Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:29

Donkerblauw

Re: Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:35

Rianne_ schreef:
Hm ik ben dan vooral op zoek naar lekkere geurtjes Donkerblauw :) En goedkoper dan hier in NL zou ook leuk zijn.. Vandaar :P Er zijn zoveel dingen die gekocht worden via Ebay (ook in dit topic) die je ook gewoon hier kunt krijgen toch? ;)

Ja oké, maar ik vind kleding of sieraden via eBay kopen logischer dan bruisballen..
En op geur kun je niet echt zoeken. Ja, op de omschrijving van de verkoper, maar zelf kunnen ruiken aan de bruisballen lijkt mij een stuk fijner. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:36

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:40

Arme Ken!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:41

Wel handig als je een broertje hebt die constant het hoofd van Ken van z'n lijf af sloopt. Heb je in ieder geval nog een reserve-hoofd wat je erop kunt zetten. :+

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:49

Oow die muts heb ik ook een keer besteld hij ligt alleen ergens in de kast want vind hem veel te dik gebreid.

Heb nu 1tje van de HM en heb hem super vaak op maar kan die nergens meer vinden *huil*

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:58

ShannonJuul schreef:
Yaaay nieuw topic *\o/*

Ik heb gister een nieuwe camera gekocht. De Canon EOS 1100D en nu ben ik op zoek naar een leuk tasje. Ik had deze gevonden : http://www.ebay.com/itm/270924159560?ss ... 1423.l2649

Maar die is nu iets aan de dure kant (omdat de camera nou ook niet bepaald cheap was := ) dus weet iemand toevallig leuke tasjes voor mijn camera? Ik kan namelijk alleen zwarte vinden maar ik heb liever iets met kleur.

Crumpler heeft op zich wel prima camera tassen ook in rood en blauw. Daar is tweedehands misschien nog wel iets van te vinden.
Maar camera tassen zijn eigenlijk gewoon niet leuk en goedkoop (vooral niet allebei tegelijk :P )

Ik ben trouwens op zoek naar een leuke sleeve voor mijn laptop (13 inch) maar ik kan niet echt iets vinden iemand nog leuke suggesties...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:02

Wolken schreef:
Vergis je niet he, This is a brand new bottle of the VHTF (very hard to find) Essie Starry Starry Nights.

Nog zeldzamer dan kaviaar...

En dan betaal je die 300 dollar en dan sturen ze een goedkope versie die je hier ook voor 1 euro bij de Action kan kopen... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:04

Ik kreeg net een apart mailtje terug van een verkoper van een van de horloges! Had gemailt dat hij toch anders was dan op het plaatje (andete kleur wijzers, cijfers en dr band was heel raar) kreeg n berichtje dat ik fotos moest sturen. Nou gister gedaan via de mail, dat was handiger met de fotos! Dat was inderdaad de verkeerde vertelde de verkoper en ik kreeg een nieuwe! Hoefde niet eens maar mij.hoor je niet klagen, ik een.bedankmailtje gestuurt, krijg ik terug: I see you are from Holland. Nice. Will you please send me pictures of your city and home? Thanks

:')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:05

Da's toch cool? :D
Ik had laatst contact met een seller uit Amerika, ook wat dingetjes gevraagd over daar, hoe laat het daar was enzo, vond ze heel leuk. :))

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:08

Dus nu een stel foto's aan het maken van de dijken, windmolens en klompenboerderijen? Maar wel keurig geantwoord!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:15

Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:39

Jeuhhhh nieuw topic!! :):) =:)

showteam schreef:
Yeejh weer een nieuw topic, ik heb net een super wide opzet lensje en een geheugenkaart voor m'n camera gekocht! Ben zo benieuwd :)

Oehh als je 'm binnen hebt, wil je dan laten weten hoe dat opzet lensje is?! :D
Wil ik ook graag bestellen, maar twijfel nog of 't wel is wat ik verwacht :P

LynnDenise schreef:
Mocht je een leuke rugzak tegenkomen dan hou ik me aanbevolen :D ben al een tijdje op zoek en nog niet echt iets leuks gevonden :n

Jaaaa, ik dus ook!! Graag linkjes van camera rugzakken!! :D =:)

mylittlejoy schreef:
Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...

Oh oh oh!!! Hoe werkt 't?! :D :):) Ik twijfel daar ook nog over of ik 't wil bestellen..

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 14:41

Zit ziek thuis, mn vriend stuurt me een mailtje dat ie leuke dingen heeft gezien op Ebay, of ik even kan zoeken voor de goedkoopste versie. Gelukkig heeft hij 3 marc jacobs dingen uitgezocht. Kan alleen dure echte dingen vinden.. Drama!!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:47

xXutopiaXx schreef:
mylittlejoy schreef:

Oh oh oh!!! Hoe werkt 't?! :D :):) Ik twijfel daar ook nog over of ik 't wil bestellen..

Het opvouwen of het scherm, haha! uiteindelijk heeft youtube mij geholpen:

Voor de werking van het scherm zelf kan ik nog weinig zeggen. Er is hier überhaupt weinig licht om te reflecteren op het moment... :( ;) Maar ik ga hem als het beter weer is uitproberen!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:52

kom ook even binnen vallen. Het is echt verslaafd.

die visAfbeelding echt geweldig als ik hem kan vinde ga ik hem denk voor me kat bestellen :')

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 14:56

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:02

Hahahahahaha hoe droog dat ie dat ook uitlegt! :') _O- HAHAHA!!
Maar ik was dus benieuwd hoe het scherm werkt :') Hoe de foto's worden hihi. Ben benieuwd! :D

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:39

Mag ik me hier ook melden? O:) Zat laatst te kijken op mijn ebay schijnt dat ik het account al vanaf 2008 heb :') Ben dus wel een echte ebayer :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:46

mylittlejoy schreef:

kan je mij de advertentie laten zien, ben ook nog opzoek!!

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:48

Ik werd net gebeld door de postbode: Ik heb pakketje voor u? U wonen op welke nummer? Ooooo, ik u kennen, maar nog nooit gezien, wel u altijd veel pakketjes!! _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:49

_O- _O- _O-

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 15:50

Wolken schreef:
Ik werd net gebeld door de postbode: Ik heb pakketje voor u? U wonen op welke nummer? Ooooo, ik u kennen, maar nog nooit gezien, wel u altijd veel pakketjes!! _O-

:') _/-\o_

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:56

Hahaha Het is eigenlijk ook te triest voor woorden. Internet neemt echt alles over en direct contact is er gewoon niet meer. Hij belde net weer om te vertellen dat hij het pakketje in de brievenbus heeft gedaan.... +:)+ Leuke postbezorger!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:06

HAHAHAHA DIE VIS HIERBOVEN :')