maar hier ook reclame onder het topic : Glow in the dark Glow Sticks Rietjes Buttons Armband Lage prijzen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Misschien dat ik ook maar eens rauwe kip ga voeren, kijken of ze het lekker zullen vinden. Mijn katten zijn dol op gekookte kip, nooit rauw geprobeerd
(ik heb het niet over een goedkoop merk, wat ik gaf, was behoorlijk prijzig per blikje, heb gekeken, en was 87%kip en rest vloeistof, dus echt veel zooi zat er niet inGeen wiskas of iets dergelijks, had het via zooplus gekocht)
suikerp schreef:Lichtgevend vlees moet je niet eten, het bevat een bepaalde bacterie die het glow-in-the-dark effect geeft. Op zich is de bacterie niet heel gevaarlijk, maar beter is om glow-in-the-dark-vlees niet meer te eten.
SSDesign schreef:Toevallig kwam ik dit vandaag tegen:
http://www.food-info.net/nl/qa/qa-saf28.htm
Hier hebben ze het dus over fluorescerende vis, maar zal vast ook kunnen met vlees.
Rianneuhh schreef:dat lijkt me niet goed voor een kip.
lucifertje schreef:Dit verschijnsel kan veroorzaakt worden door de Pseudomonas bacterie met de heel toepasselijke naam: fluorescensOok bestaat er een kans dat het de aeruginosa is. Deze heeft een metaalglans zodra die gaat groeien
Liselot schreef:lucifertje schreef:Dit verschijnsel kan veroorzaakt worden door de Pseudomonas bacterie met de heel toepasselijke naam: fluorescensOok bestaat er een kans dat het de aeruginosa is. Deze heeft een metaalglans zodra die gaat groeien
Altijd fijn dat er nog iemand is met microbiologische kennisKan hier alleen maar in meegaan.