We hebben besloten de woning niet te kopen. We twijfelden echt teveel en we hebben same afgesproken; bij teveel twijfel moeten we het gewoon niet doen. We hebben de tijd en gaan nu rustig verder kijken! We hebben nu ook (in overleg met familie) een nieuwe constructie bedacht mbt de hypotheek, waardoor we aanzienlijk meer te besteden hebben. Dat scheelt echt enorm!

Maar nog kom ik sommige huizen tegen waar ik echt van denk.. Hoe durf je dit ervoor te vragen? Helemaal in deze periode.. Volgens mij wil je dan je huis niet serieus verkopen hoor haha.
Ben vandaag eens even gaan inventariseren wat je allemaal nodig hebt voor de paarden aan huis. Van het bouwen van stallen, van kruiwagens tot afrastering en drinkbakken.. Wat is het veeeeel haha! Wel erg leuk om ermee aan de slag te gaan, maar ik heb het idee dat ik de helft nog vergeet. Gelukkig hebben we er behoorlijk wat spaargeld voor apart gezet dus moet qua budget wel goedkomen.. Vind het ook lastig om bijvoorbeeld te berekenen wat het aansluiten van electrische waterbakken kost, het maken van een waterafvoer in de wasplaats enz... Dat komt er natuurlijk ook allemaal bij op! En weideafrastering? Daar zijn echt veel soorten van... Help?

Ik ga iig nog even verder met mijn lijstje..