Oke hou je vast, volgens mij ben ik echt op en top dramaqueen, jammer dat daar geen prijzen mee kunt winnen, want dan had ik er al veel gehad
lekkere koekIk liep gisteren met een paar vriendinnen langs een automaat en ik zei voor de grap; goh wat een lekkere dikke roze koeken, daar heb ik echt zin in!

en op dat moment batste de knoop van mijn blazer af
Stomme schoolOok moest ik gisteren bezig met mijn assesment, maar een bepaalde onderdeel snapte ik echt niet en een vriendin van me die naast me zat ook niet.
Na 10 minuten begreep ik er nog niets van en zei ik ; 'gatver laat ook maar, fiets die hele poedersuiker school heb het echt helemaal gehad'
en net toen ik dacht dat die docent niet in de buurt was, hoorde ik achter me; Pardon?
Uhm hallo lief docentje
En toen zat je vast met je pump..Ik zat lekker met een stel vriendinnen te dansen in TDF (discotheek), zit ik opeens met mijn hak vast in zo'n schoonmaak putje

God wat hebben wij gelachen, de 1 zat aan mijn voet te trekken, de ander aan mijn arm, de ander weer aan dat putje,
heeft ook echt 5 minuten geduurt voordat ik die hak er weer uit had

En iedereen zat me uit te lachen
En toen werd je letterlijk onder gezeken! Ik haalde voor iedereen de jassen op bij tdf, sta ik naast een ander meisje in een andere rij, die keihard stond te lachen. Even later hoorde ik wat
drinken vallen en voelde de spetters op mijn voet of te minste ik dacht dat het drinken was, of eerder ik hoopte het

. Bleek dat dat meisje
wat keihard stond te lachen in haar broek zat te pissen!

En wel op mijn voet !!! Ik was zo verbaasd dat ik niet eens kon reageren, damn ik geloofde
mijn ogen niet! 2 seconden later toen ik het mij besefte ben ik keihard naar mijn vriendinnen gerend half gillend met dit verhaal, dat meisje kon ik ook
niet meer terug vinden helaas, want anders...

Oh echt zo vies, kon wel kosten
draai je om, maak oogcontact .. Oh dit is pas echt genant, maar ik ga hem toch maar met jullie delen

Mijn eerste zoen was niet ehm.. nou ja... het ging allemaal weer echt op z'n lottes (zo heet ik , lotte

)
Het gebeurde allemaal 01-01-11, ik ging weer met een paar vriendinnen naar tdf en op een gegeven moment gingen we even zitten en toen kwamen
er even later 2 jongens bij ons zitten. Nou leuk, gezellig praatje en die ene vroeg of ik met hem wou dansen. Nou ik kon nog geen antwoord geven en
mijn vriendinnen brulden heel charmant in koor dat ik dat wel wou, dus zo kwam het, wij staan daar te dansen, halve klas achter me die ons zaten te begluren
en vriendinnen op een meter afstand die stonden te brullen, ja draai je om , draai je om! Dus ik word knalrood en zeg; donder op jongens, ga weg

Vervolgens draai ik me om, hij moest natuurlijk vet hard lachen, maar het kon nog erger, begonnen die meiden nog doodleuk te brullen; maak oogcontact, maak oogcontact!
Nou ik had het niet meer hoor, hoe genant wil je het hebben

We moesten er later wel om lachen haha, echt te erg voor woorden gewoon

En toen kwam ik er dus later ook nog achter dat mijn halve klas stond toe te kijken, nee heel fijn
Hee mamma! Oh nee toch niet..Ik ging eens met mijn moeder naar de bibliotheek, was een jaar of 10 maar is me nog altijd bij gebleven

Ik had op een gegeven moment een boek gevonden en ik zag mijn moeder verderop staan en rende er naar toe, toen ik naast mijn 'moeder'
stond en heel vrolijk en blij stond te schreeuwen hoe een geweldig boek ik had gevonden, werd me duidelijk dat ik de verkeerde mama voor me had
Geef mij maar een zoete cola!Ik en een stel vriendinnen gingen naar de bioscoop, twilight breaking dawn 1 om precies te zijn

Op een gegeven moment was t pauze en we gingen naar de 'bar' om wat te halen. En ik zeg zo tegen die barvrouw; Ja mag ik een zoete cola?
Die vrouw echt zo, uhm cola is zoet?

Ohw oeeps, ik bedoelde een zoete popcorn

Nou die barvrouw had het niet meer, iedereen stond mij kei hard uit te lachen
Mag ik een mac-chicken kitkat?Ja pas maar op, heb echt wat met de verkeerde dingen zeggen

Ik ging met een vriendin naar de mac donalds om een mac flurry te halen, zeg ik; mag ik een kitkat? Ik bedoel een mac-chicken kitkat! Of nee god hoe heet dat

Die vrouw: Misschien bedoeld u de Macflurry kitkat?
ik: Ja die ja

En weer werd ik uit gelachen
Het zou toch wat wezen dat je pinpasje het niet meer doet...Ja , dat zei ik toen ik met een boktmeeting naar divoza ging en voor meer dan 150 euro aan spullen had gekocht.
Bij de kassa zei ik doodleuk, haha het zou wat zijn dat mijn pasje het nu niet doet, dan sta je goed voor L*l !
En je voelt hem al aan komen, ik wil gaan betalen, doet mijn pinpas het niet

Bleek dat ik over mijn limiet zat , tja, zulke dingen zeg ik dan ook echt nooooit weer

Zo, dat was deel 1, en ja, allemaal waar gebeurt en maak echt iedere dag wel zulke dingen mee, iig als ik uitga of naar de stad ga, sowieso gebeurt er
dan altijd wel iets genants bij mij