Ik moet nu een keuze maken, maar wat is de goede?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:49

Ik heb niet alles gelezen, maar WAAROM vindt jij dat het hele goede beste vriendinnen waren...? Ben ik gewoon benieuwd naar.

Edit: Ik lees dat ze in vakanties met zn 3en dingen gaan doen.....daar stel jij je geen ??? bij?? Het komt bijna op me over dat je niet aanvoelt dat je 'niet gewenst' bent in het groepje (hoe vervelend ook) maar dat ze het ook niet kei hard tegen ze je zeggen en het je 'subtiel' duidelijk proberen te maken? Volgens mij zien zij jou absoluut niet als vriendin.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:52

moelly schreef:
Jup, ik dump ze.
Ga me er ook niet meer druk om maken. Aan de reacties te zien, doe ik gewoon teveel moeite.
Dumpen die boel!

Goed zo!! Niet meer over na denken, ze laten je zelfs alleen naar het schoolgala gaan! Kom op zeg!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 18:52

Waren, goed gelezen.
Ik weet niet.. Ik kon vrij geod met ze opschieten, ik bood altijd een luisterend oor en ik was de gene die zó contact met anderen maakte. ik was degene die zo op iemand afstapte als ze iets moest weten.
Goeie vraag! Ik weet het eigenlijk niet.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:53

nou lekker vriendinnnen zeg, ik wist het wel als ik jou was!

Tieneke

Hebben ze omgekeerd ooit iets voor jou gedaan, als luisterend oor en zo?

Zonnetje81

moelly schreef:
Waren, goed gelezen.
Ik weet niet.. Ik kon vrij geod met ze opschieten, ik bood altijd een luisterend oor en ik was de gene die zó contact met anderen maakte. ik was degene die zo op iemand afstapte als ze iets moest weten.
Goeie vraag! Ik weet het eigenlijk niet.

Dat bedoel ik... als je kon zeggen: ze staan altijd voor me klaar, ik kan ze altijd bellen als ik ergens mee zit, we doen veel leuke dingen, we hebben het gezellig....maar dat lees ik helaas nergens.. :(:)

pinuts

Re: Ik moet nu een keuze maken, maar wat is de goede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:32

jammer, zo gaat dat idd op de middelbare school *( en later ook nog wel) Er vormen groepjes, en ineens hoor je er niet mee bij. Zo vals is dat.. maar vind dat je er nog wel heel goed boven staat. Ze laten je echt stikken.. jammer, maar hoeven ze later ook niet meer bij je aan te kloppen.

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:40

Als ik in jou schoenen zou staan, zou ik zowiezo al iets meer afstand van ze nemen, en bij de eerste verjaardag presies op alles reageren zoals zij bij jou doen! En dan uiteindelijk hierover praten.

Ik heb zelf ook ruzie gehad om zoiets, ik deed alles voor haar, en kreeg stank voor dank. Ik had haar deel van het stalgeld voorgeschoten omdat ze met spoed een tijdje in het ziekenhuis terecht kwam, en alles voor dr paarden gedaan, en bij thuiskomst nooit een bedankje of iets.. en geld ook nooit meer terug gezien, we zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan! ondertussen wel weer licht contact, maar het word nietmeer wat het was!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:46

doe gewoon aardig maar kap na school gewoon ermee..
dit zijn gewoon klasgenoten waar je mee optrekt op school, geen vriendinnen..

die blijven wel bij je als je in ene rolstoel zit.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:02

Zooo wat een rottige meiden! Ik zou echt niet naar die verjaardag gaan, ik bedoel, ze nemen niet eens de moeite om even te vragen hoe jouw verjaardag was en je te feliciteren. Heel onbeschoft, als dit 'beste vriendinnen' zijn/waren. Meid jij verdient echt wel betere vriendinnen, die JOU ook steunen en een luisterend oor bieden. Kies voor jezelf en laat die meiden lekker voor wat ze zijn.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 21:46

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben serieus waar een stuk wijzer geworden en dump ze de eerst volgende keer als ze wat van me willen.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:03

nou die had ik allang de deur gewezen, dat zijn toch geen vriendinnen??

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:36

Sorry maar ik zou niet eens meer moeite doen. Jij wel leuke dingen verzinnen en geven en hun niks aan jouw. En dan met je rolstoel ervaring!
Als een vriendin dat tegen mij zou zeggen dan was het bij mij al klaar.
Meid zoek ECHTE vriendinnen en niet deze halve mensen die alleen om zichzelf denken.
Succes!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:54

Ik ben het met de rest eens: Dit noem ik geen vriendinnen!
Als ik jou was zou ik stoppen met tijd en energie in deze meiden te steken, want zij doen dit ook niet voor jou.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:59

Auw... dat doet wel zeer dat van die auto en dat ze met z'n drieën wel iets ondernemen en als je ze vraagt ze geen interesse hebben!

Typisch gevalletje van meer geven dan dat je kunt nemen van je vriendinnen dus helaas, ik probeer altijd iets van twee kanten te bekijken en of het niet weer goed kan komen, maar ik zie het hier ook niet meer zo zitten hoor!

Maar er zijn vast andere leuke meiden bij je op school of in de buurt!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 16:08

Jup! Bedankt voor de reacties!
Ze vonden het gelijk al onwijs irritant dat ik ze geen antwoorden gaf van opdrachten.
Ik geloof dat ze me nu begrijpen.
Bedankt voor de reacties allemaal! :j

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:23

moelly schreef:
Jup! Bedankt voor de reacties!
Ze vonden het gelijk al onwijs irritant dat ik ze geen antwoorden gaf van opdrachten.
Ik geloof dat ze me nu begrijpen.
Bedankt voor de reacties allemaal! :j

Laat ze maar mooi en wees dan niet verbaasd als ze straks nog een beetje pissig gaan lopen doen tegen je. Ik fietste een tijd met een groep meiden op die ook weleens bij mij thuis kwamen. Uiteindelijk werd ik een soort van manege waar iedereen maar op mijn pony en paard van mijn moeder reed. Toen ik dat niet meer wilde en ook niet meer van mijn ouders mocht doen kwamen ze niet meer en werd ik daarna ook tot pispaaltje gebombardeerd omdat ik op mijn strepen ging staan. Niets van aantrekken, het is vaak maar jaloezie! Wel vervelend maar je wordt er alleen maar sterker van!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:32

Dat zijn geen vriendinnen, ze willen alleen maar krijgen maar niets in jou investeren.

Ik snap niet dat je het niet door hebt, het is heel duidelijk, ze willen jou niet maar meer andersom.

Over wat ze tegen je zeiden toen je in de rolstoel zat, kom nou zeg.

Ik ben ook heel makkelijk hoor, als iemand raar doet of iets zegt wat niet waar is ben ik heel snel klaar hoor, per direct.