Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:31

mijn vader heeft ook humor de laatste die ik kan herinneren is toen ik kippen had aan geschaft hij mij probeerden wijs te maken dat ik zang zaad voor ze moest halen, zouden ze mooi van gaan zingen. ik had hem serieus bijna geloofd haha
Laatst bijgewerkt door Buffelo op 06-02-12 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:32

bedenk me er net nog eentje. Pa moest koken en moest boodschappen doen daarvoor.
In de supermarkt wist hij niet meer wat die nou moest kopen, maar hij had wel zin in chips :)*

Oke, allerlei soorten chips mee naar huis, vooral niet te weinig want moeders kocht het zelden.

Thuisgekomen wist hij ineens wat hij vergeten was, het avond eten..
\toen der tijd sloot de supermarkt gewoon om 19.00 en was er 1 avond in de week koopavond :+

Tja, supermarkt dicht en niks te eten in huis. Hoe los je dat op??

Grote pannen op het vuur, tafel netjes dekken, kinders roepen en vlak voor we beneden kwamen heeft die de pannen gevuld met chips :')
Ovenwanten aan, pannen op tafel *nog even roepen "PAS OP! HETE PAN!"

En toen gingen we opscheppen.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:32

samen met m'n ouders aan de winkel--> "kijk pa, ma! deze is mooi!"

pa: vind je hem echt mooi?
ik : jajajajajaajaj
pa: echt heeeeeeeel mooi?
ik; jahaaaaaaaaaa echt!
pa: nou dan gaan we morgen nog een keer kijken

>;) ik zag er destijds de lol echt niet van in ...

met de familie in de tuin--> pa roept nichtje
pa: he withney wil jij wat voor ome sjakie doen?
nicht: ja hoor
pa: ga jij even buiten het hek kijken of het regent
nichtje: ok (en gaat dus kijken)

met pa en ma in de V&D
aankomst bij de toiletten......mijn vader wil graag naar het toilet
meneer van de v&d: sorry mensen de wc's zijn verstopt
pa: geeft niet, ik vind m wel!

die kop van die toiletmeneer :')

mijn vader nam ook vaak de telefoon op met "huisje weltevree" of met een zware stem "met de officier van justitie"
altijd als mijn vriendinnen aan de lijn vroegen of ze mij mochten antwoorde hij steenvast met: dat kost je een geeltje :+

en favoriet bij winkelpersoneel (collega's van moeder en mij)
langslopen en dan in hun kuit knijpen en keihard blaffen
:')

Miracle_

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:35

Hahaha geniaal _O-

Dat laatste doet mijn vader ook altijd! _O-

"WOEF WOEF, ga weg hond!!"

:') die gezichten, onbetaalbaar!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:38

die laatste is echt geniaal :))

zo heeft mijn vader op een gegeven moment met koninginnedag door de stad heen gelopen met een water flesje waar hij een gaatje in had geprikt, dat water tegen de kuiten aan spuiten en vervolgens heel streng beginnen te spreken tegen de hond... alleen... er was helemaal geen hond :') _O-
dus als mensen zich dan omdraaiden zagen ze alleen maar mijn vader :+

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:39

Mijn vader belde mij vroeger wel eens op toen ik in het donker terug moest fietsen van stal.. ( 3 min van mijn huis toen en ik moest dan bellen als ik er weg ging :+ ) met onbekend nummer ging die hijgen en heel raar praten , ik schrok me altijd rot !! kwam ik thuis pap pap weet je wat :oo en hij al met die rot grijns op zijn hoofd!! hij luisteren en daarna begon die te lachen en vertelde hij dat hij het was.. HAHA grappig .. not :+ Na de 1e keer riep ik terug aan de telefoon HAHA pap erg grappig en hing ik op :=

Mijn ma en ik wilde vroeger ook erg graag een pupje, gingen we kijken wij aaah aaah kijk dan.. ja lief he zij die dan.. en dan op het eind zegt die tegen die fokker: we denken er even over na en dan in de auto ja leuk waren ze he.. mag je morgen weer kijken :\

Na lang zeuren kwam die 2 a 3 weken later met een pup uit dat nest thuis, zegt die ineens bij het avond eten chariss er ligt wat in de auto .. pak jij het even .. gaf die me een riempje met halsband wij helemaal gek natuurlijk!! zat er een pupje achter in de achterbak in een open doos haha :*

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:47

Sommige dingen vind ik wel grappig, maar sommigen vind ik ook wel wat te ver gaan.. ten kosten van andere.. nee dat is niet mijn gevoel voor humor.

Sorry voor wie dit persoonlijk opneemt, dit is niet zo bedoeld.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:50

prii_boy schreef:
Sommige dingen vind ik wel grappig, maar sommigen vind ik ook wel wat te ver gaan.. ten kosten van andere.. nee dat is niet mijn gevoel voor humor.

Sorry voor wie dit persoonlijk opneemt, dit is niet zo bedoeld.

ik kan het niet anders als met je eens zijn :)
humor moet leuk zijn voor iedereen en niet ten kosten van andere :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:51

Midden op de markt @ zwolle gaan lopen huppelen. :\
stond ik dus even mooi voorschut.
vader: <<)
ik: :oo
mensen om ons heen: :roll: & _O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:52

Zolang de anderen er ook om kunnen lachen.. :D En tot nu toe is dat vaak wel het geval.

Mijn vader haalt niks uit als hij weet dat mensen er écht niet om kunnen lachen gelukkig..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:54

er zijn een aantal dingen waar ik echt niet om kan lachen en die voor mij verreweg van grappig zijn hoor ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:56

Achja, ieder zijn humor toch :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:57

Mri schreef:
er zijn een aantal dingen waar ik echt niet om kan lachen en die voor mij verreweg van grappig zijn hoor ;)

zoals?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:57

meest geniale actie ooit (niet van mijn vader maar van een maat van hem)

met carnaval bleven een aantal mensen in het buurthuis slapen omdat ze anders zo ver moesten reizen...
allemaal luchtbedje mee, opgeblazen, bed ogpemaakt, spulletjes uitgestald...
so far so good...
's avonds had de maat van mijn vader de stekker (elektronisch luchtbed) door geknipt en er vervolgens netjes alle spulletjes om het te maken netjes naast de stekker neer gelegd...
echter, had een ander dus ditzelfde idee, en die viste vervolgens naast het net, dus besloot al die spulletjes dan ook maar te verstoppen met een keurige "schat"kaart er bij :+
dus 's nachts, na het feest komt in eens die vrouw het lokaal in gestormd...
zij: willem... ons bed is leeg...
hij: dan pomp je hem toch weer op
zij: (met de stekker zwaaiend in haar hand) ja maar hoe dan :') _O-

we hebben zo hard gelachen :))
uiteindelijk heeft iedereen mee geholpen met zoeken (met behulp van de schatkaart) en hebben de mannen het stekkertje weer gemaakt :))
was nog gezellig ook :+

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:03

Ojajoh schreef:
Mri schreef:

zoals?

Zoals deze, heb ze er vluchtig tussen uit gevist.

Miryamk schreef:
De laatste keer bij een ziekenhuisbezoek ging ie ook aardig los in de wachtkamer.
Zei toen er een hele dikke vrouw binnenkwam dat ze eerst een muur moesten afbreken omdat ze anders niet op de foto kon.. := en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Toen kwam er een groep moslims binnen en riep ie: Ach wat zielig die zijn Turkije kwijt!

JunkDeLuxe schreef:
Stiefpa:
- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem _O-* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he! :D" Heeft ze niet gedaan hoor _O-

- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam. Als begeleider had ik het niet slechter kunnen treffen, hij zat de hele tijd met z'n blote kont tegen de raam naar voorbijgangers te flashen. Ma schrok zich een bult, toen ze de eerste keer met me mee reed _/-\o_

Dreamy schreef:
Mijn vader is ook grappig :')
Verder stuurde hij mij naar een vrouw in een rolstoel toe om te vragen of zij echt te moe was om te lopen :')
Of naar een chagrijnige man (die daarna niet meer zo chagrijnig keek :') ) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.

DIT gaat dus ten kosten van anderen! Helemaal over die vrouw in de rolstoel.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:03

En daarbij, als ik een grapje maakt dan gaat dat NIET! Tenkoste van anderen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:04

prii_boy schreef:
Ojajoh schreef:
zoals?

Zoals deze, heb ze er vluchtig tussen uit gevist.

Miryamk schreef:
De laatste keer bij een ziekenhuisbezoek ging ie ook aardig los in de wachtkamer.
Zei toen er een hele dikke vrouw binnenkwam dat ze eerst een muur moesten afbreken omdat ze anders niet op de foto kon.. := en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Toen kwam er een groep moslims binnen en riep ie: Ach wat zielig die zijn Turkije kwijt!

JunkDeLuxe schreef:
Stiefpa:
- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem _O-* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he! :D" Heeft ze niet gedaan hoor _O-

- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam. Als begeleider had ik het niet slechter kunnen treffen, hij zat de hele tijd met z'n blote kont tegen de raam naar voorbijgangers te flashen. Ma schrok zich een bult, toen ze de eerste keer met me mee reed _/-\o_

Dreamy schreef:
Mijn vader is ook grappig :')
Verder stuurde hij mij naar een vrouw in een rolstoel toe om te vragen of zij echt te moe was om te lopen :')
Of naar een chagrijnige man (die daarna niet meer zo chagrijnig keek :') ) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.

DIT gaat dus ten kosten van anderen! Helemaal over die vrouw in de rolstoel.

inderdaad, ik had net dit rijtje.
En dan heb ik die van de vrouw in de rolstoel er nog niet eens bij zitten

JunkDeLuxe schreef:
Oja, héél lollige ouders hierzo! Zowel pa als stiefpa :+

Stiefpa:
- in de Colruyt, gezellig winkelen ;) Lopen we voorbij een piramide gemaakt van keukenrol, gooit ie m'n moeder er bovenop. Nou, zie maar dat je er af geraak hoor :D En dan vrolijk verder lopen, terwijl mams ligt te spartelen tussen de keukenrol _O-
dit is het slopen van andermans dingen
Citaat:
ik mag hopen dat hij het ook opgeruimd heeft!

Citaat:
- verder tackelt hij me dagelijks, duwt ie me in de bosjes, trekt ie aan m'n haar...
en hij kickt er op om mijn facebook te spammen: 'dikke tr*t, jij kan niet paardrijden, ...'

Vind ik eerder beledigend en vernederend

Citaat:
- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam.

Heerlijk verantwoord, Lang leve artikel 5 van de wegenverkeerswet :x

Citaat:
Hij spreekt haar ook gewoon altijd aan met dikzak of dikke tr*t

tja....

Citaat:
Nou, dan neemt ie gewoon een teaser en gaat daarmee voor de deur staan dreigen :+

Goddank zijn die dingen verboden

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 15:06

Sommige dingen vallen inderdaad niet onder mijn humor nee.. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:07

Mijn vader vindt het vooral hilarisch om telefonische verkopers zo laaaanannnnnnnggggg mogelijk aan de telefoon te houden :D Hij is er echt geniaal goed in om ze echt de meest domme dingen te vragen en woorden te verdaaien enzo :D Echt hilarisch. Had 'ie weer eens zo'n verkoper aan de telefoon, telefoon op de speaker zodat wij konden meegenieten. En wij daar maar wanhopig proberen onze lach in te houden :D

Ook hilarisch: we kregen nogal vaak telefoontjes die eigenlijk bedoeld waren voor een garagebedrijf met ongeveer hetzelfde telefoonnummer als het onze. Klanten vroegen dan wanneer hun auto gereed was en wat de reparatiekosten zouden bedragen enzo. In de meeste gevallen luisterden ze ook niet echt of ze wel de juiste persoon aan de lijn hadden, wat mijn vader dan de gelegenheid gaf ze ont-zet-tend in de maling te nemen.

- Goedemorgen, (naam)
- Ja goedemorgen, u spreekt met (naam), ik bel even over mijn (automerk/type). Ik vroeg me af wanneer ik deze kan komen ophalen?
- Oh die grijze toch? Nou mevrouw... Gaat u maar eens rustig zitten
- Hoezo?
- Nou mevrouw, het zit zo, onze monteur is helaas tijdens een testrit tegen een lantaarnpaal gereden en de herstelwerkzaamheden gaan nog wel even duren ben ik bang.

En meer van dat soort situaties... Klanten van die garage wijsmaken dat de reparatiekosten 500 gulden/euro duurder uitvielen dan verwacht, onderdelen die helaas nog steeds niet binnen waren, auto verwisseld en helaas meegegeven aan de verkeerde klant en meer van dat soort geintjes.... Manmanman wat hebben wij gelachen, en wat zal die garage een boel boze klanten op de stoep hebben gehad :D :o

Best erg eigenlijk.....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:07

dat zijn inderdaad de dingen die ik ook niet leuk vind :n
of dat een van die vaders? stiefvaders? ook zijn moeder en de moeder van zijn vrouw uitscheld voor dikke trut etc...
vind ik gewoon weg vernederend en zelfs onbeschoft :o

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:08

@Mri blij dat je er net zo over denkt en ik zeker niet de enigste ben.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:08

Die vrouw in die rolstoel (was al een wat oudere vrouw) kon er gelukkig wel om lachen en legde me uit dat ze iets aan haar benen had.
Haar reactie was iig gelukkig 'goed'.
Vond hem ook wel grof van m'n pa, weet ook niet zeker of hij me ernaartoe had gestuurd om te vragen of dat hij die opmerking naar mij maakte en ik het zelf ging vragen :+ Maar volgensmij was het wel dat eerste.
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 06-02-12 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:09

Sjonge jonge ander heb je overal ff wat op te zeiken? :=
wat zul je dan een saai leven hebben zeg :oo

Mijn vader is ook een grote kloot :+
-gaat rustig in alleen een thermo ondergoed naar de buurman staan zwaaien
-zegt bij de Yankee doodle tegen mij dat hij het personeel gezegd heeft dat ik jarig ben. Zat haast onder tafel van schaamte :')
-rent in eens keihard het restaurant uit. En roept heel hard ''kom snel! ik heb niet betaald'' :))
-Als m'n moeder bij de mac aan hem vraagt wat hij wil eten steevast ''mac braadworst'' zeggen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:09

Nouks schreef:
Mijn vader vindt het vooral hilarisch om telefonische verkopers zo laaaanannnnnnnggggg mogelijk aan de telefoon te houden :D Hij is er echt geniaal goed in om ze echt de meest domme dingen te vragen en woorden te verdaaien enzo :D Echt hilarisch. Had 'ie weer eens zo'n verkoper aan de telefoon, telefoon op de speaker zodat wij konden meegenieten. En wij daar maar wanhopig proberen onze lach in te houden :D

Ook hilarisch: we kregen nogal vaak telefoontjes die eigenlijk bedoeld waren voor een garagebedrijf met ongeveer hetzelfde telefoonnummer als het onze. Klanten vroegen dan wanneer hun auto gereed was en wat de reparatiekosten zouden bedragen enzo. In de meeste gevallen luisterden ze ook niet echt of ze wel de juiste persoon aan de lijn hadden, wat mijn vader dan de gelegenheid gaf ze ont-zet-tend in de maling te nemen.

- Goedemorgen, (naam)
- Ja goedemorgen, u spreekt met (naam), ik bel even over mijn (automerk/type). Ik vroeg me af wanneer ik deze kan komen ophalen?
- Oh die grijze toch? Nou mevrouw... Gaat u maar eens rustig zitten
- Hoezo?
- Nou mevrouw, het zit zo, onze monteur is helaas tijdens een testrit tegen een lantaarnpaal gereden en de herstelwerkzaamheden gaan nog wel even duren ben ik bang.

En meer van dat soort situaties... Klanten van die garage wijsmaken dat de reparatiekosten 500 gulden/euro duurder uitvielen dan verwacht, onderdelen die helaas nog steeds niet binnen waren, auto verwisseld en helaas meegegeven aan de verkeerde klant en meer van dat soort geintjes.... Manmanman wat hebben wij gelachen, en wat zal die garage een boel boze klanten op de stoep hebben gehad :D :o

Best erg eigenlijk.....

het bedrijf had wel failliet kunnen gaan door dit soort geintjes van derden :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:10

idd :=