Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:En ze weten niet hoe het kan? Onzin zeg..Er is iemand geweest die de adressen bij elkaar heeft gezocht, en dat is gewoon in opdracht gebeurt, dat gaat een computer niet zelf bedenken.
Als ze overspoelt zijn met telefoontjes, is het niet een enkel adres dat 'verkeerd' is gegaan.
Ha, nou ik ben benieuwd of we er nog een verklaring van horen.
_Mas schreef:UPDATE
Ik heb net met een aardige mevrouw van de klantenservice gesproken en..
Bij de Hoefslag weten ze zelf ook niet hoe het kan!!!![]()
Ze worden overspoeld met telefoontjes uit heel Nederland met de vraag waarom er een Hoefslag is ontvangen. Ze gaan het uitzoeken. Ik heb met de mevrouw afgesproken dat ze nog even een mailtje stuurt wanneer het duidelijk is. We willen natuurlijk wel weten wat er mis is gegaan
_Mas schreef:Ok, daar ben ik niet veel wijzer van geworden..
Het ging zo:
Klantenservice: "Goedemiddag"
Ik: "Goedemiddag, ik heb een vraag. Waarom heb ik en een aantal kennissen van mij vandaag de Hoefslag ontvangen?"
Klantenservice: "Hoe bedoelt u mevrouw?"
Ik: "Zoals ik het zeg, wij zijn geen lid maar hebben wel een Hoefslag ontvangen."
Klantenservice: ".... ehh... dat was een cadeau van de uitgever. Maakt u zich geen zorgen, u hoeft er niet voor te betalen."
Ik: "U aarzelt hoort ik? Ik ben ook niet bang voor eventuele kosten, ik ben gewoon nieuwsgierig!"
Klantenservice: "Wat is uw postcode mevrouw?"
Ik: -heb de postcode van mij en mijn vaders werkadres genoemd-
Klantenservice: "U bent helemaal geen lid van de Hoefslag!"
Ik: "Eh, nee. Dat zei ik al. Daarom bel ik ook, ik wil weten waarom ik hem wel ontvangen heb."
Klantenservice: "Oh, eh.. kan ik u nog ergens anders mee helpen mevrouw?"
Ik: "Eh... nee.... zoals ik zei wil ik gewoon graag weten waarom ik de Hoefslag ontvangen heb. Uit nieuwsgierigheid! Dat mag toch wel?"
Klantenservice: "Nou, dan wens ik u nog een hele fijne dag mevrouw!"
- Verbinding verbroken-
eh, huh?
_Mas schreef:Ok, daar ben ik niet veel wijzer van geworden..
Het ging zo:
Klantenservice: "Goedemiddag"
Ik: "Goedemiddag, ik heb een vraag. Waarom heb ik en een aantal kennissen van mij vandaag de Hoefslag ontvangen?"
Klantenservice: "Hoe bedoelt u mevrouw?"
Ik: "Zoals ik het zeg, wij zijn geen lid maar hebben wel een Hoefslag ontvangen."
Klantenservice: ".... ehh... dat was een cadeau van de uitgever. Maakt u zich geen zorgen, u hoeft er niet voor te betalen."
Ik: "U aarzelt hoort ik? Ik ben ook niet bang voor eventuele kosten, ik ben gewoon nieuwsgierig!"
Klantenservice: "Wat is uw postcode mevrouw?"
Ik: -heb de postcode van mij en mijn vaders werkadres genoemd-
Klantenservice: "U bent helemaal geen lid van de Hoefslag!"
Ik: "Eh, nee. Dat zei ik al. Daarom bel ik ook, ik wil weten waarom ik hem wel ontvangen heb."
Klantenservice: "Oh, eh.. kan ik u nog ergens anders mee helpen mevrouw?"
Ik: "Eh... nee.... zoals ik zei wil ik gewoon graag weten waarom ik de Hoefslag ontvangen heb. Uit nieuwsgierigheid! Dat mag toch wel?"
Klantenservice: "Nou, dan wens ik u nog een hele fijne dag mevrouw!"
- Verbinding verbroken-
eh, huh?