Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prii_boy schreef:Sommige dingen vind ik wel grappig, maar sommigen vind ik ook wel wat te ver gaan.. ten kosten van andere.. nee dat is niet mijn gevoel voor humor.
Sorry voor wie dit persoonlijk opneemt, dit is niet zo bedoeld.
Ojajoh schreef:Mri schreef:er zijn een aantal dingen waar ik echt niet om kan lachen en die voor mij verreweg van grappig zijn hoor
zoals?
Miryamk schreef:De laatste keer bij een ziekenhuisbezoek ging ie ook aardig los in de wachtkamer.
Zei toen er een hele dikke vrouw binnenkwam dat ze eerst een muur moesten afbreken omdat ze anders niet op de foto kon..en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Toen kwam er een groep moslims binnen en riep ie: Ach wat zielig die zijn Turkije kwijt!
JunkDeLuxe schreef:Stiefpa:
- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he!
" Heeft ze niet gedaan hoor
![]()
- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam. Als begeleider had ik het niet slechter kunnen treffen, hij zat de hele tijd met z'n blote kont tegen de raam naar voorbijgangers te flashen. Ma schrok zich een bult, toen ze de eerste keer met me mee reed
Dreamy schreef:Mijn vader is ook grappig
Verder stuurde hij mij naar een vrouw in een rolstoel toe om te vragen of zij echt te moe was om te lopen
Of naar een chagrijnige man (die daarna niet meer zo chagrijnig keek) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.
prii_boy schreef:Ojajoh schreef:zoals?
Zoals deze, heb ze er vluchtig tussen uit gevist.Miryamk schreef:De laatste keer bij een ziekenhuisbezoek ging ie ook aardig los in de wachtkamer.
Zei toen er een hele dikke vrouw binnenkwam dat ze eerst een muur moesten afbreken omdat ze anders niet op de foto kon..en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Toen kwam er een groep moslims binnen en riep ie: Ach wat zielig die zijn Turkije kwijt!JunkDeLuxe schreef:Stiefpa:
- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he!
![]()
- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam. Als begeleider had ik het niet slechter kunnen treffen, hij zat de hele tijd met z'n blote kont tegen de raam naar voorbijgangers te flashen. Ma schrok zich een bult, toen ze de eerste keer met me mee reedDreamy schreef:Mijn vader is ook grappig
Verder stuurde hij mij naar een vrouw in een rolstoel toe om te vragen of zij echt te moe was om te lopen
Of naar een chagrijnige man (die daarna niet meer zo chagrijnig keek) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.
DIT gaat dus ten kosten van anderen! Helemaal over die vrouw in de rolstoel.
JunkDeLuxe schreef:dit is het slopen van andermans dingenOja, héél lollige ouders hierzo! Zowel pa als stiefpa![]()
Stiefpa:
- in de Colruyt, gezellig winkelenLopen we voorbij een piramide gemaakt van keukenrol, gooit ie m'n moeder er bovenop. Nou, zie maar dat je er af geraak hoor
En dan vrolijk verder lopen, terwijl mams ligt te spartelen tussen de keukenrol
ik mag hopen dat hij het ook opgeruimd heeft!Citaat:- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he!
Citaat:- verder tackelt hij me dagelijks, duwt ie me in de bosjes, trekt ie aan m'n haar...
en hij kickt er op om mijn facebook te spammen: 'dikke tr*t, jij kan niet paardrijden, ...'
Citaat:- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam.
Citaat:Hij spreekt haar ook gewoon altijd aan met dikzak of dikke tr*t
Citaat:Nou, dan neemt ie gewoon een teaser en gaat daarmee voor de deur staan dreigen
Nouks schreef:Mijn vader vindt het vooral hilarisch om telefonische verkopers zo laaaanannnnnnnggggg mogelijk aan de telefoon te houdenHij is er echt geniaal goed in om ze echt de meest domme dingen te vragen en woorden te verdaaien enzo
Echt hilarisch. Had 'ie weer eens zo'n verkoper aan de telefoon, telefoon op de speaker zodat wij konden meegenieten. En wij daar maar wanhopig proberen onze lach in te houden
Ook hilarisch: we kregen nogal vaak telefoontjes die eigenlijk bedoeld waren voor een garagebedrijf met ongeveer hetzelfde telefoonnummer als het onze. Klanten vroegen dan wanneer hun auto gereed was en wat de reparatiekosten zouden bedragen enzo. In de meeste gevallen luisterden ze ook niet echt of ze wel de juiste persoon aan de lijn hadden, wat mijn vader dan de gelegenheid gaf ze ont-zet-tend in de maling te nemen.
- Goedemorgen, (naam)
- Ja goedemorgen, u spreekt met (naam), ik bel even over mijn (automerk/type). Ik vroeg me af wanneer ik deze kan komen ophalen?
- Oh die grijze toch? Nou mevrouw... Gaat u maar eens rustig zitten
- Hoezo?
- Nou mevrouw, het zit zo, onze monteur is helaas tijdens een testrit tegen een lantaarnpaal gereden en de herstelwerkzaamheden gaan nog wel even duren ben ik bang.
En meer van dat soort situaties... Klanten van die garage wijsmaken dat de reparatiekosten 500 gulden/euro duurder uitvielen dan verwacht, onderdelen die helaas nog steeds niet binnen waren, auto verwisseld en helaas meegegeven aan de verkeerde klant en meer van dat soort geintjes.... Manmanman wat hebben wij gelachen, en wat zal die garage een boel boze klanten op de stoep hebben gehad![]()
Best erg eigenlijk.....