Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:37

Astridhorse schreef:
chipieke schreef:
Ik heb niks te bekennen... Als ik iets gedaan heb wat niet mag zie je dat zoooo hard aan mijn gezicht :D

Bij mij ook!
Zelfs als ik iets echt niet gedaan heb trek ik nog zo'n gezicht dat niemand me gelooft.. niet leuk..
En dat ik in 5/6 vwo veel spijbelde was geen geheim, en zelfs ondanks dat ik het zei hoefde ik nooit na te komen _/-\o_
De stiekemerds wel hahaha.
Daarom ben ik maar eerlijk gebleven!

Oh wacht, ik heb een keer een geit vermoord.. dat werd toen later op de kinderboerderij gezegd, dat hij dood was gegaan door kastanjes... maar hij vond ze zo lekker..

U heeft wat? :')

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:41

Oeh ik heb nog wel wat te bekennen...

Mijn vader was op vakantie (woon alleen met hem) en ik bleef die zomer alleen thuis. Hij zn hart vasthouden natuurlijk haha. Maar voor die zomer hadden we verbouwd, nieuwe vloer en alles lag erin. Papalief was nog geen dag weg en ik liet een potje knalroze nagellak op de vloer vallen... oeps.
Nou ik heb liggen schrobben dat wil je niet weten!! Ik kreeg het er neit uit, heb echt ALLE keuken/poets/huistuinmiddeltjes gebruikt maar niets werkte!!
Toen pap thuis kwam heb ik de hond de schuld gegeven:P dat zij het had omgezwiept met dr staart. Hahaha ohhh wat slecht!

Donkerblauw

Oh ja, absentiebriefjes vervalsen of onvoldoendes aftekenen door de handtekening te vervalsen heb ik ook wel eens gedaan ja. :D

En verder samen met m'n broertje tijdens verplichte familiediners in verschillende restaurants bij alle tafeltjes de doppen van de zoutvaatjes losdraaien, zodat als iemand wat zout op z'n eten wilde, de inhoud van het hele potje zout op hun eten terecht kwam. Daar hebben we toen mijn irritante neefje de schuld van gegeven. O:)
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 02-02-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniesRos

Ik beken dat ik wel eens zei, nee ik mag vandaag thuis blijven van school en me dus zelf ziek melde de volgende dag ...
Ik beken, als het koekjes pak leeg is ik hem leeg terug leg in de kast en zeggen zo dat heb ik echt niet gedaan hoor ik eet niet als enige koekjes....
Ik beken, dat binnen een week de hele energy tray leeg was nee mam ik drink er maar 1 op een dag....
Ik beken, dat ik wel is verzon dat ik nieuwe dekjes nodig had want deze waren te dun voor onder me zadel... maar ik wou gewoon nieuwe hebben.

En toen ik nog op school zat, sorry menneer maar me scooter deed het niet daarom ben ik te laat...

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:43

Oh en nog eentje! Ik bekend dat ik WEL aan het smsen was onder het auto rijden....... gevolg ik knalde tegen een stoeprand/wegrand aan (met 80km p/u) en mn hele band/wiel/velg was naar de klote. Ik loog dat ik moest uitwijken voor een dier :P

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:44

Ik beken..

Dat ik vroeger als ik op de trap moest omdat ik m'n eten niet op at, de doperwtjes in een kabelgat propte..

Sjors

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:46

ow ik beken ook nog dat ik mijn hele mond vol eten propde, en dan naar de WC ging en het daar uitspugde of hetzelfde met hoestdrank :')

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:46

Uhm, ik beken dat ik jaren geleden samen met een vriendin een kauwgompje in het haar van een buurmeisje heb gedaan tijdens het spelen van zakdoekje leggen. We vonden het toen al zo vreemd dat er kauwgom in het gras zat? :+

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:49

hahahha wat een geweldige verhalen :P en de pil van je moeder verstoppen voor een broertje of zusje hahaha prachtig!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:55

Geniaal grappige dingen komen hier voorbij.. :')
Als wij vroegah ons eten niet opaten moesten we de schuur in en het daar opeten.. Ik stopte het dan altijd in de kranten. Mijn broer voerde het aan de honden.
Ik beken dat ik nog wel regelmatig mijn vroegere hernia misbruik om ergens eerder weg te kunnen.. O:)
'ik heb zo'n pijn in m'n rug.. Ik moet echt wat eerder weg..'

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:57

Ohja, ik ging vroeger ook altijd de plantenbakken uitgraven toen m'n moeder m'n broertje aan de borst aan 't voeden was (ja ik heb 1 broertje, alleen ik was zelf anderhalf toen hij een baby was). Dus iedere keer moest m'n moeder m'n broertje wegleggen (waarop die begon te janken) om mij bij m'n kladde te grijpen.

Ik beken dat ik tegen m'n moeder zei dat toen ze zei van 'ik zie er van voren ook niet meer goed uit' (ze heeft maar 1 borst door kanker en nog een groot litteken op haar buik van andere operatie) ik zei 'alsof je er van achter zo mooi uit ziet'.

ook beken ik dat toen we 't hadden over wie er nu 't eerste vreemd zou gaan m'n vader of m'n moeder? Toen zei ik heel stellig, dat m'n vader 't eerste vreemd zou gaan, nou een seconde was m'n moeder heel even blij...... tot de zin 'want wie wil er nu seks met m'n moeder? '

Ook heb ik bij mijn pony tot aan de staartwortel bijna de staart afgeknipt.

En ik beken (maar dat is ook bekend hier thuis) dat ik toen ik bij de kinderopvang zat en we tussen de middag een dutje moesten doen, ik overal uit m'n poepluier poep op alle bedjes heb zitten smeren (incl mijne)..... behalve die van m'n broertje. :D

ook speelde ik vroeger achtbaantje met m'n hamster en in die plastic bal gaf ik geregeld een flinke draai (terwijl de hamster er in zat) Best wel erg eigenlijk..... :=

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:59

Ik beken enkel dat ik nooit een boek heb gelezen in mijn schooltijd, maar me altijd baseerde op recensies (beetje flauwe bekentenis)
en dat er verder af en toe muntstukken uit mama's partefeuille verdwenen O:)
en heb ook de vervelende gewoonte om altijd wel een klein spiekbriefje mee te nemen naar een examen, ookal hoef ik die nooit te gebruiken :+

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:59

Dat ik een keer met ruw spelen de plant heb omgegooid waardoor de dure pot waarin de plant zat brak, en niet mijn konijn die op dat moment buiten z'n kooi mocht spelen en daardoor ruw door m'n moeder terug zijn hok in gezet werd :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:01

Ik beken ook nog dat ik nooit bekend heb dat ik een jongen een gat in zijn hoofd heb geslagen met een stok. :oo O:)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:02

Ik beken dat ik degene ben geweest die mijn vriendinnen op stookte om dingen te doen op school die niet door de beugel konden

Zoals bv poepzakken laten neerleggen en door hun in de kantine als iedereen lekker zn boterham zat te eten
waardoor heel de kantine plus gang vergeven was van een rotteeieren lucht.

En dat ik ze heb aangespoord om jeuk poeder bij de jonges in hun nek te gooien

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:03

Oja !
Ik beken ook altijd, met het ontbijten voor dat ik naar de bassischool nog moest deed ik net alsof ik me brood haad opgegeten, met een volle mond liep ik naar de keuken toe en toen propte ik het altijd in eenpapiertje en dan stopte ik dat helemaal onderin de prullenbak...
Tot me moeder een doorzichtige vuilniszak erin had gedaan en ik de hele onderkant vol had lopen proppen met allemaal propjes toen ging ze maar is kijken wat dat allemaal was ze vond het zo raar. hahahah oeps!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:11

Ik beken na het gymen mijn handdoek wel eens nat te maken zodat het net leek of ik gedouched had.
Of de engelse boeken niet gelezen te hebben, slechts de samenvattingen.

Verder was ik heeeeel lief vroeger...

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:14

ik beken dat mijn neefje en ik op dinsdag de les uit gezet moesten worden
zodat we lekker naar de snackbar konden..

en ik op woensdag nooit op mn stage aankwam omdat ik dan langs de manege reed.
en voor 1 uur lekker kon rijden omdat daarna de basisschool uit kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:54

Ik beken dat ik in de 2e/3e (?VMBO) mijn tafeltje ooit eens heb omgelegd en tegen onze mentor heb gezegd dat een klasgenootje hem had omgegooid (ik ergerde me rot aan die jongen, en naar mij wou hij niet luisteren..)., waarop de jongen uit de gymles werd gehaald en mijn tafel weer overeind moest zetten en zijn excuses moest aanbieden voordat hij weer naar de gym mocht. Jongen zelf wist natuurlijk van niets, maar wou heel graag gymen dus deed braaf wat hem gevraagd werd haha!

Daarna bleef de jongen braaf uit mijn buurt met zijn irritante gedrag!

Ik heb het hem overigens jaren later verteld, en de docent wist het gelijk al.. (Toen de jongen weer weg was was het eerste wat mn mentor zei ''je had zelf je tafel omgelegd he?'' wat ik eerlijk beantwoorde.. ;) )

Irritant bedoel ik mee met propjes en andere dingen door de klas gooien, of hardhandig stoeien met andere klasgenootjes waardoor geen enkele tafel/ stoel nog veilig was, dat soort dingen, altijd als de leraar weg was e.d..

Nja, spijbelen ga ik niet eens over beginnen.. Ik bedoel, wie heeft dat nou nooit gedaan? :P

Ik heb ook niet geheel zonder reden (al was het wel een vreselijk stomme reden..) ooit een straatverbod gekregen, al kan ik daar nu nog steeds hartelijk om lachen (mijn ouders, en anderen die er bij waren ook trouwens)! :D

Ook ik stak fooien die de moeite waard waren in mn eigen zak als het even kon (horeca). Zekers als de fooien voor mij persoonlijk bedoeld waren. Ik ging daarintegen ook nooit mee met personeelsuitjes die van de fooienpot betaald werden, dus ik vond dat ik dat ook wel mocht doen. Fooien die voor het algemeen bedoeld waren deed ik dan weer wel keurig in de pot.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-12 18:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:02

Shanna schreef:
Nja, spijbelen ga ik niet eens over beginnen.. Ik bedoel, wie heeft dat nou nooit gedaan? :P

Ik heb serieus nog nooit gespijbelt, maar dat komt omdat me zus dat ooit gedaan heeft, en zij werd opgebeld en moest terug komen, heeft de rest van de week een vierkant rooster gehad. Daar heb ik dus geen zin in want ik kan me tijd wel beter besteden :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:03

Ook ik heb nooit gespijbeld, school belde namelijk vrij vlot op als lessen werden gemist := en dan mocht je een week fijn papierprikken voor schooltijd in de pauze en na schooltijd :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:14

Ik beken dat ik een handarbeidwerkstuk wat nog niet af was voor de hond neergelegd heb, en zij lekker haar tanden erin gezet heeft. Ding was te stuk en tijd te kort om opnieuw te beginnen.
Ik beken dat handarbeidwerkstukken regelmatig door mn moeder gemaakt werden (dus ze is medeplichtig)
Ik beken dat ik van mijn oudere zus geleerd heb dat je eten prima door het toilet kan spoelen als er niet opgelet wordt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:16

Ik ben eigenlijk atlijd gewoon eerlijk.. Als ik niet naar school wilde ging ik gewoon niet, klaar. Heb je geen huiswerk? Jawel, maar dat doe ik niet. Of op je mondeling Nederlands zonder schaamte zeggen dat de site waar je al je leerwerk vanaf moest halen nog nooit bekeken hebt. Kreeg nooit straf op school, denk dat ze me een hopeloos geval vonden :')

Enige dat ik weleens gelogen heb en meerder keren is dat ik een hele dag naar school moest voor 2 uurtjes met heel veel tussenuren ofzo, had dat op die school wel zeer regelmatig, maar ik maakte daar gewoon nog heel wat vaker van :Y) & voor die 2 uurtje naar school gaan.. Nee, dat was de moeite niet.

Oh, ik en school.. Verder haalde ik niet echt veel uit :n
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 02-02-12 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:17

Ik beken O:)

Dat ik niet echt altijd ongesteld, doorgelekt was, of diarree had. En thuis maandverband of diarree-remmers moest halen O:) Als ik toevallig net een AK-toets had ofzo O:) ... Dat waren de enige smoezen die werkte bij mijn coördinator, hij vroeg dan ook nooit door enzo O:) .
:') .
Ik weet niet wat die vent van mij gedacht moet hebben. Die kop ook altijd ' Uuh, Renske. Zal ik bij ' reden van afwezigheid' maar ' bijzondere omstandigheden' opschrijven dan '
Mwehehe _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:19

O ja, mijn vader heeft de thuisopdrachten van handenarbeid voornamelijk gemaakt :P ik was er slecht in, vond het een compleet zinloos vak en pa vond het wel leuk en was trots als ik er een 8 op kreeg ehh hij kreeg er een 8 op hahaha :D