Hoe breek je in in je eigen huis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Hoe breek je in in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:38

Fijn dat TS na 2 uur iniedergeval binnen was.. :')
Ben stiekem wel benieuwd hoe ze nou binnen is gekomen. :o

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:45

mick75 schreef:
Maar, vind het eigenlijk best verontrustend dat je gewoon een willekeurige slotenboer kan bellen als je je sleutel vergeten bent. Mag toch wel hopen dat je minstens moet kunnen aantonen dat jij daar daadwerkelijk woont, anders wordt inbreken wel errug makkelijk! Bel je gewoon een slotenboer op om op het gewenste adres even de deur open te komen maken want je bent je sleutel vergeten...

Inbrekers bellen geen slotenmaker, die kunnen dat zelf prima. :D Zo moeilijk is het niet hoor, je moet het alleen net weten.

TS: fijn dat je weer binnen bent gekomen, hoe heb je dat gedaan?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:50

Verhaal, waar?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 02:44

Vertel! Hoe ben je binnen gekomen?! :))

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 08:20

Oh heerlijk, ik ben ook best nieuwsgierig naar het verhaal :')
Dit hebben wij overigens meerdere malen met de caravan gehad, maar daar kom je erg makkelijk door het raam naar binnen, of die nou dicht zit of niet. Dat deed ik ook regelmatig als mijn ouders even ergens anders waren en ik 'echt wat uit de caravan nodig had' hehe :+ Bij de auto overigens ook wel eens gebeurd, gewoon raampje naar beneden schuiven, kost wat kracht, maar kan best zonder dat je iets beschadigd, ik kon het zelfs als kind van 7, goed beveiligd hoor := Bij onze nieuwe auto is het ons overigens nog niet gebeurd, mag toch hopen dat het tegenwoordig iets moeilijker gaat.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 08:45

Fijn, dat het inmiddels gelukt is. Ben ook wel erg benieuwd naar de oplossing...

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 08:54

Ben ik de enige die gewoon bij 100 mensen een reservesleutel heeft liggen? De buren hebben er ook een, lekker handig :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:09

Nog steeds geen inbreek verslag, jammer.

Het ergste is eigenlijk dat wij als niet inbrekers, blijkbaar zelfs in staat zijn om in te breken
in ons eigen huis.
Terwijl we ongeoeffende prutsers zijn in dat opzicht.
Met andere woorden waar wij half uur over doen om binnen te komen staan die gasten vermoedelijk
in een paar tellen binnen.
Nadeel van heel goed beveiligd huis... je kan er zelf ook niet meer in inbreken....

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:14

jammer dat TS nog niet heeft vertelt hoe ze uiteindelijk binnen is gekomen. ben er namelijk wel benieuwd naar.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:32

Gelukkig ben je binnen gekomen TS-er maar vertel nog even hoe dan :p

Zo'n soort actie had een vriend van mij ook een tijdje terug alleen dat liep niet zo goed af...
Zijn moeder had de deur achter zich dicht getrokken met de sleutel binnen. Dus moest die vriend dan maar door een smal open staand raampje. Alleen leek het hun slimmer dat hij eerst zijn broek uit zou doen, want door z'n broekband kon hij wel eens vast komen te zitten ! Via een tuinstoel omhoog geklommen Halverwege het raam zat hij dus echt vast... Z'n moeder kreeg hem er ook niet meer uit! Toen hebben ze de brandweer moeten bellen! Moest de brandweer dus een jongen zonder broek uit een raampje komen vissen... die moeten later toch ook heel erg gelachen hebben!

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 23:48

Sorry bokkers er is wat tussen gekomen, morgen lees ik jullie verhalen en doe verslag van mijn inbraakactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 00:10

ach het kan altijd nog erger.een vriendin van mij zet s'morgens de vuilbak buiten en de deur valt achter haar dicht.Daar stond ze, in alleen een nachtjapon.Haar zoon kreeg ze met geen stokken wakker.
Dus bij de buren aangebeld voor een ladder.Helaas wilde de buurman perse de ladder vasthouden en dat is natuurlijk erg vervelend als je geen onderbroek aan hebt :D .Dus is ze uiteindelijk de ladder opgeklommen met één hand aan de ladder en één hand strak haar nachtpon rond zich heen trekkend.En dan bovenaan gekomen een duik door het raam genomen ,hopend dat de buurman niks zag.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:54

Oh dat is ook echt iets voor mij. Gelukkig is het niet gebeurd, ik controleer minstens 5 keer of ik écht mijn sleutels bij me heb voor ik de deur dicht trek. Niemand heeft mijn sleutels behalve mijn huisgenoot, en als die in Hengelo zit in het weekend heb ik mooi een probleem. Flipperen heeft geen zin, ik heb een pracht van een anti-inbraakstrip. Brievenbus zit beneden aan het portiek, raam intikken wordt een dure zaak aangezien ik dan één van mijn grote ramen van de woonkamer of mijn slaapkamer in moet gooien. Woon drie hoog, dus dan moet ik er ook nog eens zien te komen. Nee, ik vrees dat mocht ik mijn sleutels vergeten het echt een gevalletje slotenmaker wordt :=

Ben benieuwd hoe je binnen bent gekomen TS :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:08

's ochtends vraagt de buurman iedere keer of ik alleen thuis ben na school..... als dat het geval is komt hij meestal iets eerder thuis om mij de sleutel van mijn eigen huis te geven... :')

ook leuk is als je wel de sleutel meeneemt... maar dan die van de buren.
kan je lekker het huis van je buren eens bekijken terwijl je je eigen sleutel zoekt in hun huis.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 15:56

ben benieuwd!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 15:56

ik ook :P,,