Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luisa schreef:Oh waaaww! Een lotgenoot! Ik heb precies maar dan ook precies het zelfde! Ik ben sinds anderhalf jaar onwijs gelukkig met mijn vent, alleen wil hij dus ook alles betalen! Hij koopt zelfs weleens wat voor mn paard haha, ik vind t super lief van m, maar hij koopt ook bvb kerstkadotjes voor mn hele familie, omdat ik niet veel geld heb omdat alles naar mijn studie gaat, en ook als we naar de bios gaan, of uiteten, of wat dan ook, alles word voor me betaald. Ik voel me er ook vaak ongemakkelijk bij, en moet me ook echt beheersen dat het geen gewoonte word, want ik wil natuurlijk wel zelfstandig zijn/blijven. Ik verras hem tussendoor door lekker te gaan lunchen, bvb bij starbucks, of lekker ergens eten, maar ook altijd als ik heb aanspreek en zeg dat hij zoiezo een deel van zn geld terug krijgt, word ie lichtelijk geirriteerd, dat ik een s een keer niet over geld moet zeuren. Ik ben dol op hem, en hou hem ook zekersteweten
Mixje90 schreef:Vrouwen...... Wat kunnen jullie zeuren....
Rebeccaa schreef:Toch vind ik het lief als je ergens een drankje doet en de jongen betaald.
Maar niet altijd hoor, maar toch de eerste paar keer vind ik het echt getuigen van interesse vanaf de jongen zijn kant! Verder vind ik dat een jongen een echte 'gentle man' is als die mij mezelf echt laat voelen als het liefste/mooiste meisje van de wereld. En dat heeft helemaal niks te maken met dingen betalen voor de ander.
Mixje90 schreef:Rebeccaa schreef:Toch vind ik het lief als je ergens een drankje doet en de jongen betaald.
Maar niet altijd hoor, maar toch de eerste paar keer vind ik het echt getuigen van interesse vanaf de jongen zijn kant! Verder vind ik dat een jongen een echte 'gentle man' is als die mij mezelf echt laat voelen als het liefste/mooiste meisje van de wereld. En dat heeft helemaal niks te maken met dingen betalen voor de ander.
De eerste paar keer wel en daarna niet? Vrouwenlogica is echt ingewikkeld.
En dan na een paar jaar zeggen, vroeger behandelde je me als een prinses en liet je me niet eens betalen xD
Mixje90 schreef:Rebeccaa schreef:Toch vind ik het lief als je ergens een drankje doet en de jongen betaald.
De eerste paar keer wel en daarna niet? Vrouwenlogica is echt ingewikkeld.
En dan na een paar jaar zeggen, vroeger behandelde je me als een prinses en liet je me niet eens betalen xD
vuurneon schreef:Mixje90 schreef:Vrouwen...... Wat kunnen jullie zeuren....
Genetische kwaal haha; ik vind het prima dat mijn vriend het meeste betaald, zit er iemand te piepen over gevoel van eigenwaarde haha, of loverboys
Ben je zelf tevreden met een situatie, is er wel een andere vrouw die daarover wat te zeggen heeftwij zijn complexe wezens
![]()
Ik heb mijn vriend nog nooit gehoord over betalen tegen zijn vrienden. Maar die hebben dan weer gemekker over het lekkerste bier en de mooiste auto
Malakay schreef:Genetische kwaal en wij zijn complexe wezens is voor vele mannen duidelijk maar dat een man die graag voor zijn meisje betaald gelijk vergeleken wordt met een loverboy is voor mij echt japans met een zwaar venus accent