Donkerblauw schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:Hm ik ben dan vooral op zoek naar lekkere geurtjes DonkerblauwEn goedkoper dan hier in NL zou ook leuk zijn.. Vandaar
Er zijn zoveel dingen die gekocht worden via Ebay (ook in dit topic) die je ook gewoon hier kunt krijgen toch?
ShannonJuul schreef:Yaaay nieuw topic![]()
Ik heb gister een nieuwe camera gekocht. De Canon EOS 1100D en nu ben ik op zoek naar een leuk tasje. Ik had deze gevonden : http://www.ebay.com/itm/270924159560?ss ... 1423.l2649
Maar die is nu iets aan de dure kant (omdat de camera nou ook niet bepaald cheap was) dus weet iemand toevallig leuke tasjes voor mijn camera? Ik kan namelijk alleen zwarte vinden maar ik heb liever iets met kleur.
showteam schreef:Yeejh weer een nieuw topic, ik heb net een super wide opzet lensje en een geheugenkaart voor m'n camera gekocht! Ben zo benieuwd
LynnDenise schreef:Mocht je een leuke rugzak tegenkomen dan hou ik me aanbevolenben al een tijdje op zoek en nog niet echt iets leuks gevonden
mylittlejoy schreef:Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...
xXutopiaXx schreef:mylittlejoy schreef:Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...
Oh oh oh!!! Hoe werkt 't?!![]()
Ik twijfel daar ook nog over of ik 't wil bestellen..
mylittlejoy schreef:Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...