Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roelke_ schreef:Ik had bij mijn aangifte helemaal geen jaaropgaaf nodig.. Stond allemaal al in het systeem..?
Vond het wel een beetje vreemd..
Relaxed schreef:Roelke_ schreef:Ik had bij mijn aangifte helemaal geen jaaropgaaf nodig.. Stond allemaal al in het systeem..?
Vond het wel een beetje vreemd..
Nee das algemeen bekend dat je vanaf 1 maart je gegevens kan downloaden. je moet ze alleen wel controleren.. En dat kun je niet zonder je jaaropgaaf of loonstrook

Daantje schreef:Ik heb gisteravond nog even snel mijn aangifte gedaan, lekker op tijd ook weer
nou ja het is in ieder geval OP tijd
je had ook te laat kunnen zijn

Maar ben er ook vanuit gegaan dat het geen probleem is. Fijn om te horen. Citaat:Ik ben te laat met het indienen van mijn aangifte, wat zijn de gevolgen?
Als u de aangifte na de inleverdatum nog niet hebt ingediend, dan sturen wij u een herinneringsbrief. U moet aangifte doen binnen de termijn die op de herinneringsbrief staat.
Aanmaning
Als u niet reageert op de herinneringsbrief, dan sturen wij u een aanmaning. U moet er dan voor zorgen dat wij de aangifte binnen 10 werkdagen hebben ontvangen, gerekend vanaf de datum op de aanmaning.
Verzuimboete
Als wij uw aangifte niet binnen hebben op de uiterste inleverdatum van de aanmaning, dan krijgt u een verzuimboete. U moet dan nog steeds aangifte doen.
Ambtshalve aanslag
Als u dan nog geen aangifte doet, sturen wij u een aanslag met een boete. We maken dan een schatting van uw inkomen.