Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJolien schreef:Huh wat raar! Heb even op amivedi gekeken, maar daar staat nergens dat er een kangoeroe(achtige) wordt vermist...
Ik zou gewoon nog even een keer bellen naar BZ! Misschien zijn ze je vergeten terug te bellen..?
Zit er niet een kinderboerderij of opvangcentrum in de buurt bij jullie? Hier hebben ze bij de opvang ook al jarenlang 1 of 2 wallabies zitten!
Juut schreef:xJolien schreef:Huh wat raar! Heb even op amivedi gekeken, maar daar staat nergens dat er een kangoeroe(achtige) wordt vermist...
Ik zou gewoon nog even een keer bellen naar BZ! Misschien zijn ze je vergeten terug te bellen..?
Zit er niet een kinderboerderij of opvangcentrum in de buurt bij jullie? Hier hebben ze bij de opvang ook al jarenlang 1 of 2 wallabies zitten!
Kinderboerderij meldt zich; wij zijn onschuldig, al zou ik zo'n walliby tussen onze schapen best stoer vinden
Mischa schreef:Best cool, iemand die Walibi's fokt... aangezien we maar 1 Walibi in NL hebben, en dat is in Biddinghuizen
Na Kangoeroe hebben we het nu over de Wallabie dus
Spirit schreef:Mischa schreef:Best cool, iemand die Walibi's fokt... aangezien we maar 1 Walibi in NL hebben, en dat is in Biddinghuizen
Na Kangoeroe hebben we het nu over de Wallabie dus
Haha, je was me voor.Is het alleen niet wallaby?
Lijkt me wel echt vreemd als je ineens een kangoeroe voorbij ziet huppelen.
_horselovee_ schreef:haha, wat grappig. Is ook wel lachen, als je opeens een (kangoeroe/)walibi whatever ziet.
Die beesten kunnen toch wel heel gevaarlijk zijn, dacht ik? volgens mij kunnen ze heel hard trappen en hebben hele scherpe nagels. ooit een keer een documentaire over gezien