Help! Ik word aangevallen door mijn douchegordijn :'(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Re: Help! Ik word aangevallen door mijn douchegordijn :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:48

Inderdaad! en anders veel oefeningen doen in de wasbak :Y)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:50

Inrijgen _O-

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:52

_O- _O- :')

Wat ben ik blij dat je dit openbaar hebt durven zetten. Ik was al bang dat ik de enige was. Nu is die van mij er gelukkig inmiddels mee opgehouden dus er is nog hoop voor die van jou :(:)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:54

Hahahahahahahahahahahahah _O-

Stelletje mafkezen :') Jullie maken mijn dag weer goed :')

TS heel veel sterkte! Ik zou aangifte doen hoor! Dit is gewoon aanranding en dit mag en kan niet! Hang een (waterbestendige) camera op voor bewijsmateriaal! Zoek je een goede advocaat en heel veel sterkte in de rechtszaal ...

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:55

Ben je al naar de tandarts met hem geweest? Osteopaat? Dierenarts? Hangt hij misschien niet lekker?
Anders inderdaad grondwerk gaan proberen of hem een tijdje in een kudde zetten, en anders misschien met de zweep eens proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:55

Is hij wel gekeurd?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:56

Ik lag echt dubbel hier. :') Hij heeft sowieso meer weidegang nodig.. of is je badkamer vergelijkbaar met een inloopstal?

Mijn vader was hier jaren geleden zo zat van dat hij gewoon een paar bakstenen in de douche had gezet, die hebben er jaren gestaan. Mannen. :') Komen hier een paar slimme dames meteen al met tafelgewichtjes, zuignapjes (er zit toch vaak al een loodveter in de bodem?). _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:07

Lovely schreef:
Is hij wel gekeurd?

Nou eerste waar ik aan dacht. Wel röntgenologisch he?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:20

Cer schreef:
Je kan bij de blokker van die gewichtjes kopen waarmee je tafelkleden verzwaard tegen het opwaaien..

Die hangen bij mij onderaanaan mn douchegordijn.. het was even wennen, maar nu zijn we beiden gelukkig :j

:)) ik zie het al voor me.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:29

nou als jeje douche gordijn tot de muur trekt gaat tie bollen door stoom erachter als dat niet wegkan, de oplossing is een kiertje openlaten van 10 cm, of iets meer gevolg gordijn blijft braaf hangen.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:37

Ik vind dat je niet zo moet klagen, hij doet het immers alleen bij jou. Hij mag dan wel opdringerig zijn, maar hij is in ieder geval wel monochaam.

Het is mij laatst ook overkomen in een hotelkamer toen ik met een vriendin een weekend weg was. Eerst deed hij het bij haar, en even daarna toen ik ging douchen probeerde hij het ook bij mij. Ik heb geen idee bij hoeveel mensen hij het nog meer geprobeerd had voor ons, en dat vind ik pas smerig. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:39

Is de stok waar hij aan hangt wel helemaal passend? Je hebt zeker de oude gebruikt |o . Elk gordijntje moet zijn eigen op maat gemaakte stok hebben. Niet zo'n aanpasbaar ding. Wil je niet continu een nieuwe kopen dan moet je eens op zoek gaan naar stokloos.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:48

Volgens mij heb je al goede tips gekregen TS. Ik zou eerst lichamelijke problemen uitsluiten en mocht inderdaad blijken dat het een dominantie probleem is, een join-up doen :)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:18

Wauw! Ik dacht echt dat ik de enige was... Ik vraag meestal aan meneer Shampoo of hij mij wil beschermen door het douchegordijn tegen te houden. Zo lang meneer Shampoo nog sterk genoeg is werkt dit prima! En nu kan ik me weer veilig voelen in mijn douche, zonder aangevallen te worden en ongewenste intimiteiten te moeten ondergaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:33

Heeft hij niet gewoon verlatingsangst en is hij bang dat je bij hem onder de douche vandaan stapt? :))

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:41

Ik zet altijd twee grote badschuim flessen gevuld met water op de grond
gaat prima

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:41

Steeds hem wegspuiten?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:47

Geweldig topic dit ik heb het zelfde probleem en ik heb hier genoeg ideeen opgedaan :D

Roozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:12

Je douchegordijn hangt daar in een kale badkamer helemaal alleen. Natuurlijk mist hij zijn maatjes uit de winkel ;( . Daar leeft hij een kudde. Wat jij doet is je reinste mishandeling. Hang er een maatje bij, misschien een badeend :') ? Is hij toch niet helemaal alleen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:13

Een badeend? Denk je nou echt dat dat een soortgenoot vervangt?

Hoe zou jij het vinden als je werd opgesloten in een isoleercel en je enige gezelschap was een parkietje?

:n

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:16

:')

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:28

Dit lijkt verdacht veel op een dominantieprobleem waar je hulp bij nodig hebt. Ik zou zeggen zoek een goede instructeur die je met dit probleem kan helpen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:38

Maar sowieso, jij brengt hem om je heen en als hij vervolgens een reactie terug geeft, is het weer niet goed.... Denk je dat hij het dan nog snapt?

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:39

TS ik ben het eens met de meeste mensen hier: eerst medische problemen uitsluiten. Kijk nog even naar de steel en de ringen, belangrijk is dat het goed past. Anders krijg je alleen maar meer gedragsproblemen. Bij goed gebruik van hulpmiddelen zoals gewichtjes of zuignappen zie ik ook geen probleem hoor. Een goede intructeur wil ook nog altijd helpen? Waar heb je hem gekocht? Bij de IKEA bijvoorbeeld hebben ze zo'n handige hulplijn :j
Wat ik meestal doe als ik ergend douche met een douchegordijn (wij hebben gewoon zo'n schuifdeur, die zijn veel beter opgevoed) is hem aan de buitenkant onder nat te spuiten en tegen de tegels/muur te plakken. Heb je geen last meer van die handtastelijkheid en het is snel en eenvoudig op te lossen zonder dat je veel moeite moet doen.

peer2005 schreef:
Haha ik ken het probleem! Ik heb zo'n wisgeval met een lange steel waarmee
je de vloer droog kan trekken (heeft vast een naam maar ben ik even kwijt ;)) en die zet ik er altijd vanaf de binnenkant tegenaan, werkt prima!

Uhm, je bedoelt een trekker? :+ Zoiets: klik

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:43

mylittlejoy schreef:
Bel 166, redt de TS!

_/-\o_ :')

Wat mij betreft de boktkreet van 2012! :+

Maar je moet geen joinup doen hoor TS, dat is geestelijke mishandeling! Hoe zou jij je voelen als je een douchegordijn was dat telkens werd weggestuurd terwijl je alleen maar een noodkreet uitzendt voor liefde? (nou ja, als je je dus zo voelt, zou ik de raad van joyce maar meteen opvolgen maar dan niet 166 maar het RIAGG meteen bellen... :(:) :') )