Korting op Birkenstocks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

Re: Korting op Birkenstocks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:04

Ze zaten bij mij ook gelijk al heerlijk, ik heb ondertussen 5 paar in verschillende modellen en ik moest alleen erg wennen aan de variant met één band, maar dat is omdat ik nooit op dat soort slippers loop. Ook die lopen nu echt heel fijn!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:49

Heeft iemand ervaring met dit model?
http://photos5.spartoo.nl/photos/207/20 ... _350_A.jpg

Want die vind ik op zich wel leuk, vraag me alleen af of die wel lekker lopen? Omdat je zeg maar heel die slipper mee trekt met je tenen. :+ Ik krijg altijd wel snel last van die plastic teenslippers en deze zijn toch nog wat zwaarder.

Mijn moeder heeft ze met een extra bandje, maar die vind ik bij mij niet staan, te grof ofzo. Heb namelijk nogal smalle voeten, haha. :+
Heb zelf nu het model met die brede band, die zitten echt heerlijk.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:34

Ja ik heb ze ook, zowel met extra band en zonder. Als je goed kan lopen op de slippers met de brede band dan is dit ook wel goed te doen denk ik. Het valt wel mee hoeveel je tenen moeten trekken haha ze zijn ook een stukje lichter dan het normale model. :) Ik kan er niet zulke afstanden op lopen dan op mijn Gizeh's maar op zich zijn het ook gewoon hele fijn Birkenstocks!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:45

Bristol!

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:57

Spirit; ik heb die en die met een band. Deze vind ik de fijnste van de twee. Ik vind ze heerlijk lopen!