[incest]Een intieme relatie hebben met je broer of zus ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: [incest]Een intieme relatie hebben met je broer of zus ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:35

Euhm nee komt eigenlijk nieteens in me op :o

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:35

De desbetreffende jongen komt uit een enorm net/degelijk gezin dus ik denk niet dat het aan de opvoeding zou liggen!
Wat ben ik blij om niet in vroeger te leven zeg :')

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:36

pff ik ben vrij opgevoed en heel close met mijn broer, maar dit.. incest is gewoon smerig.. dat is niet "normaal" om zo te experimenteren met seks.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:38

pinuts het heeft ook niet veel met opvoeding te maken als ik het topic lees
het zijn de gevoelens die broer of zus hebben en wat ze met die gevoelens doen
of je ernaar zal handelen of niet... Sommige hebben wel die gevoelens voor broer zus maar die handelen er niet naar . uiteindelijk is het bij jezelf wat je met je gevoelens doet niet aan je opvoeding of wat je familie vind

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:41

mag ik ook een linkje

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:42

Ik ben ook wel benieuwd naar de link, ik kan het me ergens niet helemaal voorstellen namelijk. :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:42

Hmm weet je... de soorten 'liefde' en de soorten aan 'houden van voor partner/kids/familie/huisdieren ligt erg dicht bij elkaar. Pedofielen zeggen ook dat ze uit pure liefde handelen. Wij drukken daar een stempel op met ieuw en jak. Maar de meesten voelen voor (kleine) kinderen precies hetzelfde als wat wij voor onze partner voelen. Dus dat de grens wordt overschreden 'uit naam van de liefde' ja ik kan mij er daar wel wat bij voorstellen. Heeft niks met opvoeding te maken, maar met gevoelens en wat voor benaming/ remming je daar voor hebt.

'Normaal' bestaat niet, dat is maar net wat je als maatschappij afspreekt.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 13-03-12 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:43

Zou ik overigens ook een pb met het linkje mogen? :)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:43

gadver ik moet er echt niet aan denken met mijn broertje!
mag ik trouwens ook link via pb?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:44

Dames..... ts.... een site kan traceren hoe er zoveel bezoekers komen. Dus allemaal klikken op die link via een pb zorgt voor extra bezoekers en dan kunnen ze dus zien waar 't vandaan komt. Komen ze vanzelf bij dit topic uit :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:45

Sammie schreef:
Hmm weet je... de soorten 'liefde' en de soorten aan 'houden van voor partner/kids/familie/huisdieren ligt erg dicht bij elkaar. Pedofielen zeggen ook dat ze uit pure liefde handelen. Wij drukken daar een stempel op met ieuw en jak. Maar de meesten voelen voor (kleine) kinderen precies hetzelfde als wat wij voor onze partner voelen. Dus dat de grens wordt overschreden 'uit naam van de liefde' ja ik kan mij er daar wel wat bij voorstellen. Heeft niks met opvoeding te maken, maar met gevoelens en wat voor benaming/ remming je daar voor hebt.

'Normaal' bestaat niet, dat is maar net wat je als maatschappij afspreekt.

Ben ik niet helemaal met je eens, ik voel mij ook seksueel aangetrokken tot mijn parner en hij tot mij. Ik kan me niet voorstellen dat een kind zoiets heeft van "Wooo, met jou wil ik wel eens lekker liggen rollebollen". Bij een seksuele relatie hoort dat wederzijds te zijn, bij broer/zus kán dat, als er hele kleine kinderen in het spel zijn spreek je daar lijkt mij niet van.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:46

Het maakt mij ook niet uit of het hier komt te staan of in een pb'tje, maar de TS doet het liever op deze manier haha :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:47

Sammie schreef:
Dames..... ts.... een site kan traceren hoe er zoveel bezoekers komen. Dus allemaal klikken op die link via een pb zorgt voor extra bezoekers en dan kunnen ze dus zien waar 't vandaan komt. Komen ze vanzelf bij dit topic uit :)

Dat maakt mij niet uit want er komen daar zoiezo elke dag veel gasten en dit topic word hier vrij respectvol besproken :j

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:47

Jorinda__ schreef:
Het maakt mij ook niet uit of het hier komt te staan of in een pb'tje, maar de TS doet het liever op deze manier haha :P

Ja omdat ik het liever niet hier neerzet ivm minderjarige ...

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:47

ik ben ook wel benieuwd naar de link :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:47

Het maakt mij ook niet uit, zoals ik zei :)

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:48

Jeetje, kan me hier echt niks bij voorstellen..
bah...
Zou ik ook het linkje mogen!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:50

Authentic schreef:
Ben ik niet helemaal met je eens, ik voel mij ook seksueel aangetrokken tot mijn parner en hij tot mij. Ik kan me niet voorstellen dat een kind zoiets heeft van "Wooo, met jou wil ik wel eens lekker liggen rollebollen". Bij een seksuele relatie hoort dat wederzijds te zijn, bij broer/zus kán dat, als er hele kleine kinderen in het spel zijn spreek je daar lijkt mij niet van.

Nu maak je een denkfout.. JIJ kan je het niet voorstellen. Een PEDOFIEL wel en daarvan is er een grote groep die denken dat het KIND dit wel en/of ook wil. Daarnaast is er nog een groep die er niet omgeeft of de andere 't wel of niet wil. Die vieren hun lusten bot. En dan zijn er nog een aantal soorten. :+

Overigs is dat ook een van de redenen waarom pedofilie tegenwoordig zo straf bekeken wordt. In de jaren 70 waren de gedachten er nl. veel milder over. Maar voornaamste reden nu is gewoon misbruik van een kind die geen keuze heeft en/of kansen heeft om er aan te ontkomen.

(vooordat er uberhaubt opmerkingen overkomen. Ik ben niet voor pedofilie, ik leg alleen maar uit dat de scheidingslijn tussen de soorten liefde (flinter)dun is waardoor de een de gevoelens op die manier uit en de andere weer op een andere manier. Waardoor dus ook de grens voor seks tussen broer/zus neef/nicht enz. overschreden wordt).
Laatst bijgewerkt door Sammie op 13-03-12 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:51

Erg grappig hoe mensen eerst walging uitten en vervolgens allemaal reuze nieuwsgierig zijn!!! :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:52

Dat noemen ze ramptoerisme :=

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:52

Haha ik ben altijd wel benieuwd, wat mensen denken in zoiets vandaar!
En wat een ander doet en denkt moet hij/zij voor het grootste gedeelte zelf weten! :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:53

Sammie schreef:
Dat noemen ze ramptoerisme :=

Of nieuwsgierig zijn waaróm mensen dit normaal vinden. Ook van de andere kant bekijken ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:54

En dan vraag ik me af hoe je zo'n topic dan vindt. <<)

Freedom1

ik wil ook wel een linkje! ben gewoon ook nieuwsgierig geworden!

Moontje1991

FromNorway schreef:
Vind het een raar en vies idee. In mijn ogen heeft dit ook niets te maken met vrije opvoeding of iets dergelijks. Het is gewoon iets wat je niet doet. Niet met vaders/dochters, vaders/zoons, broer/broer, broer/zus of zus/zus of welke bloedband er ook tussen mag zitten.

En waarom doe je dat gewoon niet?
Leg mij eens uit waarom niet zonder kreten te roepen als walgelijk en het hoort niet.

(en nee ik heb geen relatie met mijn broer ofzo ik heb zelfs geen broer)