Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:05

Hahaha geweldig dit, ik zal het aan mijn man laten zien dat ik echt niet de enige ben.....hoewel hij er helemaal in mee gaat hoor. Hij vraagt gerust voordat we weggaan of ik Frits ingepakt heb!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:06

geweldig elmo <3 hahahaha.

ik durf het niet hoor me knuffel mee, hij is al zo oud en kwetsbaar. neem dan een andere mee voor het geval ik heimwee krijg.

Zinn

daffodil schreef:
Hahaha geweldig dit, ik zal het aan mijn man laten zien dat ik echt niet de enige ben.....hoewel hij er helemaal in mee gaat hoor. Hij vraagt gerust voordat we weggaan of ik Frits ingepakt heb!

hihi, doet mijn vriend ook 'heb je je knuffel? ik rijd niet terug naar huis hé!' :')
Laatst bijgewerkt door Zinn op 26-01-12 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

charlie_x

Ach wat maakt het uit?
Als jij het leuk vindt, is er toch geen probleem?
En bovendien, het ziet er toch gezellig uit als je een paar knuffels op je bed hebt?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:07

Kuh wordt bij ons niet ingepakt.
Die reist mee op de hoedenplank om een goed uitzicht te hebben, of stoppen we anders in de rugzak, maar dan wel met voorpoten en kop boven de rits om te zien waar we heen gaan.
Bij de douane kijken ze op zich wel vaak vreemd op... We hebben zelfs een paspoort voor Kuh, maar daar wordt niet om gelachen.

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:08

Schuldig! 19 Jaar en nog steeds 2 knuffels die in het hoekje van m'n bed staan opgesteld (beide van m'n geboorte).

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:09

Gelukkig, ik ben niet de enige.. :o
Heb zelf (als 23-jarige) ook een knuffel waar ik al m'n hele leven zeer gehecht aan ben, een knalrood nijlpaard met de naam Floepie Dikzak.
Nu ik samenwoon ligt hij niet meer in bed, maar zit hij op m'n nachtkastje, en hij gaat ook trouw mee op alle vakanties. :D

Haha, daffodil en Nickeltje, geweldige foto's! :D

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:09

Ik ben echt blij met deze reacties!

Boetje moest er ook net aan geloven, hier de eerste foto. Meet boetje het verrote doekje en knuffel eraan:

Afbeelding

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:09

Ahh... Ik ben niet de enige!!!! :D

Ik ben 16 en heb er ook nog een, vanaf mijn geboorte al, een koetje :P

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:10

Ik ben 46 en ook hier staat er eentje op mijn nachtkastje en 2 op de dekenkist. (eentje daarvan is een groot zacht konijn met kleintje compleet met jurkje aan die heeft mijn man gekocht toen ik erg lang in het ziekenhuis lag en mijn echte katten zo vreselijk miste)
In bed heb ik er dan weer niet.
Ook beneden staan er een paar hoor.

daffodil

Re: ik schaam me diep: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:11

Frits slaapt overigens ook niet (meer) in bed hoor, die staat knap te wezen op een kastje!

Oh en ik ben 39.....

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:12

Ik heb ook eentje, Saartje heet ze.. Een roze achtig 'popje'.. Het is niet echt een beertje ofzo, maar meer een roze wezentje.. :))
Mondje en neusje zijn er in de loop der jaren afgevallen en mijn moeder heeft Saartje dus een nieuw mondje en neusje gegeven..
Ik slaap niet met Saartje, maar ze zit in de schommelstoel in de slaapkamer. Mee op vakantie etc. gaat ze niet verder.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:14

Nickeltje schreef:
We hebben zelfs een paspoort voor Kuh, maar daar wordt niet om gelachen.

Oh p-lease, doe foto van z'n paspoort! :D

Heerlijk, ik hou d'r van, geniale foto's!
En vind het trouwens volstrekt normaal om je knuffel mee te nemen op vakantie :j

Ik heb al 29 jaar 'Bijnie' (Robijntje, ja dé Robijntje).
Slaapt ook bij me in bed, alleen bij 18+ activiteiten gaat hij even aan de kant, dat hoeft hij niet te zijn :n Ik denk niet dat hij dat aankan.
Hij is wel eens meegeweest op vakantie, vooral toen ik klein was natuurlijk, tegenwoordig durf ik het niet echt meer. Straks raakt ie kwijt en dat zou echt dramatisch zijn.
Hij is ook al regelmatig bij de plastisch chirurg geweest trouwens, voor een neuscorrectie en oogbehandeling (soort laseren, want hij zag niet zo goed meer, maar bij Robijntjes gaat dat iets anders).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-12 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:14

mijn man is zelfs zo lief om elke keer een nieuwe batterij te kopen voor mijn beertje.
als je die knuffelt dan gaat zn hartje bonken. Dat is nu wel wat aan het slijten, dus hoop dat ie het nog lang blijft doen.. zag net op internet dat die beren gewoon nu zo'n 100 dollar kosten ofzo..

deze heb ik, alleen is ie heel hard geplet..
Afbeelding
hij heet ferdinant.
Toen ik geboren werd heb ik beethoven gekregen, hij heette eerst woef, maar later dus beethoven. Daar ben ik wel heel voorzichtig mee, hij heeft zelfs al een nieuwe neus gekregen.
zal eens kijken of ik een foto kan vinden

Nickeltje

Re: ik schaam me diep: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:15

Kanelly... foto van paspoort. Als ik er vanavond aan denk zal ik hem opzoeken. We bewaren die namelijk bij alle andere reisdocumenten en papierwerk.

spottedponie

De mijne ligt ook trouw naast mn kussen!! Mn vriend vind het helemaal prima :D hij verplaatst m af en toe wel naar het hoofdbord van mijn bed maar hij is altijd in de buurt!!

Anoniem

Ja, logisch Nickeltje :j

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:16

mijne gaat wel mee op vakantie om te slapen (ik heb hem dubbel gekocht op ebay :o moest er iets mee gebeuren heb ik nog een reserve), maar verder komt die ook het huis niet uit ofzo :n ik verplaats hem wel mee naar de zetel om daar mee filmpje te kijken ofzo :D Of als ik een boek lig te lezen, om ondertussen wat in mijn handen te hebben...pure gewoonte van kinds af aan

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:17

Ben benieuwd naar het paspoort!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:18

1 keer was ik Poemog kwijt... schoonmama had dat vieze grijs bruinige ding in de was gegooid :')
Ik deed altijd voorzichtig een handwasje (en hoofd boven water houden, water en sop in je gezicht is niet lekker :+ ) Schoonmama flikkerde em gewoon bij de handdoeken _O-

Vriendlief daarna :? :? heb je een nieuwe ofzo??? deze is roze :?

O:)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:19

Ik heb Bart. Bart heeft altijd bij mij in bed gelegen tot mijn vriend daar kwam liggen. Maar weg is Bart zeker nog niet hoor, hij staat nu boven ons bed :).

Bart mag alleen van mij niet mee op vakantie, veel te bang dat hem wat over komt. Vroeger wel, toen moest Bart echt altijd mee.

Bart heeft ook zijn eigen kleding, een sjaal en 2 broeken. Die broeken heb ik als baby zelf nog aan gehad :).

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:22

Ik ben 26, mijn vriend 31 en we hebben elke avond ruzie over wie met Fiefie mag slapen. :))
Het is toch echt mijn knuffelhondje... >;)

Anoniem

Oh nee, Mri, niet in de wasmachine!! Verschrikkelijk!
*jeugdtrauma's*

Bijnie mag echt niet in was :=

En als ik ergens slaap zonder Bijnie, krijgt hij wel de opdracht om goed op te passen en wordt hij even lekker ingestopt, anders krijgt hij het koud :j

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Ik ook, maar schaam me er allang niet meer voor :D

Ik heb Hond, gekregen toen ik werd geboren en noooooit meer weggegaan. Hij is behuild, geplet, ondergekotst, verloren en gerenoveerd geweest: hij heeft al drie paar nieuwe oren gekregen van mijn moeder, want die oren werden kapot geknuffeld. Ook heeft ie al een paar nieuwe jasjes gekregen. Hij is in zijn leven misschien 5 keer gewassen, dus ik wil niet weten wat ik zie als ik hem ooit onder een microscoop zou leggen :')

Mijn exvriendje was altijd heel jaloers (op een knuffel 8)7 ), maar mijn huidige vriend maakt het niks uit. En ja, ik slaap er nog steeds mee. Heb hem niet meer nodig zoals vroeger (als ik hem dan niet had kon ik simpelweg niet slapen), maar ik voel me er gewoon veilig en geborgen mee. En hij ruikt zo lekker naar mij :=

Zal eens 'vroeger en nu' foto's regelen :j

_Mas

Yess ik ben gewoon lang niet de enige!! Wat een openbaring dit topic haha!

Ik ben 25 en slaap nog steeds met een knuffel. Kan zelfs niet zo goed slapen zonder :o gaat ook nog mee op vakantie e.d.
Het is een vogelbekdier (eigenlijk een eend, maar toen ik 6 was vond ik het een vogelbekdier :+ ). Een keer gewonnen op de kermis en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Hij heet Kwekkie *\o/*
Zal binnenkort eens kijken voor een foto, hij is niet al te lang geleden namelijk te grazen genomen door een puppy ( ;( ) en de laatste reconstruerende operatie moet nog plaatsvinden..