Dacht je alles gehad te hebben ....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

secondchance

Re: Dacht je alles gehad te hebben ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 16:06

het ergste is nog, dat ik niet het enigste slachtoffer van hem ben, en ik denk ook niet de laatste.
jammer genoeg zijn er inderdaad meer mensen ie zulke vreselijke dingen mee moeten maken, maar waar is dat voor nodig ?? waarom maak je het mee ??

zelf ben ik 19(bijna 20), afgelopen zomer het huis uit gevlucht, en voel me nog steeds niet op me plek waar ik momenteel zit.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 16:22

secondchance schreef:
het ergste is nog, dat ik niet het enigste slachtoffer van hem ben, en ik denk ook niet de laatste.

Ik was de 7de, en ik hoop van harte de laatste.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 16:46

:oo och jeetje.. :(:)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 16:51

Is de politie nu tegenwoordig niet een stuk strenge rmet zoiets?
even tussendoor? ... vind de politie namelijk wel heel simpel reageren :=

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 17:48

zolang je geen bewijs hebt, kan je met een zedenzaak niets.
je zult dus leterlijk foto's, filmpjes ( beeldmateriaal ) etc, moeten hebben, om een rechtszaak aan te spannen, voordat je hem gewonnen hebt.

Helaas, maar zo is Nederland.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 18:44

secondchance schreef:
zolang je geen bewijs hebt, kan je met een zedenzaak niets.
je zult dus leterlijk foto's, filmpjes ( beeldmateriaal ) etc, moeten hebben, om een rechtszaak aan te spannen, voordat je hem gewonnen hebt.

Helaas, maar zo is Nederland.

Helaas weet ik uit ervaring dat dit inderdaad erg lastig is...

Mijn zusje heeft ook met bepaalde zaken te maken gehad, maar zij werd wegens haar jonge leeftijd gewoon niet geloofd. Terwijl meerdere meisjes in de buurt ook verhalen hadden en mijn zusje vrij gedetailleerd dingen wist te vertellen die een kind van die leeftijd niet zou kunnen weten.
Laatst bijgewerkt door Amaris op 25-02-12 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 19:00

en t ze doen er niets mee zolang er geen bewijs is

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:12

secondchance schreef:
en t ze doen er niets mee zolang er geen bewijs is

Beste methode (vind ik toch) is om die mensen dezelfde pijn te laten voelen. Zo heeft mijn broer achter onze rug mijn stiefvader van z'n fiets laten afknuppelen.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 19:38

ben ik met je eens,
alleen kan ik moeilijk beginnen tegen iemand van 1.98 mtr...

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:46

secondchance schreef:
ben ik met je eens,
alleen kan ik moeilijk beginnen tegen iemand van 1.98 mtr...

Nja :/ M'n broer heeft hem ook laten ineen slagen door een ander.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 15:42

Waarom kom ik altijd, de verkeerde jongens tegen?
De een wilt dit, De ander wilt dat.
Wordt er gek van, en weet ff niet hoe ik dit nu weer moet oplossen.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 19:27

Hier weer even een berichtje vanuit mijn kant.

Ik weet dat dit een oud topic is, Maar er is in tussentijd aardig wat gebeurd, dat ik dit toch even wil delen.

Ik woon hier nu ruim een jaar, het gaat met stapjes beter.

Ik slaap stuk beter als toen, Drugs/Drank etc is geen probleem voor mij.
Kan nu rustig 1 glas mixje drinken, zonder dat ik gelijk meer moet hebben.
Drugs zit ik niet meer aan.

ik woon in een rustige omgeving, heb een nieuw maatje gevonden waarbij ik mijzelf mag zijn zonder te denken wat hij van mij vind.

Volgende week maandag heb ik weer afspraak bij GGZ, voor EMDR.
Ik heb nog niet echt een gevoel dat het werkt, en maandag is mijn 4e afspraak.

Ondertussen heb ik lieve verzorgponies gevonden, waar ik in tussentijd rondloop, en waarbij ik tot rust kan komen.
Bij die mensen kan ik mijn ding kwijt, en ze weten ook wat er speelt.

Mijn moeder heb ik geen contact mee, ik zie haar met bepaalde dagen ( Verjaardag, sinterklaas ) wat ik ga doen met oud en nieuw, heb ik nog geen idee van, hoop niet dat ik hier weer alleen zit.
Met sinterklaas gaan wel bowlen en uit eten, ik ga mee, puur voor de rest, en voor mezelf maar zeker niet voor haar.

Ik had gehoopt, al aan het werk te kunnen zijn, of een opleiding, Het is nog de vraag of ik in Februari naar school kan, of dat ik later.. dit in verband met GGZ.

Ik merk dat ik in omgaan stuk rustiger ben,, en het gaat stapje voor stapje beter.
ik ben 'blij' dat ik dit gedaan, heb, stuk beter voor mij, leuk is anders, en vind het elke keer moeilijk om me moeder te zien.

Maar we boeken vooruitgang en dat vind ik belangrijk! :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:24

Goed te lezen dat je zo vooruit bent gegaan, je hebt het zo zwaar gehad heel veel respect dat je je leven nu oppakt. Jammer dat die hufter niet gepakt kan worden, maar geloof in karma... die krijgt zijn straf wel... Dikke knuffel en ga zo door!

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 22:27

Dank je wel :)

Ja, blijf dat jammer vinden, maar mijn leven gaat door, ik heb geen last van hem zelf, enkel de nachtmerries
ik weet in ieder geval, dat hij 'ons' als familie kwijt is, nu heeft/had ie enkel zijn vrienden nog, en thats it.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:31

Voor emdr moet je geduld hebben. Doe je het dmv klikjes of oog bewegingen? En 4 keer is niet veel.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 22:34

Klopt, het kan zijn, dat ik in januari nog niet klaar ben.
Als ik het goed begrepen heb, heb ik na de EMDR nog therapie.

Ik heb nu klikjes, volgende keer gaan we handbewegingen proberen.
Omdat ik het eng vind, dat een onbekend persoon zo dicht bij mij komt, neem ze iets van een stokje mee, zodat ze afstand van mij kan houden.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 10:47

Na lange tijd na te denken toch besloten om weer een reactie te plaatsen. Ff de boel van mij afschrijven want ik moet het kwijt!

Het is enige jaren geleden dat dit zich allemaal heeft afgespeelt, de wonden zouden inmiddels genezen moeten zijn maar helaas is niks minder waar!!

Twee jaar geleden is hij via Facebook bij mij terecht gekomen. Heeft niks negatiefs gezegd via privébericht maar het feit dat hij mij opzocht heeft mij wel bang gemaakt

Gelukkig is het toen daarbij gebleven, maar vorig weekend is hij weer via Facebook bij mij terecht gekomen. Opnieuw heeft dit mij bang gemaakt! Politie is hiervan opnieuw op hoogte gesteld zodat zij ervan op de hoogte zijn.

Goede vrienden om mij heen weten er ook van en dat maakt mij sterker! Drie maal op een dag ben ik dezelfd kleur en merk auto tegen gekomen als hij heeft maar mijn hart sloeg niet over! Ik heb het gevoel van laat hem maar komen, ik zie wel wat er gebeurd!

Mijn moeder heb ik vanaf vorig jaar helemaal niet gezien en geen contact mee! Haar man( met wie zij vorig jaar is getrouwd) heeft mij de liefde verklaard en wil mij het bed in hebben! Dat was voor mij de druppel aangezien ze heeft besloten om met hem verder te gaan! Ook zij mogen het uit zoeken. ik red mij wel zonder hun!

Inmiddels ben ik 24 en heeft mijn leven heeft afgelopen jaren behoorlijk op zijn kop gestaan. Veel tegenslagen gehad maar ook mooie pieken. Heb sinds enige tijd andere huisarts waar ik goed mee kan praten en die hiervan ook op de hoogte is. Zeer fijne vrienden om mij heen die mij begrijpen en liefdevol zijn.
Vriendin die mij behandeld als haar dochter en waarbij ik alles kwijt kan zonder dat ik bang hoeft te zijn.

Emdr is afgerond, daarna nog gesprekken gehad met iemand anders waarbij ik altijd op terug kan vallen. Wonen is stapje verder gegaan waarna ik over paar jaar hopelijk geheel zelfstandig kan wonen.

Seksueel gebied is nog lastig voor mij, probeer er van te genieten zoals het hoort en niet bang te zijn maar dat vind ik nog erg lastig. Relaties liepen daardoor ook stuk omdat mannen meer wouden als dat ik ze op dat moment geven kon.

Stapje bij beetje krabbel ik omhoog, heb twee geweldige honden om mij heen die mij beschermen en waardoor ik in mijn eigen huis niet bang ben.
Nu afwachten of ik meer van hem ontvang via Facebook of dergelijke, probeer meer uit het leven te halen, genieten voor wat ik heb, en wie ik om mij heen heb

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 10:59

Hoi ts, ik heb schijnbaar ooit je topic gelezsn maar nooit gereageert. Heb het nu even teuggelezen en wil, ook vanwege je update, even reageren.

Ik wil je trn eerste nog veel sterkte wensen met alles wat je door hebt gemaakt en nog moet maken.

Wbt de facebookberichten, je kan hem ook gewoon blokkeren dan kan hij geen contact meer met je opzoeken. Mocht jedat prettig vinden

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 12:31

Bedankt voor je berichtje,

Ik heb hem twee jaar geleden al geblokkeerd maar schijnbaar heeft hij een andere weg gevonden om bij mijn profiel uit te komen..

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:58

Weet je zeker dat je hem goed geblokkeerd hebt?

Wat een verhaal ts, gelukkig gaat het nu beter.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 15:06

Ja heb hem volledig geblokkeerd, maar hij kan nog steeds bij me komen blijkbaar

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:07

Heb je hem nog tussen je vrienden oud staan?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:20

Dan moet hij een nieuw profiel hebben gemaakt, wellicht meerdere.
Even een melding doen bij FB, uitleggen dat je de persoon hebt geblokkeerd maar dat hij je nu met nieuwe profielen op blijft zoeken.
Best kans dat hij dan op alle mogelijke vlakken een blokkade krijgt.
Verder je profiel zo instellen dat alleen vrienden je een Pb kunnen sturen en dat de gedeelde info erop enkel zichtbaar is voor vrienden.

secondchance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 07:42

Mijn profiel zit dicht.. en gegevens zijn niet zichtbaar. als hij echt wilt weten waar ik woon dan komt hij daarachter.

Omslag foto kan ik niet instellen voor vrienden, verder was er een profielfoto open en die heeft hij gezien..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 02:40

Hoi ik lees dat je veel vorderingen hebt gemaakt wat vervelend dat je nog steeds last hebt van hem en wat vreselijk wat de man van je moeder doet. Echt wat een idioten op de wereld. Ik wens je veel kracht toe voor de rest van je leven als het moeilijk is. Je bent goed bezig :j