Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quilfa schreef:Ik ben alleen benieuwd of het kan dat je op zoiets lichts af word gekeurd en zon uitkering daarvoor vangt. Terwijl je zeker nog gewoon een kantoorbaan kan hebben.
Quilfa schreef:Tja niemand leest het dat als ze niks toe te voegen hebben ze dan gewoon niet moeten reageren dus dan maar zo.. en ja, het lijkt hier idd op een kindercrèche..
En nog steeds maakt iedereen zich druk en springt er bovenop als een hyena die al 2 jaar geen voedsel meer heeft gehad. En slechts 1 iemand leest goed en snapt wat ik me afvraag en waar ik antwoord op wil.
En dat heeft niks te maken verder met deze mensen specifiek, het is alleen een voorbeeld.
Quilfa schreef:Tja niemand leest het dat als ze niks toe te voegen hebben ze dan gewoon niet moeten reageren dus dan maar zo.. en ja, het lijkt hier idd op een kindercrèche..
Quilfa schreef:echt vermoeiend dit. Niemand leest gewoon wat je zegt.
Ik ben alleen benieuwd of het kan dat je op zoiets lichts af word gekeurd en zon uitkering daarvoor vangt. Terwijl je zeker nog gewoon een kantoorbaan kan hebben.
Aangezien ik weet waar ze hun geld vandaan krijgen.
Is het zo moeilijk voor mensen om daar serieus antwoord op te geven en om anders hun klep te houden?
T lijkt wel een kindercrèche hier.
mariposa schreef:Jeetje wat een rare wending krijgt dit topic.
Als je een schade claim ontvangt voor aanrijding met letsel,is dat zelden hoger dan 50 duizend.
En dat moet wel een zwaar letsel zijn.
Dus denk niet dat ze het huis van een schade claim hebben betaald.
Wsl toch iets anders wat we allemaal niet zullen weten.
Quilfa schreef:Ik heb een vraag en die heb ik gesteld, als iedereen dan om dit voorbeeld wilt gaan lopen klagen en roepen dat ik me er niet mee moet bemoeien schiet je niks mee op. Ik wil gewoon weten hoe die bepaalde procedures lopen en hoe dat in elkaar zit.
Quilfa schreef:echt vermoeiend dit. Niemand leest gewoon wat je zegt.
Ik ben alleen benieuwd of het kan dat je op zoiets lichts af word gekeurd en zon uitkering daarvoor vangt. Terwijl je zeker nog gewoon een kantoorbaan kan hebben.
Aangezien ik weet waar ze hun geld vandaan krijgen.
Is het zo moeilijk voor mensen om daar serieus antwoord op te geven en om anders hun klep te houden?
T lijkt wel een kindercrèche hier.