Die Deutschen hose voller scheisse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:17

Ik vind het wel leuk, dat heen en weer gescheld tussen NL en Dld, zolang het maar met een knipoog blijft. Als het serieus bedoeld is en dat men elkaar werkelijk gaat haten, vind ik het echt te ver gaan. Het is maar een spelletje :P

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:25

Ja Mila vindt alles wel best ;) .
Alhoewel, dat arme beest snapte er geen bal van tijdens de wedstrijd tegen Denemarken.
Zaten wij ons hier op te fokken, met veel oehhh's, ahhh's, neeee's en sh******t's (en bijpassend van de bank opspringen :+ ), kwam ze weer helemaal blij op ons afgelopen.
Daarop kwam dan natuurlijk prompt "Mila mooooove >;) !!". Stond zij echt te kijken van :? :? :? !!

We zijn hier nog aan het twijfelen: gaan we straks naar München of gaan we naar zwager en schoonzusje :\ ?
Mijn dochter is voor haar werk 4 dagen naar de beurs in München en nu "moet" dat arme kind vanavond moederzielalleen tussen de Duitsers kijken := ...
Het enige wat me tegen houd, is dat het toch weer "even" 150 km is (enkele reis) -O- ...

*antje_vip, helemaal mee eens +:)+ !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-06-12 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:25

antje_vip schreef:
Ik vind het wel leuk, dat heen en weer gescheld tussen NL en Dld, zolang het maar met een knipoog blijft. Als het serieus bedoeld is en dat men elkaar werkelijk gaat haten, vind ik het echt te ver gaan. Het is maar een spelletje :P

Iemand zijn auto bekogelen omdat het toevallig een duits kentekenplaat heeft. Vind ik echt te ver gaan.
En iemand uit maken voor nsb'er/ hitler/ ss'er. Alleen omdat hij een heftruck heeft versierd met duitse vlaggetjes. Vind ik ook veelste ver gaan

mylittlejoy

Re: Die Deutschen hose voller scheisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:28

Net zoals het andersom ook te ver gaat. Meen me te herinneren dat er een familie oranjefans in Hannover het leven moeilijk gemaakt wordt omdat ze voor Nederland zijn.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:29

mylittlejoy schreef:
Net zoals het andersom ook te ver gaat. Meen me te herinneren dat er een familie oranjefans in Hannover het leven moeilijk gemaakt wordt omdat ze voor Nederland zijn.

Dus als het ene land iets doet, mag de andere lang het ook :+

Dus jij keurt het goed dat ze iemand zijn auto bekogelen en dat de andere hitler word genoemd?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:35

Love_western: Dat zegt ze toch helemaal niet... Het is alleen niet zo dat de ene kant de bad guys en de andere de good guys zijn. Er zitten mafkezen tussen aan beide kanten die het spel verpesten met onsportief gedrag... Zoals jij het verwoord leg je alle aandacht op de slechte uitersten van de ene kant en dat si natuurlijk niet zo.

Ik hoop dat het team wat het beste voetbal laat zien wint en dat de ongeregeldheden onder fanaten overal beperkt blijven.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:36

@love_western: dat is een hele creatieve draai aan mijn woorden geven.

Ik keur het van beide kanten af. Dat soort dingen gaan te ver, wíe het ook doet.. Er wordt hier alleen gedaan alsof alleen Nederlanders dit soort rare fratsen uithaalt, de Duitsers ook niet helemaal heilig zijn.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:42

love_western schreef:
antje_vip schreef:

Iemand zijn auto bekogelen omdat het toevallig een duits kentekenplaat heeft. Vind ik echt te ver gaan.
En iemand uit maken voor nsb'er/ hitler/ ss'er. Alleen omdat hij een heftruck heeft versierd met duitse vlaggetjes. Vind ik ook veelste ver gaan

Volledig mee eens, slaat natuurlijk hélémaal nergens op :x !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:58

Ik heb in mijn hostel trouwens 4 Duitse kamergenoten ... 't is hier kwart voor 1 's nachts en ik ben ziek en wil dolgraag slapen :') Maar nee hoor, mijn aso Duitse roomies BLIJVEN maar praten( terwijl ze allemaal zien dat ik wil slapen :r )Hoop niet dat ze wakker blijven tot de wedstrijd zeg....

Ik geef niet veel om voetbal, en heb weinig tegen Duitsers.... Maar mijn Duitse roomies gun ik op dit moment niet veel meer dan echt een KEIHARDE NEDERLAAG *D
Jemig, dat zou me zoveel genoegen doen :Y)
En mezelf gun ik dan natuurlijk wel weer een overwinning aan onze kant :Y) ...
Mijn gebrek aan sympathie voor het Duitse elftal is op het moment wel weer even gevoed }>

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:00

Zo ik ben er in ieder geval klaar voor, alle Oranje accesoires uit de kast getrokken, armbandjes, hoed, haarband en walgelijke lelijke voorspelsjaal. En natuurlijk gekleed in rood wit blauw en oranje. Dadelijk eerst Portugal - Denemarken kijken in de kroeg *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:01

love_western schreef:
antje_vip schreef:

Uiteraard, maar dat heeft niets meer te maken met gezonde rivaliteit... dat zijn de achterlijke acties van een paar geschifte individuelen :+
Verder is er niets mis met een beetje rivaliteit toch :Y) ?

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:02

Dit is duidelijk genoeg toch??? :D

Afbeelding

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 17:24

ach...als er hier een duitser in de straat loopt kan die binnen komen voor een borrelnootje hoor :(:)
Maar dan wel eerst even omkleden voor binnenkomst }>

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:25

nou toch denk ik dat ze verliezen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 17:27

SteffiiY schreef:
nou toch denk ik dat ze verliezen.

:j ik denk ook dat de duitsers verliezen *\o/* :+

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:35

Ik hoop dat de duitsers verliezen :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:40

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:48

GE-NI-AAL!!! _/-\o_ _/-\o_

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:04

Faruba schreef:
Dit is duidelijk genoeg toch??? :D

[ Afbeelding ]

:)) +:)+ !!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 18:52

zijn we er klaar voor??????

ik wel :+

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:53

eenitraM schreef:
Nederlanders zijn zulke arrogante mensen.

IK WENS DAT DUITSLAND WINT! En ik kan je op een briefje geven dat het ook gaat gebeuren.

LIEFDE VOOR DUITSLAND :+:

geef ik je gelijk in. :P

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:32

4 - 0 voor Duitsland vermoed ik :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 21:33

ojee :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:34

Ik gun het die Duitsers echt niet.. Vandaag waren voor uitwisselingsproject Duiters op school, ze waren zo arrogant over vanavond, alleen daarom gun ik het ze al niet haha. Maar ze gaan wel dik winnen.. :(