Arabiertje* schreef:Hulp krijg ik niet, allesinds niet van thuis uit want mijn mama snapt zelf nog amper de verkeersregels. Mijn voorrang ken ik heel goed zelf's, zo uit m'n duim als het moet. De verkeersborden ook, maar het loopt altijd fout met strikvragen... Daarstraks had ik een vraag, of ik mij zou mogen parkeren voor een garagepoort. Hier mag dat niet, dus ik duid aan '' nee ''. Mocht het blijkbaar wel? Dan was er een vraag waar op er een linkse pijl op het rijvak links getekend staat en of ik hier links af mocht slaan. Waarop ik antwoord ja, ook die was fout. Terwijl de pijl er effectief stond en het geen doorstreepte lijn was...
Het zijn voornamelijk strik vragen, en ik laat mij daar heel vaak aan vangen helaas. Ik leer op gratisrijbewijsonline.be of .nl (bestaat ook in Nederland) waar je van alles kan leren en lezen. Maar blijkbaar is het niet genoeg...
De eerste keer had ik 36 op 50 gisteren 40 op 50 en vandaag opnieuw 36 op 50. Ik had geen enkele fout op voorrang ofzo... Gewoon echte strikvragen waar ik me op laten vangen heb. Soms lijkt het wel dat ik alles vergeet eens ik in de rijschool toekom. Ik krijg zweterige handen... En ik ga beginnen twijfelen aanmezelf.
Ik ga het nog eens proberen met een boek van de rijschool... Maar pas volgende week, nu zit het me even te hoog. Heb heel de dag zitten leren voor niks.
De foto wordt vanuit de auto waar jij in zit getrokken? ( alle dat de foto is wat jij zou zien als je in de auto zat) Dan moet je kijken waar jij staat en als er links bv dat vak is met die pijl en jij zit nog in het midden moet je opschuiven.
Goed dat je het even laat bezinken en pas volgende week terug gaat. Je zou maar gefrustreerder raken en dan lukt het helemaal niet
succes volgende week