Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Ja daar had ik even niet zoveel bij stilgestaan. Ik ben een harde, pil erin en gaan, buikkramp of niet. Maar iedereen is anders en kan het anders beleven. Vind het toch jammer.. Wij zijn bv op kerstavond nog afgereden om bij hun dochter haar verjaardag te kunnen zijn, voordat onze eigen visite komt. Dan voelt het gewoon l*llig..
LCharlotte schreef:liesjecryos schreef:Word ze nou ongesteld of heeft ze last van haar suiker zoals Cassidy beschrijft?
Ik snap het nu even niet meer.
Nee ongesteld!! Anders was het uiteraard een ander verhaal
SaBiNa_S schreef:Doubtless schreef:Gefeliciteerd
Maar vind t niet zo aardig dat je dit op internet zet. Als ik dit zou lezen als haar zijnde was ik erg boos geweest dat je dit niet gewoon tegen mij zegt, ipv achter mijn rug om.
Daarbij, van ongesteld zijn/hoofdpijn hebben kunnen mensen echt erg ziek/zwak zijn, lekker makkelijk bekritiseren siert je niet.
dan neemt ze een paracetemol ?
SaBiNa_S schreef:Doubtless schreef:Gefeliciteerd
Maar vind t niet zo aardig dat je dit op internet zet. Als ik dit zou lezen als haar zijnde was ik erg boos geweest dat je dit niet gewoon tegen mij zegt, ipv achter mijn rug om.
Daarbij, van ongesteld zijn/hoofdpijn hebben kunnen mensen echt erg ziek/zwak zijn, lekker makkelijk bekritiseren siert je niet.
dan neemt ze een paracetemol ?
Duke schreef:Het lijkt wel of tegenwoordig mensen snel afhaken. Het is misschien in mijn ogen dan zo, maar het lijkt wel alsof mensen vroeger wat meer moeite deden en wat meer voor elkaar over hadden. Het was gewoon normaal dat je op een uitnodiging van een verjaardag of feestje gewoon ingaat. Tenzij je echt niet kan. Maar tegenwoordig is het allemaal vrijblijvender. We hebben geen zin, dus we bellen of smsen (nog erger) met een rotsmoesje af. (En dit is algemeen, want nogmaals, ik ben het ook roerend eens dat je dit niet per individueel geval zo kan beoordelen, dus die vriendin van TS kan echt last hebben gehad.)
Duke schreef:@Rocamor: ik begrijp je helemaal, maar dan wil je toch juist naar dit soort feestjes en verjaardagen? Zie je de mensen IRL nog eens. Ik heb regelmatig toch echt behoefte aan een beetje persoonlijk contact. Hoewel er bijna geen grotere social media-addict is dan ik.