Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Hmm weet je... de soorten 'liefde' en de soorten aan 'houden van voor partner/kids/familie/huisdieren ligt erg dicht bij elkaar. Pedofielen zeggen ook dat ze uit pure liefde handelen. Wij drukken daar een stempel op met ieuw en jak. Maar de meesten voelen voor (kleine) kinderen precies hetzelfde als wat wij voor onze partner voelen. Dus dat de grens wordt overschreden 'uit naam van de liefde' ja ik kan mij er daar wel wat bij voorstellen. Heeft niks met opvoeding te maken, maar met gevoelens en wat voor benaming/ remming je daar voor hebt.
'Normaal' bestaat niet, dat is maar net wat je als maatschappij afspreekt.
Sammie schreef:Dames..... ts.... een site kan traceren hoe er zoveel bezoekers komen. Dus allemaal klikken op die link via een pb zorgt voor extra bezoekers en dan kunnen ze dus zien waar 't vandaan komt. Komen ze vanzelf bij dit topic uit
Authentic schreef:Ben ik niet helemaal met je eens, ik voel mij ook seksueel aangetrokken tot mijn parner en hij tot mij. Ik kan me niet voorstellen dat een kind zoiets heeft van "Wooo, met jou wil ik wel eens lekker liggen rollebollen". Bij een seksuele relatie hoort dat wederzijds te zijn, bij broer/zus kán dat, als er hele kleine kinderen in het spel zijn spreek je daar lijkt mij niet van.
FromNorway schreef:Vind het een raar en vies idee. In mijn ogen heeft dit ook niets te maken met vrije opvoeding of iets dergelijks. Het is gewoon iets wat je niet doet. Niet met vaders/dochters, vaders/zoons, broer/broer, broer/zus of zus/zus of welke bloedband er ook tussen mag zitten.