Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Of ben ik dan heel erg hebberig?? Marit schreef:Glossybox; Box met beautyproducten erin, kan verschillen van make-up, tot haarproducten of lichaamsproducten. Van alles wat dus eigenlijk
Beautybox; Box met vooral make-up producten van vaak duurdere merken bekend in Nederland
Truly Yours; Volgens mij vergelijkbaar met de glossybox maar dan met veel buitenlandse merken erbij geloof ik.

Nant schreef:Oke, nouja zolang ik geen geldnood heb kan ik beslissen![]()
Ik kon trouwens op de site niet vinden of het pakketpost was, maar ik ga er wel van uit dat het pakket post is. Word het doordeweeks of in het weekend bezorgd? (mijn buren zijn nlk nogal hebberig) Anders kan ik het op mijn werk laten bezorgen.
Heb nu de 3 maanden aanbieding van Truly Yours en de Glossybox aangevraagd. Twijfel of ik de Beauty er ook bij zal nemen.
Yv_ schreef:Zit er net eens naar de kijken, maar wat leuk zeg!
Zag dat Truly Yours het merk Soley aanbiedt: heb ik afgelopen jaar in IJsland gekocht en ben echt verkocht aan dat merk.. Alleen het is hier in Nederland nogal voor bizarre prijzen te krijgen.
Denk dat ik me eens ga aanmelden voor zo'n cadeaugift voor 3 maanden. Weet iemand of je dat ook gewoon voor jezelf kunt doen?
En weet iemand of je ook zoiets voor mannen hebt?