* Rondreis Amerika en Canada
* Tennessee walker rijden/kopen
* In een Bugatti Veyron rijden
* Ongelimiteerd shoppen bij een ruiterzaak.
* Groom airtransport paarden (dit gaat waarschijnlijk binnenkort gebeuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantjee12 schreef:-Vakantie naar de zon
-Snowboarden
-met dolfijnen ''zwemmen''
edit:
-luchtballonvaart (komt binnenkort uit)
-lotusslachtoffer zijn. Lijkt me nou onwijs leuk en leerzaam
en dan idd de kleine dingentjes
-alleen een buitenrit maken met poownlief
-behendigheidwedstrijd met hond
Lynniiie schreef:- in de keiharde regen keihard een liedje zingen en dansen (durf het alleen niet)
lisanne87 schreef:http://dayzeroproject.nl/
Ik doe hieraan meeIk hou een blog bij, en door het online te zetten moet je het wel volhouden zeg maar
![]()
Tis een erg leuk project, en ongemerkt ben ik er steeds mee bezig!
Edit: datzeroproject is bijna hetzelfde als een bucketlist
Anoniem schreef:
Sterre schreef:Heerlijk, zo ongegeneerd gek doen. En erg geruststellend dat ik niet de enige 40er ben die af en toe eens rare dingen doet.Ik met twee benen omhoog, vol in een plas! Zij meteen "Jaaaaa" en ook vol in de plassen stampen
!
Zo hebben we zeker 10 min. door de paddock gestampt; we waren zeiknat en vol met modder, maar oh wat was het leuk! We zijn allebei dik in de 40 en hebben de grootste lol gehad
.
stephanie404 schreef:Anoniem schreef:
Wow jij heb een lange lijst.Wel veel inspiratie opgedaan.
Wat bedoel je met een dag zonder tijd leven? Wat ik een heel goed doel vind om goed na te denken donor worden of niet en dat doorgeven.
Denk dat iedereen dat als doel zou moeten hebben. Ben zelf wel donor heb er ook echt 2 jaar over nagedacht, maar wel blij dat ik toch tot een besluit ben gekomen. Er zijn zo veel mensen die toch wel donor zouden willen zijn maar die het niet doorgeven
Pluizebolpum schreef:Sterre schreef:Ik met twee benen omhoog, vol in een plas! Zij meteen "Jaaaaa" en ook vol in de plassen stampen
!
Zo hebben we zeker 10 min. door de paddock gestampt; we waren zeiknat en vol met modder, maar oh wat was het leuk! We zijn allebei dik in de 40 en hebben de grootste lol gehad
.
StillAngel schreef:Paulaa_ schreef:-Eigen paard
-Safari gaan
-Kamperen
-Naar Hard Bass oid
-Moeder worden
-Klassieke piano stukken spelen
-Kickboxen
-Werken op een ranch in Amerika
-Bungee jumpen
-Waterskieen
-Concert van Kanye West
-Frans leren
Al een aardig lijstje..
Kickboxen is best te doen nu toch? Ga ervoor, het is echt heel erg leuk. Weet niet of het voor jou belangrijk is maar ik krijg er enorm veel buikspieren van binnen een paar keer