet buiten is schreeuwt ze "Wouuuuuuutje" (we hebben een hondenluik) het is zooo erg dat de beukenhaag niet groeit op de plek waar het kind bijna 24/7 staat.
[ Afbeelding ]
respect voor jou, als ons buurmeisje (die ook regelmatig over de haag klimt) op mijn badkamer zou staan........ oef....
Sammie schreef:Ja enorm leuk. Zeker voor die ouders die hun eigen kind op het internet tegenkomen, terwijl de buurvrouw het blijkbaar niet aandurft om het e.e.a. eens duidelijk aan te kaarten met de ouders en/of het kind zelf. Kind is groot zat.
Sammie schreef:Ja enorm leuk. Zeker voor die ouders die hun eigen kind op het internet tegenkomen, terwijl de buurvrouw het blijkbaar niet aandurft om het e.e.a. eens duidelijk aan te kaarten met de ouders en/of het kind zelf. Kind is groot zat.
Zilfstar schreef:Of een goed gemikte emmer water