wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:36

Ik ben ook zo'n kluns :')

Onderweg naar de wc in een chique restaurant is m'n maandverband (felgroene verpakking, dat kon natuurlijk weer niet anders..) eens uit m'n broekzak gevallen. De ober kwam netjes naar me toe 'ehh juffrouw, u heeft iets laten vallen geloof ik' :o

en verder slaag ik er steeds in om mezelf belachelijk te maken bij iedere knappe potentiële crush die ik tegenkom. Eentje die het altijd goed doet bij mij is één of andere belachelijke verspreking waardoor m'n goeie eerste indruk volledig verpest is en ik het helemaal kan vergeten met desbetreffende jongen _O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:41

haha verspreken is echt gênant.
Bij de macdonalds.
mag ik een eh.. eh eh ehhhh mac c eh chicken ding, hoe noemde je dat? *vriendin schiet te hulp* mac chicken xD

En toen ik aan tafel at van men mac chicken zweerde ik nooit meer iets te bestellen.

MarlindeRooz

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:42

Ik was vanavond op de radio (3fm)
naar aanleiding van een sms,
en je raad het al.. ik klapte dicht. _O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:43

hahaa dat lijkt me eng!
*telefoon gaat*

ja met huplepup, u bent op de radio!!

eh.........

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:43

Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:43

antje_vip schreef:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

_/-\o_ GE-WEL-DIG _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:44

Movement schreef:
hahaa dat lijkt me eng!
*telefoon gaat*

ja met huplepup, u bent op de radio!!

eh.........

ja zo ging het ongeveer wel. :x

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:44

hahahahahahah omg dat lijkt me pas echt ernstig!!!!!!!! lig stuk hier, zie het helemaal voor me.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:44

Herkenbaar Joycebunny!

Een van de eerste keren dat m'n crush mij van school op kwam halen liep ik keihard tegen een glazen deur, op de eerste date brak ik m'n nek over een afstapje in een donkere bioscoopzaal en een paar dates later viel ik letterlijk van m'n stoel door het lachen. :=

Toenmalige crush is nu alweer 9.5 jaar mijn vriend, en we lachen er nog steeds om. Maar op dat moment is het echt zó vreselijk gênant. :=

Ben trouwens ook wel eens met de hak van m'n schoen in het rooster voor school vast blijven zitten, en toen viel ik zo de gang in, terwijl het hele plein vol met mensen stond.
Kreeg toen bij de diploma-uitreiking ook nog een award (een goud gespoten helm). Ik was volgens de leraren en de conciërges de grootste kluns die ze ooit gezien hadden. :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:47

_Bitje_ schreef:
Oke hou je vast, volgens mij ben ik echt op en top dramaqueen, jammer dat daar geen prijzen mee kunt winnen, want dan had ik er al veel gehad :')

lekkere koek
Ik liep gisteren met een paar vriendinnen langs een automaat en ik zei voor de grap; goh wat een lekkere dikke roze koeken, daar heb ik echt zin in! :9
en op dat moment batste de knoop van mijn blazer af :=

Stomme school
Ook moest ik gisteren bezig met mijn assesment, maar een bepaalde onderdeel snapte ik echt niet en een vriendin van me die naast me zat ook niet.
Na 10 minuten begreep ik er nog niets van en zei ik ; 'gatver laat ook maar, fiets die hele poedersuiker school heb het echt helemaal gehad'
en net toen ik dacht dat die docent niet in de buurt was, hoorde ik achter me; Pardon?
Uhm hallo lief docentje :+

En toen zat je vast met je pump..
Ik zat lekker met een stel vriendinnen te dansen in TDF (discotheek), zit ik opeens met mijn hak vast in zo'n schoonmaak putje :=
God wat hebben wij gelachen, de 1 zat aan mijn voet te trekken, de ander aan mijn arm, de ander weer aan dat putje,
heeft ook echt 5 minuten geduurt voordat ik die hak er weer uit had := En iedereen zat me uit te lachen :')

En toen werd je letterlijk onder gezeken!
Ik haalde voor iedereen de jassen op bij tdf, sta ik naast een ander meisje in een andere rij, die keihard stond te lachen. Even later hoorde ik wat
drinken vallen en voelde de spetters op mijn voet of te minste ik dacht dat het drinken was, of eerder ik hoopte het :') . Bleek dat dat meisje
wat keihard stond te lachen in haar broek zat te pissen! :oo En wel op mijn voet !!! Ik was zo verbaasd dat ik niet eens kon reageren, damn ik geloofde
mijn ogen niet! 2 seconden later toen ik het mij besefte ben ik keihard naar mijn vriendinnen gerend half gillend met dit verhaal, dat meisje kon ik ook
niet meer terug vinden helaas, want anders... ~~}>
Oh echt zo vies, kon wel kosten :o

draai je om, maak oogcontact ..
Oh dit is pas echt genant, maar ik ga hem toch maar met jullie delen _O-
Mijn eerste zoen was niet ehm.. nou ja... het ging allemaal weer echt op z'n lottes (zo heet ik , lotte :+)
Het gebeurde allemaal 01-01-11, ik ging weer met een paar vriendinnen naar tdf en op een gegeven moment gingen we even zitten en toen kwamen
er even later 2 jongens bij ons zitten. Nou leuk, gezellig praatje en die ene vroeg of ik met hem wou dansen. Nou ik kon nog geen antwoord geven en
mijn vriendinnen brulden heel charmant in koor dat ik dat wel wou, dus zo kwam het, wij staan daar te dansen, halve klas achter me die ons zaten te begluren
en vriendinnen op een meter afstand die stonden te brullen, ja draai je om , draai je om! Dus ik word knalrood en zeg; donder op jongens, ga weg :')
Vervolgens draai ik me om, hij moest natuurlijk vet hard lachen, maar het kon nog erger, begonnen die meiden nog doodleuk te brullen; maak oogcontact, maak oogcontact!
Nou ik had het niet meer hoor, hoe genant wil je het hebben := We moesten er later wel om lachen haha, echt te erg voor woorden gewoon :=
En toen kwam ik er dus later ook nog achter dat mijn halve klas stond toe te kijken, nee heel fijn :')

Hee mamma! Oh nee toch niet..
Ik ging eens met mijn moeder naar de bibliotheek, was een jaar of 10 maar is me nog altijd bij gebleven :')
Ik had op een gegeven moment een boek gevonden en ik zag mijn moeder verderop staan en rende er naar toe, toen ik naast mijn 'moeder'
stond en heel vrolijk en blij stond te schreeuwen hoe een geweldig boek ik had gevonden, werd me duidelijk dat ik de verkeerde mama voor me had :')

Geef mij maar een zoete cola!
Ik en een stel vriendinnen gingen naar de bioscoop, twilight breaking dawn 1 om precies te zijn :))
Op een gegeven moment was t pauze en we gingen naar de 'bar' om wat te halen. En ik zeg zo tegen die barvrouw; Ja mag ik een zoete cola?
Die vrouw echt zo, uhm cola is zoet? :')
Ohw oeeps, ik bedoelde een zoete popcorn :')
Nou die barvrouw had het niet meer, iedereen stond mij kei hard uit te lachen _O-

Mag ik een mac-chicken kitkat?
Ja pas maar op, heb echt wat met de verkeerde dingen zeggen :')
Ik ging met een vriendin naar de mac donalds om een mac flurry te halen, zeg ik; mag ik een kitkat? Ik bedoel een mac-chicken kitkat! Of nee god hoe heet dat :')
Die vrouw: Misschien bedoeld u de Macflurry kitkat?
ik: Ja die ja :')
En weer werd ik uit gelachen :o

Het zou toch wat wezen dat je pinpasje het niet meer doet...
Ja , dat zei ik toen ik met een boktmeeting naar divoza ging en voor meer dan 150 euro aan spullen had gekocht.
Bij de kassa zei ik doodleuk, haha het zou wat zijn dat mijn pasje het nu niet doet, dan sta je goed voor L*l !
En je voelt hem al aan komen, ik wil gaan betalen, doet mijn pinpas het niet _O-
Bleek dat ik over mijn limiet zat , tja, zulke dingen zeg ik dan ook echt nooooit weer }>

Zo, dat was deel 1, en ja, allemaal waar gebeurt en maak echt iedere dag wel zulke dingen mee, iig als ik uitga of naar de stad ga, sowieso gebeurt er
dan altijd wel iets genants bij mij :')

:(:) :')

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:50

hahhahahaha wat een verhalen lees ik hier allemaal zeg.

mijn meest gênante moment was ongeveer een maand geleden.
Ik bracht mijn nichtje naar zwemles en had speciaal voor haar een k3 cd opgezet.
op een gegeven moment hadden we zo,n lol in de auto dat ik mee aan het blerren en dansen was op de muziek:')
mijn nichtje was al gestopt met dansen maar ik wilde haar laten lachen dus ging vrolijk door.
we stonden toevallig voor een stoplicht
kijk ik naast me zitten er 2 jonge mannen al handen klappend naast mij in een auto.
echt ik wilde dat ik weg kon rennen wat een genant moment was dat zeg.
mijn nichtje natuurlijk lachen en de hele zeggen ohhhhhh tante wat voorschut :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:51

Fijn dat er lotgenoten zijn! echt zoveel herkenbare dingen hier :')
heb op 3 en 4 maart een zang-optreden bij school. professioneel op een podium met spotlights enzo. ik wéet gewoon dat er wat genants gaat gebeuren _O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:52

haha K3 ken je ook gewoon zo uit je hoofd xD

Optreden, spannend! Misschien moet je het laten filmen xD

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:53

Het wordt gefilmd, en er worden foto's genomen. Dat wordt ehm, fijn :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:54

hahaha okee ben benieuwd!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:58

Heb trouwens ook nog wel een behoorlijk gênante verspreking:

Vriendin en ik gingen op 't winkelcentrum altijd een loempia halen als we een tussenuur hadden.
Op een gegeven moment waren die loempia's een keer uitverkocht, dus we moesten wat anders uitkiezen. Vriendin ging voor een kiprol, en ik voor een lemper. Maar dat vrouwtje wat in dat karretje stond sprak kiprol uit als kiploel. En ja, kiploel klinkt als kipl*l. :+
Vriendin en ik zeiden dus iedere keer voor de gein kipl*l tegen elkaar, als we een loempia wilde gaan halen.. Ging allemaal goed, tót het moment dat de loempia's weer eens op waren..

.. Jullie voelen 'm waarschijnlijk al aankomen..

Ik bestelde dus een kipl*l. Terwijl er allemaal best veel mensen (waaronder ook twee hele leuke jongens) om ons heen stonden.
Vriendin lag te huilen van het lachen zowat óp straat, en die iedereen stond ons echt aan te kijken..

Toen was ik érg graag weggerend of door de grond gezakt. Maar goed, ik moest dus nog wachten op m'n kiprol. En totdat m'n vriendin klaar was met lachen. :=

Hij komt ook iedere keer weer terug op verjaardagen, mijn kiploel verhaal. :+

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:58

_O- geweldig topic dit.. :')
heb ook genoeg mee gemaakt.. alleen kan niet zo 1.2.3 een voorbeeld bedenken.. :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:00

hahaha kiploel xD

Loempia's zijn lekker. :9

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:01

Tijdens de les van een kruk afvallen :') Of op de fiets zitten en heel nodig een boer moeten laten, even rondkijken of er niemand fietste/wandelde/o.i.d en dan een flinke boer laten, en dan staat er iemand de struiken te snoeien :o

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:03

Movement schreef:
hahaha kiploel xD

Loempia's zijn lekker. :9

Durf zelf amper nog een loempia te bestellen na dat hele kiprol-avontuur. :')

Als ik het zo terug lees ben ik blij dat ik niet de enige ben die altijd van de gênante dingen meemaakt. :))

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:04

Hahahaha, ik was heel chaggerijnig, maar ben weer helemaal vrolijk door dit topic!

Ik heb 1x gevraagd om een patatje met friet!
Hele rij achter me, en ik en een vriendin kwamen niet meer bij!

Verder heel vaak mevrouw tegen een lerares gezegd en andersom.
En ook mama tegen een leraar oid.

Ook, toen ik in de brugklas zat, zo'n klein verlegen mini-kindje.
Kwam er een vrachtwagen het terrein op rijden, nou woooh, zo boeiend, niet normaal! :Y)
De hele klas was stil en ik roep ineens; HEE een vrachtwagen.
Ben er 4 jaar lang mee geplaagd!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:07

antje_vip schreef:

Hahah oh briljant deze! :')

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:10

Suzanne1408 schreef:
Ik heb 1x gevraagd om een patatje met friet!

Het duurde toch minstens 5 minuten voordat ik doorhad wat er niet klopt :')

Mijn meest gênante momenten zijn altijd op/onder/tussen een fiets. Ik kan dat blijkbaar helemaal niet en fiets regelmatig tegen auto's, stoepranden, tuinkabouters, noem maar op. Of ik val spontaan door lokale gladheid (zomers vooral). Altijd bezeer ik mijn hoofd, het liefst vlak voor dingen waarbij ik er representatief uit wil/moet zien, waar dan ook op de 1 of andere manier iemand met een fototoestel aanwezig is die ik vervolgens niet kan ontwijken. Sexy :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:10

_Bitje_ schreef:
Ik haalde voor iedereen de jassen op bij tdf, sta ik naast een ander meisje in een andere rij, die keihard stond te lachen. Even later hoorde ik wat drinken vallen en voelde de spetters op mijn voet of te minste ik dacht dat het drinken was, of eerder ik hoopte het . Bleek dat dat meisje wat keihard stond te lachen in haar broek zat te pissen! En wel op mijn voet !!! Ik was zo verbaasd dat ik niet eens kon reageren, damn ik geloofde mijn ogen niet! 2 seconden later toen ik het mij besefte ben ik keihard naar mijn vriendinnen gerend half gillend met dit verhaal, dat meisje kon ik ook niet meer terug vinden helaas, want anders...
Oh echt zo vies, kon wel kosten
Dat vind ik eigenlijk eerder gênant voor dat meisje, iehl zeg..!! :=

Mooi topic, nou ik heb wel veel gênante momenten, wil ze alleen liever niet vereeuwigen op internet aangezien ik probeer ze hardnekkig uit mijn geheugen te verbannen :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:11

hahaha patatje met friet xD Die onthoud ik!

Misschien moet je dan toch maar je fietsbewijs gaan halen _O-