Zelf vind ik het heel lekker, maar mijn maag/darmen ed. kunnen het echt niet hebben. Ik hou het altijd maar op een ijsje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De Amerikaanse McDonalds stopt met het gebruik van het zogenaamde pink slime in hun vlees. Pink slime is vleesafval dat in ammonia wordt gedoopt om de bacteriën te doden en vervolgens weer wordt bewerkt zodat het ook eetbaar wordt.
Het verwerkte vlees is goedgekeurd door de Amerikaanse autoriteiten en hamburgers mogen voor vijftien procent uit dit bewerkte slachtafval bestaan. Pink slime ligt ondanks dat onder vuur en steeds meer klanten zijn op de hoogte van de bereidingswijze. Zeker sinds Jamie Olivier het uitlegde in zijn televisieshow.
Nicolletje schreef:http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... pink-slimeCitaat:De Amerikaanse McDonalds stopt met het gebruik van het zogenaamde pink slime in hun vlees. Pink slime is vleesafval dat in ammonia wordt gedoopt om de bacteriën te doden en vervolgens weer wordt bewerkt zodat het ook eetbaar wordt.
Het verwerkte vlees is goedgekeurd door de Amerikaanse autoriteiten en hamburgers mogen voor vijftien procent uit dit bewerkte slachtafval bestaan. Pink slime ligt ondanks dat onder vuur en steeds meer klanten zijn op de hoogte van de bereidingswijze. Zeker sinds Jamie Olivier het uitlegde in zijn televisieshow.
Ooit gezien hoe mandarijntjes in sap zo zacht worden?