Ik dacht dus dat er een soort tuinslang van pap's buik naar mama's rug ging. Heb ook ooit aan pap gevragen toen ik op zijn blote buik keek waar die slang dan was gebleven...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik heb het meteen vanaf het begin uitgelegd. Ik wilde niet met onzinverhalen aankomen.
Ben niet geheel in detail gegaan maar heb het wel in grote lijnen verteld. Op een gegeven moment vragen ze namelijk ook waarom schapen van die gekleurde konten hebben. Tja en wat zeg je dan?
Dan moet je met onzinverhalen blijven komen.![]()
Jongen van vroeger kreeg bijna een inzinking tijdens sexuele voorlichting op school toen hij hoorde hoe het echt ging. Zijn ouders hadden hem altijd verteld dat de kinderen uit de navel kwamen.
Hij bleef er bijna in, was echt heel zielig achteraf. Toen was het natuurlijk lachen want jeetje wat een domme nerd was je als je dat nog niet wist.
Joyce_ schreef:Oef, maar dat lijkt me helemaal moeilijk om uit te leggen, ongesteldheid. Daar snap ik zelfs zelf de ballen van, laat staan dat ik het in jip en janneketaal moet uitleggen aan een kind.. Drama.