Ik vind het hier wel meevallen met de kou, hij geeft hier -5 aan.
gohya
Geplaatst: 08-02-12 22:49
Helaas geen tocht der tochten,nu kunnen we die wel vergeten voor 2012.Of ze moeten alsnog vrijdag beslissen dat hij zaterdag toch word gehouden. Hier is het ook behoorlijk koud geworden!
Hier valt ook af en toe motsneeuw,maar de kou is nu alweer stukken minder. Ik denk dat we zondag/maandag ook wel sneeuw kunnen verwachten,met een dooiaanval valt er meestal eerst sneeuw.
Het voelt als waterkou. Zonnetje, waar ben je??? Toch heb ik zonder handschoenen de waterbakken gevuld en zelfs ijs eruit gehaald. Blijkbaar beginnen mn handen er aan te wennen.
Gelukkig niet meer een koud windje maar waar is de zon heen ? Toen ik gisteren m'n paard uit de wei haalde kreeg ik het gewoon warm van het lopen in de zon en m'n dikke kleding aan! Moet wel zeggen dat paardjelief het leuk vond om in de achterste wei te staan met de groep dus dan ben je 15min bezig om je paard op te halen
Schijnt hier nog -2 te zijn, en het is heel donker, alsof het zo gaat sneeuwen. Volgens buienradar komt er alleen niets of niet veel. We wachten af. Ik hoef eigenlijk geen sneeuw, er ligt al genoeg.