Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Heb me nooit zo gerealiseerd dat mensen zo anders tegen 'ons' aankijken. Ik vind het niet meer dan normaal om geen broertjes of zusjes te hebben. Ik durf ook niet te zeggen of ik er een beter persoon van zou zijn geworden. Ieder mens heeft zijn min- en pluspunten, met of onder broertjes of zusjes. Dat ligt aan de persoon zelf of aan zijn opvoeding en imo niet aan het gebrek of overdaad aan broertjes of zusjes.
Yontheke schreef:Tellie schreef:Heb me nooit zo gerealiseerd dat mensen zo anders tegen 'ons' aankijken. Ik vind het niet meer dan normaal om geen broertjes of zusjes te hebben. Ik durf ook niet te zeggen of ik er een beter persoon van zou zijn geworden. Ieder mens heeft zijn min- en pluspunten, met of onder broertjes of zusjes. Dat ligt aan de persoon zelf of aan zijn opvoeding en imo niet aan het gebrek of overdaad aan broertjes of zusjes.
Hier net hetzelfde!
Joolien schreef:Je merkt vaak wel dat enigst kinderen minder sociale vaardigheden hebben dan kinderen met broers en zussen. Merk wel verschil tussen vriendinnen die enigst kind zijn en niet. Zijn egoistischer